kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Wat zou jij dan niet doen Sophie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Hier een berichtje van Hopeful. Ik ben nog zo nieuw hier, maar voel me erg gesteund door iedereen. Laat 1 iemand dat gevoel niet verpesten...dit forum helpt wel degelijk! Liefs, HF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Hopefull Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Rosa, dat soort vragen willen ze je nog wel eens voor de voeten gooien en ja dat zijn best lastige he? Daar kun je jezelf heel onzeker door gaan voelen. Maar erachter aan mailen met de antwoorden, lijkt me niet zo zinvol, maar uiteraard moet je gewoon doen wat voor jou het beste aanvoelt. Wie weet loopt het toch positief af en zoniet, gewoon weer sollciteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 He lieve Kame, jij begrijpt het ik duik ook onder nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Maar Spike, ik wil die baan zo graag. Die baan is geknipt voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Madelief.. nog steeds door die pillen voor het stoppen met roken (dat was het toch hè?) bah!, wat naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Made, heb medelijden met je gister al niet lekker en vandaag ook al niet. Pas goed op jezelf:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Hopefull, welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Haha, doe maar Sophie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Miss Sophie, ik wil die dingen misschien wel doen die jij niet zou doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Spikie Ik denk ook dat ik wel gelukkig ben Rapi. Filters voor de vijver zijn gelukt, terras is weer schoon, morgen weer lekker werken, vandaag in het zonnetje gezeten, heerlijk gebabbeld, en voor morgen heb ik lekkere harde broodjes gekocht. Dat wordt dus smikkelen morgen. Ja dan ben ik gelukkig als ik aan dat alles denk. Ik heb het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Madelief, beterschap hoor. Rustig aan, jammer van je meeting.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Dag DO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Voor Coco, jij weet niet wat ik wil en kan doen!!! Maar ik wel en nu buk ik heb het goed vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Super Bol, Zulke dingen hoor ik graag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Dag mensen, doet alle wa ge nie laten kunt laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Hartelijk dank voor het meedenken en duimen:heart: :present:Lieve Bol, morgen zijn die lekkere harde broodjes zacht:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Do, Dat is nogal wat, wat je schrijft. Aan de ene kant kan ik me wel voorstellen dat je gek opkijkt als je een vervelende pb krijgt waarin roddel en achterklap staat en je ziet even later dat die persoon hartjes weggeeft aan diegene die ze in jouw pb afkraakt. Het is echter wel hard om te lezen dat wij roddelaars zijn en trutten en wat al niet meer. Je noemt namen van mensen hier die, wat ze schrijven zo goed bedoelen en deze mensen kunnen zich nu rot gaan voelen hierdoor. Dat vind ik erg jammer van je, Do. Ik ben misschien heel naief, hoor ik wel vaker maar ik geloof in mensen. Ik geloof ook in dit forum en toen ik zo kattig op je reageerde, wat ik later goedgemaakt heb, komt omdat ik de mensen van dit forum lief heb. Ja, dat kan, je kunt virtuele vrienden hebben. En jij gaf af op mijn "vrienden"en dat deed me pijn. En nu doe je dat weer, je doet de mensen van wie je de namen noemt pijn maar mij doet dat ook pijn. Het allerbelangrijkste van dit forum is dat we elkaar helpen om van de drank af te komen. Danzij dit forum en mijn Refusal sta ik al bijna 5 maanden droog en ik was echt onverbeterlijk hoor. Dat is de kracht van dit forum maar het kan niet altijd serieus zijn. Ja, het brood wordt duurder en zwemmen met alleen een badmuts op en croxen aan is hilarisch en dit te lezen en te schrijven haalt de aandacht even van onze strijd af en dat is goed. Dus gaan we daar ook vooral mee door. Do, ik wens je het allerbeste met je strijd tegen de alcohol. Je hebt nog kans om je berichtje te verwijderen en zand erover denk ik dan. Dan helpen we jou met de strijd, het is aan jou. Ga ervoor, meid. Het allerbeste, groet Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Cootje. Kame, Gwen, Ja door die pillen, maar ook door maandelijkse ongemakjes... Bij mij nogal heftig. Dat mag ik hier toch wel zeggen he? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Volgens mij was "Do" hier alleen maar voor de gein. Zoals ik al eerder zei, om ons op de kast te jagen en daarna lekker lachen. Dat soort figuren komen hier toch wel vaker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: mirandamadeliefje....je bent nog een jonge meid????????????????quote> Hahaha! Wat dacht jij???Ik ben 45...en ik ben nog lang niet oud!Kom ik zo ouwelijk over dan? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Emma:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: CocoMiss Sophie, ik wil die dingen misschien wel doen die jij niet zou doen quote> Ik ook Cooothje, Zullen we het samen doen dan? Ik tel af en dan mag jij beginnen goed? Daar gaat ie dan 1....2.....5... START Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden