albertina Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Albert, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Hallo Bolletje, Nee, ik stop zeker niet met werken, ik vind het veel te leuk. Een grote stop is dat een chemische installatie of raffinaderij normaal gesproken om de 4 jaar helemaal stop en productvrij moet voor inspectie en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ook goed om jezelf denken hè tante Bol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 ik wilde kijken TV5 AR maar heb m al gezien in het filmhuis hoor dus zal ik maar afkicken vanavond zo goed Tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Bol die zwager en schoonzus mogen jou wel heiligverklaren hoor. en die tip van travel, lachuhhh! ik zeg doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: albertinaAlbert,zo, die baan is binnen.Gefeliciteerd, ik denk dat ze daarblij met je zijn, al laten ze dat misschienniet altijd blijken.Ik ben blij voor je, toch een stukzekerheid in de periode waarin je de finaciele zaken aan gaat pakken.Top!Op zijn Albert's een van mij.quote> En daar heb je gelijk in, ik hoor geen boe of bahHet zou leuk en prettig geweest zijn als ze even de moeite hadden genomen om iets zeggen.In de trant van "je werk doe je heel slecht maar je bent wel een leuk persoon"of je boekt vooruitgang.Waarom niets?stilzwijgend verlengd heet dat:angry:quote> Ach AR je hoeft je er dus geen zorgen over te maken en wacht voor iets het dan maar af, wie weet kot dat toch nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Zo maar es bed opzoeken. Ze verwachten hier nog een bijna tropisch weekend! Tot 30 graden. En ik heb een logeetje van drie voor twee weken ook. Beginnen morgen al met ook al tot een graad of 26 overdag (zeggen ze he). Morgen is school al om drie uur klaar dus miss maar laatste weekend camping. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Och het gaat me zeker wel lukken hoor frummels. Er is een groot voordeel, ik zie weer heel duidelijk waarom ik nooit meer wil drinken. maar ik kom morgenvroeg nog ff gedag zeggen hoor en dan ben ik dinsdag of woensdag weer terug. Zal jullie best erg missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Wij gaan jou ook missen hoor tante ik zal erop letten dat neef Diesel geen rare dingen doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Frummers, ik haak vandaag een beetje bijtijds af. Computer is heel traag en het snot loopt mijn neus uit. Ik heb het droog gehouden! @ Sha: morgen zeg ik af! Helaas! Tot morgen en slaap lekker, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Beterschap hoor Lytse. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Lytse, ik denk wel dat je daar verstandig aan doet heel veel beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Voor wie gaat slapen alvast een goede nachtrust voor de mensen die denken ik wil nog dit, ik wil nog dat fijne avond nog wens ik meteen mezelf ook maar toe doe ik anders ook niet eigenlijk dus why not tot morgen of een andere keer maar weer alle pc-buiskindertjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ook ik zeg welterusten en MGWO. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 was ik net van mn Sonja barend-komplex af:devil: slaap lekker:D:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Jongens ik voel me slecht en 'k weet niet waarom. Zin om te huilen, maar dat lukt niet. Ik voel me echt waardeloos vandaag en ben bang. Angst voor de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Hallo lieve frummeltjes, Ik wou nog vlug kempisch meisje dag zeggen maar ze is al gaan slapen zeker? Ja die eerste schooldagen ... @Jen, what's wrong girl? Juist verjaard gisteren en nu al een dip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Hallo allemaal! Net thuis van de AA en nog wat teruglezen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Misschien net door die verjaardag? 'k Voel me oud. En 'k geloof dat ik wat overspannen ben. Mijn financiën worden moeilijk, 'k vind geen werk. Al mijn huishoudtoestellen zijn het aan het begeven. 'k Heb water aan mijn keldermuur. 't Wordt wat veel. En misschien was het geen goed idee om met mijn antidepressiva te stoppen, ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Bedankt alvast voor de aandacht. Effe mogen zeuren is fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Hallo lieve Made Hoe was de meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Jen, Jij mag best even zeuren hoor! Zo vaak doe je dat niet hier! Het is ook veel wat je zoal beschrijft. Sterkte hoor! Ha Frodo! Ja dat was weer een prima avond! Daar kan ik me altijd ontladen en weer opladen. Alles wel met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Het zijn inderdaad omstandigheden, Johan. Ik heb gewoon het gevoel dat mijn draagkracht een beetje op is. En ja, ik zit hier te janken omdat mijn senseo kapot is. Alsof een mens een senseo nodig heeft haha. Hahaha, eigenlijk vrolijk je me wel een beetje op. Waar maak ik me ook druk om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Slaap wel allemaal! :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Originally posted by: Johan WBeter nog drinken zelfs.quote> Johan,Ik heb alle respect voor ieder zijn mening.Maar ik, en vele anderen hier op het forum proberen daar juist van af te geraken van het drinken.Ik hoop dat jij daar ook een beetje respect voor kan opbrengen.Voor de rest no hard feelings, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden