Spring naar bijdragen

Donderdag 13 september 2012


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ar,

dan krij ik dit:

Server Error in '/' Application.

--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>

<system.web>

<customErrors mode="Off"/>

</system.web>

</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>

<system.web>

<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>

</system.web>

</configuration>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor allen die gaan slapen welterusten en sweet dreams.

Zat even rond te kijken en wilde al afsluiten maar zag Truitje in de gang staan.

Welkom Truitje!

Hannah, hoop dat het een leuke avond is geweest en nog mijn feli's met je moeder.

Madelief, goed van je dat je nu even rust neemt ook al kost het je een AA meeting.

Zonnetjes opgelucht, Bolletje - een dag met herinneringen.

Ben zelf erg druk geweest deze week en bekaf.

Wat een stressweek, sjonge.

Morgen vrij gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Vlaamsmeisje
Ar,
dan krij ik dit:
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".


<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>


Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.


<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>


quote>


Da's n heel lang verhaal voor 'n foutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, onbegrijpelijk voor mij.

Maar ja, heb zelf ook de hele week al problemen.

Werd uit mijn mail gegooid net als ik mails vol info wilde verzenden, internet werd steeds afgebroken en als klap op de vuurpijl had ik 2 dagen geen netwerk op mijn nieuwe smartphone en mijn vorige mobiel was niet meer te gebruiken omdat ik mijn nummer moet behouden.

Grrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee ouwe Fries,

Veel nationaliteiten in de Bijlmer en veel gastvrijheid, tenminste is mijn ervaring.

Ik heb ook wat met Friezen, mijn schoonvader was er één.

Onze buren waren aan de ene zijde Chinees, aan de andere kant Creools. Veel Hindoestaanse contacten ook. Ik ben van alle markten thuis, haha.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze is nog nie terug, maar ik hoor der wel.

Echt ver gaat ze niet.

Madam ont,onze Mush dus, is eigenlijk een hele trouwe "erfhond".

Maar ik denk dat ze nu denkt dat ze "hun" moet wegjagen van ons erf...

Dus ik wacht geduldig tot ze daarmee klaar is...

PS: Ze is er weer.

Dus kunnen we nu hier allemaal veilig gaan slapen.

Slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je KEN ook te geduldig zijn, Nien.

Jij beslist, niet zij.

Geef d'r 'n buiten/binnenplekkie, de meeste honden vinden dat geweldig.

Zeker 'n hiemhun/erfhond. Waar ze lekker droog kan legguh. En toch de baas speluh.

Ons Belletje is nog iets te wild om alleen buiten te laten, maar dat gaat helemaal goed komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...