lady jane Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Heel veel lol en gezelligheid voor jullie morgen:heart: en ik zie jullie zondag wel weer terug......... op de kilokiller:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Travel, je bent een spelbreker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Travel. Ik zet ook geen badmuts op hoor! Het is natuurlijk een geintje. Wat denk je, ik heb net mn haar in de krul!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 O een grapje, ik dacht al. Warm water mee nemen, dat is toch koud als we aankomen, een badmuts enz. Wat ben ik toch een doos hé. als ik het gehad had had ik het zeker mee genomen. Had in de kelder al wel een thermoskan gepakt en daar dan het warm water in gedaan. Maar goed als jullie me morgen zien, is het niet aan me af te zien dat ik zo'n doos ben hoor. Dinah nou er moet een paar kilo fruit in kunnen, maar je kunt hem altijd mee nemen als het niet al te veel moeite is, dan kunnen we nog kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Jane, als het een geintje blijkt dan zijn er een paar zondag echt wel wat kilo's lichter. Want dan komt er als activiteit hardlopen voor sommigen:) Ben ik speciaal naar de Blokkert geweest voor zo'n schort.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: zonnetjesNou Bol, ik zal je redden! Ik neem een schort voor je mee, Ik heb wel een paar plastic handschoenen voor je, Kame dat lukt toch ook wel?Ga het gelijk in mijn tas doen,quote> Natuurlijk Zon, mensen laat die badmuts maar zitten, wat zijn wij toch coulant:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Maar nu moet ik in de benen... Ik kijk vanavond laat nog wel even om het hoekje hier. Veel plezier allemaal en tot morgen! Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: MadeliefTravel.Ik zet ook geen badmuts op hoor!Het is natuurlijk een geintje.quote> Hoezo made, een geintje, wij zijn bloedserieus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: borretjeIk wens jullie heel veel plezier morgen allen tezaam.Waarsschijnlijk een dag met vruchtbare gesprekken ook.Een dag met een mooie, bijzondere en blijvende herinnering.quote> Bedankt borretje voor deze lieve en wijze woorden. We grappen en geinen hier (gelukkig maar) wat af.Maar laat ons in 1ste instantie niet vergetenwaarom we hier zijn en wat ons doel is.Uiteindelijk hebben de meesten onder onseen hoop miserie, verdriet en problemen gekendvoor we hier terecht zijn gekomen.En samen proberen we oplossingen te vinden en een beter leven uit te bouwen.Daarom wil ik als eerste diegene die dit initiatief van de meeting is gestarten dat is mijn tof mateken Madelief,op voorhand al in de bloemetjes zetten (en zoenen natuurlijk).Alleen voor jou mateken: :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Zal mijn auto maar eens inladen en dan maar hopen dat ik niets vergeet:) Dan hebben we geen complete activiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ik wilde iedereen die naar de meeting gaat veel plezier toe wensen met of zonder badmuts. Fijne dag! Groetjes Miss Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Lieve Frodo, Dank je wel!!! En iedereen die ons een fijne dag toewensen, heel erg bedankt! Zijn jullie er de volgende keer bij? Even hard gejuicht hier! De tent staat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DB) En het is echt een knusse bedoening hier! Goh wat is dit leuk zeg! Mijn katjes lopen nu inspectierondjes door en langs de tent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Veel plezier allemaal morgen! 't Zal wel een rustig dagje worden op het forum, amai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: DinahKlinkt heel gezellig Madelief.De taarten staan gezellig met z'n 2-en te wachten om opgegeten te worden....quote> Yammie Dinah!!!Morgen ga ik alles proeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Pfff, mijn camper zit vol. Kan niets meer bij. Ik hoop dat ik niets vergeten ben, oh ja het schort voor bol nog even pakken. Maar ... ik heb er zin in. Nog een nachtje slapen. Tot morgenssss:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Mooi Zonnetje, tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Lieve mensen, ik heb al pret van alleen het lezen van jullie voorbereidingen. En ik vind het echt superhelaas voor mij dat ik zo ver weg zit. Jullie zijn me het afgelopen half jaar dierbaar geworden,lieve frummers. Ik had jullie graag ontmoet. Next time! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Gwen, We zullen je echt missen! Beloof je dat je er de volgende keer bij bent??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Lieverds, Wat heb ik zin in morgen. Ben druk bezig met de vissalade, mmmmm, om te smullen zo lekker. Ik stap om 7 uur in de auto, ben om 9 uur bij Lytse en dan drink ik daar een kopje koffie, ff plassen en op naar Madelief. Tralalalala...........ik verheug me verschrikkelijk om jullie allemaal te zien en volgende keer, bij mij, hoop ik de rest ook te zien, Jaja, dan komen jullie hopenlijk allemaal naar het hoge noorden, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Emmaroos, dat is 4 uur rijden heen en moeten we nog terug ook:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ik dacht dat jullie 2013 naar hier zouden komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 little Italy??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Waar is hier Gwenn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Maken we er toch een weekend van Kame, lachen met zijn allen in een huisje:onull Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Emma, Zeker weten dat ik naar het noorden kom hoor! Kame, Dan slaap je maar bij mij, haha! De volgende ochtend nog ruim een uurtje rijden voor jou. Nu alles gedaan is, zit ik hier al te genieten! Morgen het karton met de Madelief erop aan de weg zetten, en de vlag bij de poort. Voor alle chauffeurs een tip; Volg de kleine bordjes naar sportvelden/voetbal typefoutje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden