zonnetjes Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Wat rot voor je, Coco. Je had je er zo op verheugd. Duim voor je dat deze laatste kans lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Dat is kl*te Co, nu hopen dat die laatste troef gaat werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Zo. Ik ben ook ontsnapt uit de kroeg.. Je blijft toch hangen! Hier gaat het van TGIF, op vrijdag, zelfs de RAWfood yoga juf zet het op een slempen. (Thank God Its Friday) Ik had net een hagelbui met stenen groot als rolo's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Wow...Co,Positivo! Jammer voor je, maar ik heb het volste vertrouwen dat al je kwaliteiten niet verloren gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ik roep Sha even, zij weet wel raad met rolo's! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Hannah, die polen zijn vaak niet nuchter in de ochtend, en s'middags beginnen ze weer t3e zuipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ja snorky riep je:D? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ben vandaag heerlijk fout aan het eten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 vertel eens? mijn pizza was geen succes heb nog wat tegoed dusse..................? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Net cola en frietje mayo Vanmorgen pannenkoeken Vanmiddag zoete vlabroodjes Bij de thee tompouchen 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 O lieve Co ik had het je zo gegund. Ik hoop echt dat het nog door gaat je kan wel een opkrikker gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 ik duik mn saunaatje in en daarna de hele avond The killing; gedownload en slot op TV morgen val ik wel in het gat:( maar vanavond wordt genieten dus fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Zo ik ga weer de vijverfilters schoon maken, dat moet iedere avond tot het water naar m'n zin is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Originally posted by: bolletjeZo ik ga weer de vijverfilters schoon maken, dat moet iedere avond tot het water naar m'n zin is.quote> Bij mij de vijfer weer helemaal leeg moeten halen en het filter schoongemaakt, kost een dag werk. Maar nu dan ook mooi helder, kan de bodem weer zien. Gooi er ook maar eens wat kleine vissies bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Joehoe!!!!! Koffie mag ook in de huiskamer, zo ongezellig voor de mensen die niet in de kroeg willen zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Alg is heel goed en gezond voor de vissen, ze blijven mooi op kleur dus een hele schone vijver is niet goed voor de vissen. Jan ik heb zelf een filter gemaakt van een grote plastic ton met daar tussen een lamp. De pomp brengt het water door de uv. lamp naar de ton toe en daar word het gefilterd. Ook met hele goedkope spullen waaronder niet die jap. matten van e80,-- maar van die groene sponzen die ik bij Appie gehaald heb van 8 euries. Veel op internet gevonden dus hartstikke goedkoop. En ht water komt er een stuk schoner uit als het in de voorvijver wat ik gebruik als plantenfilter, komt. Maar een hele schone vijver wil ik niet. Vind het erg onnatuurlijk en het is niet goed voor de vissen. En veel planten in de vijver dan krijg je ook veel minder zweefalg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedenavond allemaal. Verstand van vijvers heb ik niet dus kom gewoon een kijkje nemen. Ook een beetje als afleiding. Vanmiddag natuurlijk grote twijfel over mijn beslissing dat vandaag mijn eerste dag zonder alc. word. Maar in de winkel heb ik niets gekocht snel langs het wijnpad gelopen en thuis gekomen heb ik het restant wijn door de gootsteen gespoeld. Gewoon om te voorkomen dat ik die neem vanavond en dan morgen tegen mezelf zeg "zie je wel, je kunt het best in de hand houden" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Nou dan ben ik toch weer blij met ons ven, het lijkt allemaal goed te gaan, zelfs de ijzerfilm wordt vrijsnel weggewerkt en met onze hulp het kikkerbeet ook trouwens;) Alleen weet ik niet of onze stekelbaarsjes er nog wel inzitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ha Soni welkom, Coco succes joh, idd gewoon troeven uitspelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ha Soni welkom, wel knap van je om dat besluit op vrijdag te nemen en dan de daad ook met1 bij het woord te voegen. Succes joh Ach ik ook nie verstand van vijvers daarom is wat wij hebben een bio ven en moet het het allemaal zelf doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Pfff me pjoeter zit te dollen met me, stuurt de berichten gewoon weg als zij denkt dat dat leuk is ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Co het groen kan ook te maken hebben met teveel voedsel dat je geeft aan de vissen. Alles wat er over blijft is voedsel voor de algen. Eigenlijk moet je de vissen zoveel geven dat ze het binnen 5 min. op hebben. Maar dat vind ikzelf altijd erg moeilijk. Ben altijd bang dat ze te weinig krijgen. Maar als je veel planten in je vijver hebt, komt het zonlicht niet in het water. Mijn vijver ligt ook pal in de zon, dus erg moeilijk om dit algenvrij te houden. Maar dat het er van komt weet ik zeker, alleen de vissen vreten de planten op dus moet ik drijvende eilandjes van pvc. maken zodat ze er niet bij kunnen komen. Maar das iets voor het volgend jaar. Zo ik ga tv. kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Coco Hopen dat ik de moed kan vasthouden. Vanavond is er in iedergeval geen keus die heb ik weggenomen maar voel wel een onrust gieren door mijn lijf. Dan weer lopen in de tuin, even bank zitten dan weer even computer. Loop mezelf echt even in de weg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 O Drakie heb jij grondwater in je ven gedaan? ik durf mijn grondwater niet te gebruiken dan is m'n vijver gelijk bruin van het ijzer, en dat gaat denk ik niet weg hé? ja maar wel erg leuk Coooooo:sun: Welkom Soni. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Nou de derde op een rij dan, ook ik heb wel eens betere dagen gekend, er liep nou niet bepaald iets op rolletjes vandaag. En om héél eerlijk te zijn ben ik zelf ook niet bepaald de vrolijkste. Er zijn zo van die dagen. Morgen weer een nieuwe dag. Ik duik lekker mijn bed in, boek mee, met de kippen op stok, hoop ik dan. Fijne avond nog luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden