Truffel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 vanmiddag met manlief even de stemwijzer gedaan en waar komt mijn eigen 50-plusser op uit...................precies 50 Plus :D Dat was wel even een plagerijtje waard. Ik word overigens ook nooit 50, ik blijf 18 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ik ga de verkiezings arena verlaten. Morgen vast een nieuwe dag met nog véél meer van hetzelfde nieuws. Enneh, is het niet zo dat de beste stuurlui aan de wal staan? Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ma Flodder op dr vouwfiets wel ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Truste Albertina Ja ik wil ook sjoelen en bridgen en rummicubben en bingo'en en...................... nou ja dat alles, maar dan wel als grijze 18 jarige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Zo, de portie Nederlands verkiezingsnieuws op de Vlaamse televisie is afgelopen. 'k Heb de indruk dat ik tevreden zou zijn in jullie plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 50+ dan begint t pas hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: jane4Ma Flodder op dr vouwfietswel ok?quote> Heu riep iemand mij? O nee ik dacht al.Trusten mensen tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: jane450+dan begint t pas hoor!quote> Er is hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Jen, Ik ben niet geheel ontevreden Ake, Ik ben gelukkig al geweest en net op tijd ook. Ik was nog niet binnen of het begon ook hier te gieten Slaap lekker, zij die gaan tukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Welterusten mensen. Nog even en we hebben het Angelsaksische model, twee partijen die tegenover elkaar staan. Ach het zal allemaal wel weer loslopen. En anders doen we het gewoon zelf. Morgen vroeg op, moet om 7 uur beginnen, benieuwd wie ik hier dan aantref. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 mij niet:) slaap lekker Jaap en wie nog leest ook mijn vaatje is klaar de kamer opgeruimd en mijn buik vol (knoflook chips, getver wie heeft dat nou weer bedacht:P) truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Rustpunt hier, even van profiteren. Nighty Night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: jopiedoe ff filmpie, hadquote> Lukt niet, Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Slaapze. Ben ook ff weg, kom vannacht nog wel ff buurten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Hoe zou het met Gunn zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Gunn, hoe gaat het met je? Het watermeloenseizoen is afgelopen, wat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Hij komt vast snel weer binnenvallen, Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ik ga de uitslagen verder in bed volgen. Slaap lekker allemaal Morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 'k vind dat iedereen direct moet antwoorden als ik ze een vraag stel, gwen Welterusten Steunbeertje, en geniet van het niet ontevreden gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: FrodoHallo dag lieve frummers, Ik kom even dag komen zeggen en ben dan terug weg wegens andere activiteiten.Vandaag is een belangrijke dag voor politiek Nederland.Aan jullie postings te lezen zijn jullie toch meer met politiek bezig dan wij. :light:Ondertussen is de regeringsformatie in België van 2010-2011opgenomen in het Guinness Book of Recordsen erkend als langste regeringsformatie aller tijden.Zij duurde maar liefst 541 dagen! Hopelijk duurt die van jullie minder lang. Wel grappig dat jullie zo uitkomen voor jullie politieke voorkeur.Hier is dat het op 1 na het grootste geheim voor wie je kiest.Het grootste geheim dan?Neen niet met wie je vreemd gaat maar hoeveel wij verdienen elke maand! En wat in NL het grootste geheim? quote> Best jammer eigenlijk van die geheimen, vind je niet? En van de desinteresse. Zelf ben ik eigenlijk nogal open over mijn politieke voorkeuren. Waarom in godsnaam niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Dag allen, Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat in politiek Nederland. Totaal geen zin in een vechtkabinet! Vandaag heb ik het alweer droog gehouden. Slaap lekker allen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedenavond, Thuis uit de middagdienst, zag dat ik weer eens niet uitgelogd had. Zit te kijken naar de uitslag van de verkiezingen. Vind het resultaat eigenlijk wel mooi in balans. Nu maar hopen dat ze er ook iets moois van maken. En, mag het niet zeggen denk ik, maar ben ook heel blij dat de partij van die blonde racist voor de helft is verschrompeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Allemaal een goede nachtrust en morgen gezond weer op. Liefs, Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ik ook, Teveel. In Vlaanderen hoor je bijna niks meer van het Vlaams Belang, ik vermoed dat het bij jullie ook zo zal lopen. Terug tolerante Noorderburen die niet anti-Europa zijn, dat voelt toch prettiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Veel beter voelt dat Jen. Tolerant zijn, open staan voor en genieten en leren van andere culturen dat brengt ons verder. Ik weet dat het voor jou nog vroeg is Jen. Vroeger toen ik nog rookte bleef ik ook altijd lang op na de middagdienst. Moest ik telkens de moeilijke beslissing nemen of ik eerst een nieuw shagje zou draaien of eerst een nieuw biertje halen. Roken doe ik sinds '95 niet meer en drinken na de middagdienst ben ik ook al lang mee opgehouden. Niet roken is niet helemaal waar, op een terrasje of in de kroeg wil ik sinds een jaar of drie wel eens een klein sigaartje roken, maar dat is hoogstens een (1) doosje per jaar. Ik wou eigenlijk alleen zeggen dat ik naar bed ga, nog ff lezen, wordt het een heel *. Slaap ze en morgen gezond en vrolijk weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden