Truffel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Gwen, Ik moet je wel zeggen dat ik daags voor de "viering" met het idee liep het even de vieren met een biertje, gewoon eentje. Niet gedaan hoor maar 2 jaar vind ik zolang klinken als streven, een jaar kan ik wel weer aan hahaha Hoe blondT ben ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 SB, oooohhhhh, dat meeeeeen je niet! Is het toch waar van die valkuil... Ik ga maar niet aftellen.. Ik vertrouw mijn alcoholische brein voor geen meter. Roep je me, over 10 dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Tuurlijk, ik ontwaak je wel uit je winterslaap daar in het mooie Italie Zit je (zonder in veel details te treden) Noord of Zuid Italie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ja Gwen en ik ook want regenwater is erg goed voor de vijver dus mag het van mij gaan plenzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Hai beste mensen, Laatste dag van mijn vakantie. Wat een ochtend zeg. Zit 6 hoog, dus werd al wakker van de storm vanochtend, Dacht, ik ga lekker mijn badkamer soppen Ben ik halverwege, laat ik water in het fonteintje sromen, komt het er met dezelfde vaart aan de onderkant weer uit. Was de pijp losgeschoten. Krijg het er ook niet meer op. Dus ik dweilen, dweilen, gaat de deurbel. Staat buurman voor de deur. Zegt, kijk je plant is omgevallen. Ik heb een vrij grote Den naast mijn voordeur staan. Kilos aarde op de gallerij. Had ik gisteren helemaal geveegd en gedweild. Kan het allemaal erger.. Wacht maar even, tot er wat minder wind staat, en de aarde opgedroogd. Beginnen we maar weer opnieuw met vegen en dweilen. Echt balen zeg En de plant ligt op half zeven, want de helft van de aarde ligt eruit. Zo, dat moest ik kwijt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Regenwater is heel zacht, is dat het goede eraan? SB, jullie mogen allemaal langskomen hoor, moet je wel stenen gaan sjouwen.. Ik kook, haha. Ik zit aan de Bloemenriviera, vlak bij Frankrijk. Maar dan in de bergen, ik ben dit jaar nog niet een keer naar zee geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Jeetje Rapi, je hebt het allemaal tegelijk! Maar goed dat je thuis was... Of juist niet... Daar ga ik nog even over nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Owwwww mooi, ben daar eens langs gereden , wij zaten toen in Riva del Garda (Gardameer dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Het is ook bijna vrijdag de 13e alleen even de 3 en 1 omdraaien, Rapi, en alles is weer verklaard. Ik zoefde vanochtend dan wel zo naar mijn werk. Ik ging de goede kant op zeg maar, wel nat geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Maar niks geen verzuurde benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 jeetje Rapi lekker ochtendje dus. Goede voorbereiding op het weer met werken beginnen dus Gelijk goed aan de bak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ja Gwen, Wel goed dat ik thuis ben. Kan ik straks die zooi op de gallerij tenminste even opruimen. Vraag LATex wel om de afvoer te repareren. Jaap, Ja, daar lijkt het veel op; vrij de 13e. En, je had zeker voor de wind vanochtend, omdat je zo snel zoefde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Heb net gelezen dat het inderdaad niet goed is Gwen maar ik kan het niet tegenhouden. De vijvers zitten bijna vol met leidingwater hoor dus een klein beetje regenwater kan geen kwaad. Maar bedankt voor de tip. Ik had het anders gehoord:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Rapi. het beste is om gewoon stil op de bank te gaan zitten en niets te doen verder. Want dat zijn zo van die dagen dat alles verkeerd kan gaan. En zorgen dat je naast de bank kussens hebt liggen want de kans om nog van die bank af te duvelen en je ribben te breken of een zware hersenschudding te krijgen is levensgroot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 De wind was inderdaad in mijn rug. Hoop dat ie straks wat gaat liggen, of beter van richting verandert. En wel 180 graden dan natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ha,ha, die Bol, Nou, ben er even van tussen, Ga een poging wagen om de zooi op te ruimen. Jaap, denk dat de wind vanmiddag wel wat minder is. Hoef je niet zo hard te trappen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Zon, ik droomde over ontsnapte fretten en een leeuw:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedenmorgen allemaal DAGPACT: Lytse Rosa Het gaat vanmiddag nog veel harder waaien! KNMI Weeralarm: Niet de deur uitgaan als het niet noodzakelijk is. Deuren gesloten houden, ramen op een klein kiertje. Tuinmeubels aan de ketting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Originally posted by: gwenZonnetjes, hoi!]k schrijf al mijn dromen nauwkeurig op, wie weet snap je ze later wel..quote> Dag Gwen,Hard aan het werk? Ga je de komende tijd in de ruine aan het werk? Mijn eerste buitenlandse vakantie was aan de bloemenriviera. Kan me er niet zoveel van herinneren. Van de omgeving dan bedoel ik, eerste keer weg met vriend. Wel nog dat ik daar Asti Spumante dronk, een glaasje hoor anders stond ik op mijn kop. Heb ik later ingehaald:)Ik schrijf niet al mijn dromen op, vaak onthou ik ze niet. Maar een aantal bijzondere weet ik nog zo. Klopt dat je later vaak wel een uitleg weet. Op een opleiding die ik gedaan heb speelde we ze vaak na. Heel verhelderend en helpend. Zet er zo een op het dromendraadje, deze kwam regelmatig terug en ik snapte hem niet, nu denk ik wel.En Bolletje, weet echt niet wat ik met tv heb, heb er nooit een kapot gegooid:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goede middag, wat een ander weer vandaag, herfst!!! http://www.tongelreep.nl/ Wie kent er dit? Is dat leuk? En ook, mag je daar zwemmen in zwemshort of moet je daar een zwembroek aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Originally posted by: kameleonZon, ik droomde over ontsnapte fretten en een leeuw:rose:quote> Die leeuw lijkt me helemaal niks, Kame. Of was dat kleintje uit de Lion King? Die was lief. En fretten dat zijn van die watervlugge beestjes volgens mij, vind ik ook niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Wie weet waar het dromendraadje staat? Heb nog niet door hoe je zoekt op deze site. Brrrr, ben toch echt verslaafd aan deze site hoor, vergeet ik iets wat maar kort in de droogtrommel mag, omdat ik zit te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 1 heb ik er al geupped voor je Zonnetje Thema's rond Alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ze staan er nu alle drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Oww staat er ook nog 1 bij Tips en Adviezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden