Bo Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Heerlijk vooruitzicht ER! Ga je er nog op uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Nee, we hebben het vakantiegeld besteed aan de tuin. Die is nu weer helemaal super en een mooie buitenkeukentje, gezellig hoor, al heel vaak gebruikt. We zijn echte buitenmensen en zitten echt altijd buiten. We gaan dagjes weg, misschien nog een weekendje ofzo. Ik zat net nog te kijken bij Landall maar ook wel duur hoor. Nou ja, dat we vrij zijn en bij elkaar is al een feest op zich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Dat is ook heerlijk! Vakantie is zo voorbij De tuin geniet je jaren van Voor even weg kun je ook kijken op vakantieveiligen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Klopt, Bo. Bedankt dat je het even noemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Wel hard zeg die film, Madelief en Travel. Ik heb zelf gedwongen in de psychiatrie gezeten, dat ging er wel heel wat kalmer aan toe, maar 'k heb het nu toch moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Emma:present: Geniet ervan hoor! Heerlijk, misschien wel een mooie nazomer/herfst. Ik ga alvast een beetje opslomen. Kijken wat de dag van morgen me zal brengen. Naar de HA en s'avonds naar de AA. Mensen ik zeg alvast gedag. Slaap lekker en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Goh, Emma, die vakantie heb je echt verdiend, met die dubbele banen. Geniet van je tuin en buitenkeuken. Heb ik ook op het dak... Sta ik aardappels te bakken tussen de schoorstenen, lollig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: rosa45Nooit geen = een dubbele ontkenning!Vandaag hoorde ik een oma zeggen over haar kleinkinderen: Ze krijgen nooit geen snoep van mij. Ik vertaalde dat als: ze krijgen altijd snoep van mij.quote> hahaha nooit geen = altijd.ik weet niet beter.mensen ik duik erin...ik ben kapot..m'n hond is kapot die heeft net weer een aanval gehad..tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Sloom ze, Madelief. En Lenie, jij ook. Zielige hond, gossie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: Hannah1Kan je hem beter uitzetten jen, anders ga je erover malen.Zoek een leuk muziekje op.quote> Ik twijfel Hannah. Jammer genoeg slaapt mijn vriend al. Jezelf confronteren is soms ook goed, geloof ik?Begin van de verwerking of zo?Ik weet het niet goed. Voorlopig is het film + dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Jezelf confronteren is goed inderdaad, Jen maar je bent nu alleen. Ontspan ook even wat joh. Made, slaap lekker, Lenie ook. Gwenn, ik zie je helemaal voor me. Gem, gemini, gem gemini:moon: aardappels bakken en ook nog wat mie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 ik voel me nog steeds een meisje Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Dag frummers, Ik ga ook nog kort opslomen en dan naar bed. Ben nog steeds doodmoe, maar wel een paar kleine klusjes gedaan in huis. Welterusten allemaal, slaap lekker, zonder enge dromen en tot morgen. Ook morgen nemen we de eerste niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 En ik ga ook. Morgen weer vroeg dag. Trusten, Lytse en allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Seffens maak ik mijn vriend lekker wakker, Emma, de luierik Slaap zacht Lytse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Zo, nog ff hart van Ned. kijken en dan duik ik weer lekker in een schoon bed. Zaaaaaalig. Trusten lieve mensen en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Trusten Bol. Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Slaap zacht, lieve mensen, Als je last van drankdromen hebt, vraag je Lavendeltje, ze komt dan in je droom alle flessen stuk gooien, vermomd als appeltje... Werkt wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 goeienavond frummers tussen alle downgeloade afleveringen van The killing in het Americaans nu eindelijk weer een Deense aflevering. En niet bijgelezen dus, want ja het strand was ook weer erg lekker vandaag. maar dan kan nog natuurlijk, straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Lieve mensen, Ik ga ook lekker een schoon bedje in. Met dekbed want het was koud vanochtend vroeg. Meld me droog af voor vandaag en morgen gezond weer op. Allemaal mooie dromen gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Goedenavond luitjes drukke onrustige dienst achter de rug en ik mag nog 2 dagen op dezelfde afdeling vast storm op komst nog niet alles bijgelezen dus geen idee of ik ergens in val Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Slaap lekker Travel en vast aan diegene die ook zo al gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 vreemde rare laatste zin als ik het zo terug lees als jullie het maar snappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: spikeniet om verwarring te zaaien,maar bij het gewoontelijk drinken van zo'n grote hoeveelheid dagelijksbetwijfel ik of helemaal direct stoppen zinvol isik zou de inname zoveel mogelijk beperkenmaar wel net genoeg nemen om die verschrikkelijke afkickverschijnseleniets te dimmenzodat Angstig nog wel kan doen wat vandaag voor kinderen gedaan moet wordenen morgen naar de huisarts gaanineens stoppen kan soms nietals je zo gewend bent met alcohol te functionerenweet ik uit ervaringmaar da's mijn mening dusquote> helemaal eens Spike, zonder begeleiding zo stoppen kan levensgevaarlijk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Zo waar, Diesel. Ik heb begrepen dat er een doktersafspraak is, morgenochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden