lady jane Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 ik heb er nog een over Sha; kopen? Kreeg er geen; na protestmails 2:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: Hannah1dank sha en diesel,Diesel super dat je zo'n eind gaat rijden voor meeting!quote> Nou Hannah, ik laat me rijden hoor , zou me rug zelf nie aankunnen helaas. Maar andere gaan nog langer in de auto zitten hoor dus ach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Even wat anders, behalve het stemmen vandaag. Wil eigenlijk mijn ondertiteling weghalen, want is niet helemaal eerlijk meer. Drink af en toe wel weer wat. Zaterdag 2 glazen wijn, gisteren 2 glazen wijn. Probeer matig te drinken of helemaal niet. Dit doe ik sinds het afgelopen half jaar. De eerste 3 jaar niets gedronken. Toen heel af en toe, en nu niets of matig (eigenlijk nooit meer dan 1 of 2 glazen of niets) 1 uitglijder gehad, een aantal weken terug, toen ik op 1 avond 4 kleine flesjes had opgedronken. Dat was na dat emotionele gesprek met de stagebegeleidster over het beeindigen van mijn opleiding. Zeer foute reden om te drinken, was ik me zeer van bewust. Wil het gewoon onder controle houden, zoals vele van jullie. Denk zelf, dat dit ook lukt. Ben me nu zeer bewust van de gevaren. Vooral als de reden verdoven is. Koop dus soms een klein flesje wijn (250 ml) en niet meer om mezelf te behoeden voor doordrinken. Misschien krijg ik nu veel over me heen, maar wil eerlijk zijn, en denk zelf het nu wel in de hand te hebben. Ja..ik weet dat dit vaak gedacht wordt, en uiteindelijk toch niet lukt. Ben mij zeer bewust. Echt waar. Kan helaas mijn onderschrift niet weghalen, Als ik dat probeer krijg ik een schermpje dat ik mijn geboortedatum opmaand-dag en jaar in moet vullen. Heb ik gedaan, dus druk dan op o.k. Haal mijn tekst vervolgens weg, en als ik dan gepost heb staat die tekst er weer gewoon. Tot zover mijn biecht:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Rapi, ik weet alleen dat ik tot de groep behoor voor wie gematigd drinken niet is weggelegd en ik kan ook alleen voor mezelf spreken als ik zeg dit ook niet te willen ieder op zijn/haar manier AdB zijn Rapi als jij denkt dit voor jezelf onder controle te hebben wie ben ik dan om te zeggen 'niet doen' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 en dan vervang je gestopt gewoon door adb dat klopt wel in dit geval zoals ik het lees? Is maar een ideetje hoor. Hannah, sterkte meis zowel met de pecunia als met je gezondheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 en nu ga ik zoeken latersssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Jane, kan je dubbel stemmen met 2 biljetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 dacht het niet:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Sha, Fijn, dat je het zo opvat. Jane en Hannah, Bedankt voor jullie tips. Heb ze meteen opgevolgd. Met resultaat!(Hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Yes... Ondertiteling veranderd Gelukt dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 gelukt:) en nu gauw broodjes smeren en maatje ophalen lekker bij de Mac. hem wat vertcellen aansmeren (hij kan t hebben; ik houd het bij de koffie) het zonnetje schijnt, de lucht is blauw ................ Teletubbies, ook van jou:heart: fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Mijn stiefkinders hebben allebei een baantje op de stembureau's vandaag, en moeten zelfs tellen vanavond. Dus ik sta niet in voor de uitslag van A'dam... Ze rekenen net zo opportunistisch als hun vader! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Bol, fijn dat je er weer bent:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Spiky, ik weet dat je niet zo van het tellen bent! Maar ik wel! Van harte met deze twee maanden, met glorend licht. Zwem ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Heeft Puck d'r koffertje alweer uitgepakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Hannah, sterkte, hopelijk doet die band wat ie moet doen... Nog even kunnen rusten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Sha, biljet gevonden? Questions, questions... Dat krijg je als je lekker laat inlogd. Ik ga hardlopen, ff alleen.. Geen kleppende moeders en tantetjes om me heen. (ze zijn lief hoor, maar praten nogal erg ontzettend veel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Morgen allemaal, vannacht veel beter geslapen. Trouwens gedroomd dat ik gedronken had. Maar was geen angstige droom. En nu wachten op uitslagen van de onderzoeken. Die waren om tien uur al gedaan maar de arts moet ze nog beoordelen. Komt goed, is heqt devies van mijn zoon, leen ik even van hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Hij belt net, hij mag naar huis!!!!! We zijn weg, Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Geweldig Zonn, want tjhee ken je er volgens mij wel vanaf halen, wat zal jij stralen, hups weg herfst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Zonnetje top, geweldig. Goeie reis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedemorgen allen, Niet gewandeld hier. Teveel regen. @ Jaap: niet te expliciet over de politiek schrijven. Eén van de regels van het forum. Tictive is watching you! :light: @ Yvonne: alsof ik mijn eigen moeder hoorde spreken! Ik ben ook grootgebracht met dergelijke wijsheden. @ Snoep: op woensdag delen we de week doormidden. Het is alweer bijna weekend. @ Borrie: wat lijkt me dat een speciale ervaring. Je levensverhaal vertellen in zo'n omgeving. Knap van je dat je dat aanging! Eerst verder lezen nu. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedenmorgen allemaal. Waarom wordt ik steeds zo laat wakker:angry: Ik heb iig al gestemd, als een haas het bed uitgevlogen, gedouched en naar het stemhokje gerend. Op naar een sociaal beleid. Mensjes, ik ga zo werken, wens jullie een byzonder droge dag en alle geluk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Bijna middag alweer! Heb nog niet gestemd maar ga vanavond:D Eerst nog even aanmelden. DAGPACT : Albert Lytse Marc Bor Travel Rapilos, maak je niet te druk, doe wat goed voelt en hou het in ieder geval in de hand en in de smiezen. Maar dat weet je zelf ook heel goed dus.... en anders hier melden, dat lucht ook al op. Zonnetje, goed nieuws en ik ben blij voor je. Hannah, weer een beetje stabieler hoop ik en anders naar den dokter! Later.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 @ Spike: je bent niet van de slingers, dus zeg ik het met woorden. Ik zie je worsteling, maar je redt het toch. Ergens haal je de kracht vandaan (inderdaad wilskracht ?). Ik hoop dat die bron onuitputtelijk is. Ga zo door. Langzaam maar gestadig! @ Bol: wat goed dat je zwager nu gestopt is met drinken. Je schoonzus mindert! Zo'n oud rollenpatroon is heel moeilijk te doorbreken, maar alle beetjes helpen toch. Hij de zieke, zij de verzorgende: hun beider rol in deze relatie. Heb je goed voor jezelf gezorgd dit weekend? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden