Jan1000 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Beste jarige Vijtig is niet oud Je mag je melden Want jij bent een van mijn helden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Originally posted by: jan1000Bolletje van harte gefeliciteerd:sun:En dan lees ik hier iemand die bolletje feliciteerd...maar deze frummer is zelf vandaag 50 jaar geworden. Rara wie? En ik mag niets zeggen tsha![/q]Kan niet missen dan..... hahaha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 tsja, het is Sja! Sha, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 ik was gisteren met een vriendinnetje bij een strandtent, kampvuurtje / muziek, en ik aan de frisdrank, vriendinnetje werd aangeschoten, en ik merk dat ik totaal geen behoefte heb om met dronken/aangeschoten mensen te praten, dus de lui met wie ze in gesprek komt vind ik niets, dus ja, dan sta ik daar maar zo'n beetje, had ik vorige keer ook bij een concert, maar stomtoevallig kwam ik een oude bekende tegen van vroeger, en dat was wel ff gezellig, en die zaten aan de spa, maar meekomen met mensen die (veel) drinken, vind ik nu moeilijk, voorheen was ik diegene :$ ik heb dus ook niet zo'n zin meer in dit soort dingen, of zou het zijn mensen??? of zou het gewoon de invloed van alcohol zijn? ik zie de veranderingen nu heel duidelijk natuurlijk. mmmm.... ga ik eens over nadenken nu werken! Fijne dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Sha voor jou stiekemerd;) Sarah is 50 jaar, zet de rollator alvast maar klaar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Tsha jan als je nou nog geen geheimpje kan bewaren voor die bescheiden held van je, foei. Maar nu we het toch weten mag er wel een speciale slinger voor onze Sarah bij ook; :heart:50:musicnote:50:sun:50:moon:50:present:50B)50:camera:50:rose::heart:50:musicnote:50:sun:50:moon:50:present:50B)50:camera:50:rose::heart:50:musicnote:50:sun:50:moon:50:present:50B)50:camera:50:rose::heart:50:musicnote:50:sun:50:moon:50:present:50B)50:camera:50:rose::heart:50:musicnote:50:sun:50:moon:50:present:50B)50:camera:50:rose: :heart:50:musicnote:50:sun:50:moon:50:present:50B)50:camera:50:rose::heart:50:musicnote:50:sun:50:moon:50:present:50B)50:camera:50:rose::heart:50:musicnote:50:sun:50:moon:50:present:50B)50:camera:50:rose::heart:50:musicnote:50:sun:50:moon:50:present:50B)50:camera:50:rose::heart:50:musicnote:50:sun:50:moon:50:present:50B)50:camera:50:rose::heart:50:musicnote:50:sun:50:moon:50:present:50B)50:camera:50:rose::heart:50:musicnote:50:sun:50:moon:50:present:50B)50:camera:50:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Bol, van harte gefeliciteerd en nog vele goede en droge jaren gewenst. Een dikke:sun:voor jou en een bos :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: voor op tafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Nou ja ik heel slecht met verjaardagen en data, pff zijn me beide nichtjes hier jarig dus, Sha , maar ook Witte jarig huh en tante op deelfde datum ?? Nou hoor Gefeliciteerd alle 3 slingers te weinig lijm al op en en nee ik zonder woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Bescheidenheid siert de mens. Als iemand nu niet wil dat een ieder weet dat hij of zij jarig is, waarom dan toch vermelden? Sha, Van harte gefelicteerd hoor en jammer dat je geheimpje verklapt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Sha ook jarig? Ook maagd van sterrenbeeld? Wat leuk:) Proficiat lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Bol Van harte gefeliciteerd:musicnote::musicnote: Wens je een mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Tina één roosje tekort hier istie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Dank je wel Tinus en Bo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Voor jou Witte, :beer::beer: nou moest slinger met spuugies aan elkaar plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Goedemorgen Schuif even aan voor kopje koffie en ohh ook lekker taart. bolletje van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Sha, meis, join the club Van harte hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 he he he nu koffie met taart, lekker joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Ennu Bol, ik zou graag mee eten van de taart, maar ik mag nu echt ff niet van mezelf... volgend jaar maar weer, dan ben ik vast weer op gewicht en dan kan dat wel weer af en toe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Nou Von van virtuele taart word je niet echt dik dus ik doe er nog een dot slagroom op, die zelfgebakken appeltaart, daar mag je mij voor wakker maken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: Bolletje en Shahire Van Harte Gefeliciteerd! :light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Goedemorgen Soni Hoe gaat het bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Nog even het dagpact opstarten. DAGPACT Lytse Rosa En ik ben weer weg. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Goedemorgen Kame Gelukkig een stuk beter dan gisterenavond. Maar dag 2 is ook binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Goed op weg Soni:present:, Ik vond de vooral de weekenden erg lastig, dat gaat nu beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden