bolletje Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Miranda wat vervelend zeg. Ja joh en dat kan je soms zo overvallen, dat je op dat moment geen raad weet met jezelf. Knap dat je toch niet gedronken hebt meid. Hoop dat je vannacht een beetje kan slapen, en niet al die spanningen mee neemt naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Originally posted by: albertinaAlbert,zo, die baan is binnen.Gefeliciteerd, ik denk dat ze daarblij met je zijn, al laten ze dat misschienniet altijd blijken.Ik ben blij voor je, toch een stukzekerheid in de periode waarin je de finaciele zaken aan gaat pakken.Top!Op zijn Albert's een van mij.quote> En daar heb je gelijk in, ik hoor geen boe of bahHet zou leuk en prettig geweest zijn als ze even de moeite hadden genomen om iets zeggen.In de trant van "je werk doe je heel slecht maar je bent wel een leuk persoon"of je boekt vooruitgang.Waarom niets?stilzwijgend verlengd heet dat:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Dank allemaal voor de felicitaties ook op dit draadje. Vind het superlief van jullie allemaal, schreef het ook op het jaarpactdraadje. Jaap, jij ook gefeliciteerd hoor met je grote mijlpaal, echt hartstikke goed van je man!!! AR, gefeliciteerd met je vaste aanstelling, en dat in deze tijd zeg!! Wat ben ik blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 AR, als men zou vinden dat je je werk slecht deed maar je wel een leuk persoon vinden ben je echt je baan wel kwijt. Dat is niet zo dus ook van mij van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ik bedoel dat je werk slecht zou doen natuurlijk. En daarbij ben je ook nog een aardig en leuk persoon, althans zoals ik je van hier ken. Dat is dus dubbel zo fijn voor je werkgever en collega's:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Goede avond, we zitten weer bijna terug in de dagelijkse routine hier. De eerste schoolweek zit er bijna op. Ik ben eigenlijk wel blij, vakantie is leuk enzo maar dit is toch beter. Beter voor iedereen. Zeker tegen het einde aan toe, van de vakantie dan... AR! Proficiat met je vaste baan! En idd, ze hadden toch wel even iets kunnen zeggen, al is het maar in een korte, persoonlijke nota ofzo. Jaap anderhalf jaar? Wow, wat gaan ze hard hier! Gwenn ook al bijna een jaar ! En alle andere mijlpalers ook.... Om over de dikke BB nog maar niet te spreken!!! Die gaat al naar de eerste klas! Zes jaar!!!! Super. Wilde zeggen, om jamoers op te zijn maar dat hoeft niet want met wat wilskracht en genoeg steun zo hier en daar kan eigenlijk iedereen dat bereiken. Maar toch, chapeau Bam! Maar wat vliegt de tijd. Roza voelt zich toch ook al wat beter las ik, gelukkig.. En Bor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 En als ik nu nog snel iets schrijf bij bv "werking forum", dan heb ik een "echte" vier op een rij. Zowel de dagdraad als de algemene categorieen. Zo zou PP het noemen. Jopie als je haar spreekt, zeg haar dan dat ik haar ook nooit zal vergeten en dat ik haar woorspellekes mis! Ik hoop dat het goed gaat met haar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Originally posted by: TravelIk bedoel dat je werk slecht zou doen natuurlijk.En daarbij ben je ook nog een aardig en leuk persoon, althans zoals ik je van hier ken.Dat is dus dubbel zo fijn voor je werkgever en collega's:)quote> Dank je Travel:heart:Ik ben een aardig en leuk persoon en eerlijk ook nogWeet heel vaak niet met bepaalde situatie`s om te gaan,Ben heel erg onzekeren een zenuwpeesThat`s me;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 AR onzeker? Gaan sneeuw duiken met een tijger tanga? Maaaaar iag wel heel lief, slim en leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Wie is PP nou weer. Ja er zijn hier al zoveel mensen geweest. O trouwens goeie avond Nientje. Och was dat niet de beroemde Pietje Parel???