Hopeful Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Hoi allemaal, hier een kleine update van mijn kant. Vandaag dag 5, het begint heeel goed te voelen zo Voor Soni: wat goed dat je deze beslissing genomen hebt, ik gun jou ook dat 'overwinnings'gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Soni, ik herken trouwens dat onrustige gedrag...het lijkt wel of je een heel nieuw ritme moet vinden, toch? Ik weet soms ook niet wat ik met mezelf aanmoet. En dan schenk ik mezelf weer een lekker glaasje fris in, dat helpt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Even hier kijken... Ik ben er wel, en toch weer niet... Na ruim 30 jaar, muv van mn zwangerschappen, ben ik ritueel afscheid aan het nemen van mijn sigaret...... Beetje raar gevoel. Ik rook me suf tot ik naar bed ga, dan alle asbakken in een sopje, restant sigaretten afgeven aan manlief. Morgen koffie zonder peuk, wel de duurtse espresso gekocht vandaag. Sorry dat ik even niet reageer, ben erg met mezelf bezig. Het is/was een onderdeel van mijn leven. Hoe zal het volgende deel zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Allemaal alvast welterusten, en een fijne en droge avond gewenst! Ik ga m'n nestje ook opzoeken, GAAAP... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Heintje, ja, dat helpt mij vaak wel, geen tv, boek mee en als ik dan een uurtje lekker kan lezen word ik daar een stuk rustiger van. Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedenavond Allemaal! Hier ook wat onrustig, heb zelfs een pammetje genomen, en lig al in bed, zou het door de 'blauwe maan' komen? Madelief, Gaaf! niet meer roken, je gaat je zoveel beter voelen, Gefeliciteerd meis, gewoon de eerste niet opsteken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Hopeful Vanavond moet ik in ieder geval een ander ritme vinden. Ik ga er maar vanuit dat dit erbij hoort. Ben wel net een hypertje. Misschien ga ik me dalijk nog uitleven met keuken poetsen dan ben ik in ieder geval bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Spikie heb je nog nagedacht over het schilderen? Ik ben echt heel benieuwd. Soni zou het juist niet beter zijn als je probeerd om rust te vinden bij jezelf? Als je nu gaat poetsen heb je kans dat je dadelijk niet kan slapen omdat je zo hard aan de gang gaat. Lekker even op de bank gaan liggen en te proberen te gaan ontspannen zou beter zijn voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Made, Wat dapper dat je stopt met roken. Heb het zelf een paar jaar terug geprobeerd. Wat was ik verdrietig, heb het toen ervaren als een definitief afscheid. Het was heel heftig. Het is me ook niet gelukt. Misschien dat ik het later nog eens probeer, eerst de alcohol de baas blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Dag 6 zit erop en ik voel me heeel erg goed! op naar een volle week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Leann voor jou een grote bos ik blijf wachten Spikie want ik ben erg benieuwd. Zeker naar de kleurencombinatie. Laat me a.u.b. niet al te lang wachten hé? Daar kan ik niet zo goed tegen.;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Leann, je gaat goed! Wat zul je trots op jezelf zijn, heb je gezocht op wie is wie. Heb ik je over het hoofd gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Madelief, ik wens je alle Kalmte, Moed en Wijsheid om deze nieuwe levensfase in te gaan! Ik bewonder je voorbereiding en de rust die je uitstraalt nu je voor het moment staat. De Stappen,"in all your affairs" zullen je zeker helpen. Geef het over aaan je HM... De eerste niet nemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Heb ik weer, twee dikke blaren op mijn hakken en een brandblaar op mijn duim:( Verder gaat het goed hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Kame,auw! Wie mooi wil zijn... Wel goed ontsmetten,dat geblaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Dus morgen ga je dag 7 in, en morgennacht heb je een volle week niet gedronken! Geweldig, Leann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Haha Gwen, mooi geschreven weer. Wil je even zeggen dat ik je graag lees:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Mensen ik zoek mijn bedje op. Nog een fijne avond, Welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Dank jullie voor de lieve bemoedigende woorden! Gwen, ja ik zal dat zeker gebruiken/nodig hebben! Voor nu ga ik afsluiten. Slaap goed allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Kame en Made,snaveltjes toe... Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Kransgenoten, lotgenoten, doe er iets aan of mee. Maar slaap althoos in pais en vree. De oeroude Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ha die Haddock alles goei met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Avond alweer, en ze waren allemaal alweer weg, vriendinneke cochi, za captain...; maare ach der zijn er nog wel over eh Diesel? Wat een vreeeeeeeeeeeselijke namiddag daar in tongelreep zwembad... erger dan erg... pfffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 ach pais en vree, vast wel een goed hotel hoor Ja Boll de vijver is gegraven en kwa water deed het het helemaal zelf, de ijzerfilm gaat weg en we kunnen steeds dieper kijken (naar de eierschillen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ha VM mede zwerfster was je na ut zwembad? ach overal is ut nix lijkt wel. Hier alles ziek en alles teveel blehhh, nou liefst een "echte" grog maken zeg. Wie zegt dat ut nix met de volle maan te maken heeft ...snap nix van de verbondenheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden