Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 augustus 2012


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 390
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rosa,

dat soort vragen willen ze je nog wel eens voor de voeten gooien

en ja dat zijn best lastige he? Daar kun je jezelf heel onzeker door

gaan voelen. Maar erachter aan mailen met de antwoorden, lijkt me

niet zo zinvol, maar uiteraard moet je gewoon doen wat voor jou

het beste aanvoelt.

Wie weet loopt het toch positief af en zoniet, gewoon weer sollciteren :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spikie :sun:

Ik denk ook dat ik wel gelukkig ben Rapi. Filters voor de vijver zijn gelukt, terras is weer schoon, morgen weer lekker werken, vandaag in het zonnetje gezeten, heerlijk gebabbeld, en voor morgen heb ik lekkere harde broodjes gekocht. Dat wordt dus smikkelen morgen.

Ja dan ben ik gelukkig als ik aan dat alles denk. Ik heb het goed.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Do,

Dat is nogal wat, wat je schrijft.

Aan de ene kant kan ik me wel voorstellen dat je gek opkijkt als je een vervelende pb krijgt waarin roddel en achterklap staat en je ziet even later dat die persoon hartjes weggeeft aan diegene die ze in jouw pb afkraakt.

Het is echter wel hard om te lezen dat wij roddelaars zijn en trutten en wat al niet meer.

Je noemt namen van mensen hier die, wat ze schrijven zo goed bedoelen en deze mensen kunnen zich nu rot gaan voelen hierdoor.

Dat vind ik erg jammer van je, Do.

Ik ben misschien heel naief, hoor ik wel vaker maar ik geloof in mensen.

Ik geloof ook in dit forum en toen ik zo kattig op je reageerde, wat ik later goedgemaakt heb, komt omdat ik de mensen van dit forum lief heb. Ja, dat kan, je kunt virtuele vrienden hebben.

En jij gaf af op mijn "vrienden"en dat deed me pijn.

En nu doe je dat weer, je doet de mensen van wie je de namen noemt pijn maar mij doet dat ook pijn.

Het allerbelangrijkste van dit forum is dat we elkaar helpen om van de drank af te komen. Danzij dit forum en mijn Refusal sta ik al bijna 5 maanden droog en ik was echt onverbeterlijk hoor.

Dat is de kracht van dit forum maar het kan niet altijd serieus zijn.

Ja, het brood wordt duurder en zwemmen met alleen een badmuts op en croxen aan is hilarisch en dit te lezen en te schrijven haalt de aandacht even van onze strijd af en dat is goed.

Dus gaan we daar ook vooral mee door.

Do, ik wens je het allerbeste met je strijd tegen de alcohol. Je hebt nog kans om je berichtje te verwijderen en zand erover denk ik dan. Dan helpen we jou met de strijd, het is aan jou.

Ga ervoor, meid.

Het allerbeste, groet Emma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...