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Bollie , da was Pietje Parel, waar ik altijd zo leuk domino speelde (oa). Ik zag ook net dat Houtje jarig was. Nooit geweten dat zij ook een maagd was. Van harte Houtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Hier is weer het nodige geklust vandaag. Net voor de broodnodige variatie weer eens de stofzuiger gehanteerd. Ik kan geen boormachine meer horen. Nog een paar klussen en de grootste klus wordt gedaan als ik op vakantie ben, mooier kan ik het niet hebben toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: jan1000AR het contract wordt voor eenzelfde periode verlengd onder dezelfde voorwaarde voor maximaal een jaar. Tenzij je al drie keer verlengd bent en of de werkperiode totaal langer dan drie jaar is, dan onbepaalde tijd! Evengoed, gefeliciteerd alvast!quote> Jan,28 September 2009 ben ik in dienst getreden bij hun, met een half jaar contractdie is dus twee keer verlengd. eerst een jaar contract en toen verlengd tot 28 September 2012quote> Wordt in dat geval zonder tegenbericht een vaste aanstelling hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Alweer een slinger "geleend", deze keer voor Jaap. Je hebt hem van harte verdiend. @ Bor: Iedere keer de confrontatie aangaan bij de instanties omdat je knokt voor je zoon en het verleden niet kan veranderen. Waardevol! Per dag werken aan een betere toekomst voor jullie allen: sterk! Ook al gaat het met ups en downs, ook gisteren heb je het gered en vandaag gaan we er weer voor. Hou vol. Nu weer verder bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ik had net een heel bericht getypt zomaar spoorloos verdwenen dan maar even uit het hoofd Ar gefeliciteerd met je vast aanstelling straks Lytse beetje in de lappenmand beterschap en hoop dat je snel opknapt ook aan jezelf denken hè morgen is het namelijk vrijdag! Marcel, back in town zie ik en nu geen dingen meer doen die niet mogen hè Miranda vervelende dag maar droog door gekomen Emma nogmaals voor je 5 maanden!! Tina, fijn als het eindelijk klaar is doe je goed jij op vakantie en zij klussen en ik las iets over fretten geef mij maar een rolo dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Originally posted by: LytseAlweer een slinger "geleend", deze keer voor Jaap. Je hebt hem van harte verdiend.:heartquote> zou het niks zijn om op dat draadje "hoe maak ik slingers" een aantal slingers te plaatsten?Zodat iedereen die dat wil ze ter gepaste tijd kan gebruiken?AR? Niks voor jou? Voor mij ben jij nog steeds de super slinger maker hier he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Zie dat Emma de 5 maanden heeft gehaald! Geweldig joh. :heart: @ Marc: weer op de goede weg. NoNo: je gaat goed joh. Hou vol. @ Kameo: bij burenruzie niet eens gedacht aan drank! Prima! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Hallo, We zijn terug van vakantie. Het was leuk, niet dronken geweest, helemaal conform de afspraken. Dus ik lees even terug terug en wat zie ik ik.... Spike die vindt dat Borretje niet over haar zoontje moet zeuren. En dan bedenken dat Bor alleen deelt, het forum gebruikt waar het voor is. Terwijl Spike niet te stoppen was met gezeur en beschuldigingen over een veel kleiner probleem (te licht bevonden en afgewezen). Dus, Borretje trek je er niets van aan en ga door, ik bewonder je.... Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Goed ik ga maar weer eens t.v. kijken. Heb de koffer van Puck al ingepakt staan (klinkt dat leuk hé? ), nu nog die van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Fijne dagen daar toch Bollie! Ik hoop dat er een beetje een tuintje is ofzo. Dan kan je als hij slaapt toch wat buiten zitten met Puck. Heb je daar ook internet? Goede reis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 @AR: dat is een opsteker, dat je een vaste baan hebt! Geweldig. Bedankt voor de tips i.v.m. mijn niet aangekomen pb. Ik ga het straks proberen. Eerst bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Bol, fijne dagen en denk een beetje aan jezelf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 @ Miranda: hou vol hoor. Morgen gaat het vast weer gemakkelijker. Zoek maar afleiding. Veel sterkte en hierkomen als het te moeilijk wordt. @ Bollie: ga je iets leuks doen? Aagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Harry, welkom terug dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 dirty Harry is back:D:heart: Lytse misschien is de pb box vol van die persoon en dan heeft nogmaals sturen pas zin als er eerst een deel wordt verwijderd. Marcel terug op honk weer. en op TV5 straks een prachtfilm oeps nu dus bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden