Truffel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Espe, gooi weg die bende. Morgen voel je je weer vet beroerd. Made, slaap lekker............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Jen, waarom ben je ontevreden? Omdat je niets gedaan hebt? Af en toe een rustdag is ook nodig hoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: krekeldank sben dan komt mn tekst in het vakje van degeen waaraan ik geschreven heb ofzo..heb meer ervaring met de inhoud van de fles dan frummelen met de kurkquote> Nee dan komt het zo in de topic te staan, je sluit gewoon achteraan in de rij, maar het is wel duidelijk waarop je reageerd snappie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: JenGoeienavond.'k Heb vandaag niks gedaan, en voel me maar belabberd nu.quote> Dat gevoel ken ik, we gunnen ons zelf gewoon geen luie dag.En toch mag het best een keer hoor.Morgen halen we het wel weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik ga douchen en lekker tv hangen, tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 oh, ik kan goed lui zijn hoor Nee als ik nu een goed boek gelezen had... dan zou ik me goed voelen. Nu was het een verloren dag: alleen een stom spelletje op facebook gespeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Jen, wat zal je er morgen dan flink tegenaan gaan! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Aan de animatrice frummelen met kurk, ik had Je ergens nog heel erg proficiat gewenst, hoewel ik niet van de tellers ben... Ik hoopte zelfs nog de eerste te zijn om je met je jaar te proficiateren. Maar waarschijnlijk was dat te zeer des nachts en heeft de Beer dat niet meer gezien, dus hierbij nog es... (de reden waarom , dan moet je maar terug zoeken lieve Beer!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: LytseJen, wat zal je er morgen dan flink tegenaan gaan!Lytse.quote> Dat hoort wel zo he We zullen het maar positief bekijken zeker, ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 hahaha Johan. Brompot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Kanjers tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 slaapmooi Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 facebook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 en weer even verder kijken commentaren op debat laterrrsss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik haak ook weer af. Welterusten allemaal en ook voor morgen een droge dag toegewenst. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 whoeahaha Coco! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Voor een leven in schoonheid en briliance... http://en.wikipedia.org/wiki/Spic_and_Span Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 tx VM!! Johan, gelukkig zijn de meeste FBers hiervan bewust, maar storen ze er zich niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik denk dat lavendel daar wel een punt heeft en ook gelijk dus (voor mij dan). Dat iedereen FB op zijn/haar manier gebruikt en (meestal) ook wel weet wat ze doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Johan, toevallig heb ik net vandaag een jeugdvriendin hervonden via facebook, we zijn nu een babbeltkje aan het doen. Ja kijk, dat vind ik dan weer leuk. Verder moet ik je enigszins gelijk geven, ik ga dan ook zeker niet mijn hele leven op die site delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Dat ga ik nu eens niet al te persoonlijk nemen en zeker niet uitgebreid op antwoorden Johan, want daarvoor zal dit blaadje te kort zijn.....Ik zal het kort samen vatten: ik ben niet blind en dom. Ik draag mijn deel bij om de wereld beter en bewuster te maken. Maar ik ben niet bij machte om oeroude rotte organisaties omver te gooien. Ik speel liever de houtworm die vanbinnen uit het gebinte onstabiel maakt. Kus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Aan toevoegen: zoals aan alles zijn er inderdaad leuke kanten aan, zoals Jen zegt: heb ook enkele hele waardevolle contacten heropgenomen via FB. Kus2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Slaap lekker allemaal, enne wat ik al zei, FB is dit, ADB forum is dat, Chat weet ik veel wat nog is wat.... en dan nog es MSN, SKYPE, etc................. virtueel, echt, nie echt, ver, nie ver............. een jongen van elf , die moet zich daar tegenwoordig mee bezig houden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedenavond lieve mensen Na een heel productieve dag Kom ik nog even binnen wandelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 U klinkt tegenstrijdig Johan, maar daar toe hebt u het recht uiteraard. Vrolijkheid is mijn mantel der liefde waar alles onder past. Zorgeloosheid is een eigenschap die ik nog moet ontmoeten. Diepzinnigheid bewaar ik voor zij die zien en begrijpen. Lichtzinnigheid is mijn zomerse jurk waarvan ik het meest van hou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden