Spring naar bijdragen

zondag 26 augustus 2012


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 264
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol, ook goede morgen...

Heb heerlijk geslapen Nova, en ja ... lekker kunnen slapen, van alles doen en lekker kunnen genietn van een vrije dag die voor je ligt.... dikke prima toch? !

Kameleon, wat ellendig dat je zo moe blijft.

Kun je zelf geen oorzaak vinden?

Qua eten misschien of zo?

Misschien heb je gewoon een giga ijzertekort, kwestie van je bloed even laten prikken bij de huisarts. Als dat het is krijg je ijzerpillen en merk je binnen een paar dagen het verschil.

Zo, en nu echt weg luitjes, fijne zondag verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh Kameo & Bolll, tjah dat moe wezen heb ik ook nog last van, nou slaap ik ook te weinig hoor, maarja.

Heb soms 's-ochtends wel energie dus ga voor jullie ff wafels maken met verse framboze en slagroom denk ik, toch nie naar buiten nu

Was vanochtend van plan om te kijken of "unze" ree weer op zijn slaapplaatsje lag bij de vijver, vergete :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Vonneke en Nova.:)

Ik heb vandaag dienst zeg met die regen. Hier straks de deur maar dicht doen anders is vanavond Puck verzopen.

Kon gisterenavond ook erg moeilijk in slaap komen. Dacht eerst "wat lig ik hier eigenlijk te doen zeg". Maar toen ik een deken gepakt had wist ik dat ik het te koud had gehad.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gisteren kwam ik even kennis maken op de dagdraad en vandaag kom ik weer even gedag zeggen. Vandaag is dag vier zonder alcohol en hoewel ik met wat hoofdpijn ben opgestaan, voel ik me iets beter dan gisteren. Gisteren had ik echt last van de ontgifting en ik hoop dat het vandaag beter blijft gaan.

Net met mijn hond de regen getrotseerd en nu aan mijn kop koffie de dag rustig beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeetje een jaar

geweldig, hoop dat ik dat hier over een jaar min zes dagen ook neer kan zetten.

Gefeliciteerd!

nog geen week hier in the house, dus moet nog ontdekken hoe het reilen en zeilen hier gaat, maar ga me er maar mee bemoeien;-) als het mag....

fijne dag allemaal

groetjes Krekel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi steunbeer, wat fantastisch om terug te kunnen kijken op een jaar zonder alcohol! In mijn fase is iedere dag zonder alcohol een mijlpaal, maar 1 jaar is iets om geweldig trots op te zijn en ik hoop over 1 jaar ook met trots in mijn hart terug te kunnen kijken op een jaar zonder alcohol.

Geniet van de zondag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga maar eens kijken of ik nog kan spinnen

morgen gaat de sportschool verhuizen

en vervalt mijn vaste les;

ik moet toch weer op gang komen

dus nu ik nog goeie voornemens heb

die maar gelijk omzeten in daden he

pffffff....................:$

en zwemmend op de fiets ernaartoe

alleen al

nou ja, ik heb al gebeld, dus wie A zegt

hoopt ook Z te halen:angry:

fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...