Soothe Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Kate, Anna is een tough cookie. Ik doe haar een groet. Het beste Kate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ach gos Soothe. geef hem maar een knuffel van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Honfleur ken ik, waren we drie jaar geleden nog. Wat Nien zegt, ouwe glorie langs de kust. Have fun! Sterkte met de ouwe man, hier heeft de jeugd de toekomst weer. Zou er net uit met Bel, had op de buienradar gekeken, komt er me toch 'n pest wind en n bui! Straks moet t helemaal over zijn, volgens de radar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ik ben bloednuchter Soothe Wel aan het kettingroken, maar ja. Allemaal bedankt voor het duimen. En nu... morituri te saluant. Tot straks mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: KateAch gos Soothe. geef hem maar een knuffel van mij quote> Gaan we doen Kate.Hij is nogal apatisch.Vlaammeisje. Deauville: mais oui, bien sûr ma chère amie.Allen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Inge 3 weken :present: Tina, je kunt het altijd rustig bekijken, hoe het gesprek gaat en hoe het voelt. Niks moet. Zul je zien dat ze je willen haha. Je kunt ook nog bedenken welke secundaire zaken voor jou belangrijk zijn en die je niet zo snel zou vragen als je hard op zoek bent. Hoe kom je precies te zitten, vragen of je de werkplek mag zien, welke zaken nu spelen en de aandacht hebben en dergelijke. succes dinsdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Soothe, dat is sneu en een tegenvaller. Goed dat er wel medicijnen zijn voor Jimmy, Geef hem maar een knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Kate, ja een luxe positie. Ik voel me wat beschaamd ten opzichte van de mensen hier die zo hard op zoek zijn en nul op het rekest krijgen. Maar je hebt gelijk, ik heb al een lijstje gemaakt. En het wordt steeds langer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Tina het feit dat dit op je pad komt en ook dat het allemaal mee zit, dat wil ook wel wat zeggen he. Klinkt bijna boedhistisch als ik het zo schrijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: KateNou als je morgen dan maar niet naar Groningen gaat Kameleon quote> Zou zomaar kunnen Kate:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Nina, ja, ik denk ook, het moet dan zo zijn hé. Ik houd je op de hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Nee nee Kame! Je gaat je gps vanavond al voor programmeren. Anders zit ik daar morgen, als ik kom, voor niks te wachten tot het warme water wordt uit gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: TravelKameleon, gelukkig heb ik voor jou ook een badge.Kun je morgen af en toe even kijken hoe je ook alweer heet:Dquote> en wat als ik op mijn sloffen weg ga, heb jij dan schoenen voor mij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: borretjeIk ben gestopt met roken.Al voor 5 uren nu.Goed he..Tot later, even shag halen.Doeg, doeg maar weer.quote> :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Inge, je gaat goed meis:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Jen is al weg zie ik wilde haar nog succes wensen even afwachten dus tot straks hoop dat het goed verloopt! Lytse, ik zie Rickert af en toe nog wel eens online ben overigens wel benieuwd hoe het nu met hem gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 succes Jen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Iedereen bedankt voor de felicitaties het is dat iemand me gisteren hielp herinneren zelf was ik het anders vandaag vergeten maar beter ook, ben ik er ook niet meer zo mee bezig nou ja....heel soms nog wel hoor Maar ik ben niet de enige die weer een stap verder heeft gezet zo voelt het tenminste voor mij nog wel ik zie dat Inge vandaag ook 3 weken droog staat Inge, toppie hoor mag je met recht trots op zijn Trouwens iedereen die hard bezig is om AdB te worden/blijven mag trots zijn toch iets waar we allemaal voor moeten blijven strijden denk ik Amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 woepie...ik heb net zakken vol groente en fruit gekregen van een vriendin van mij zij loopt bij de voedselbank, maar lust dat allemaal niet. ik ben er maar wat blij mee:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: kameleon Originally posted by: TravelKameleon, gelukkig heb ik voor jou ook een badge.Kun je morgen af en toe even kijken hoe je ook alweer heet:Dquote> en wat als ik op mijn sloffen weg ga, heb jij dan schoenen voor mij:Dquote> Crocks...;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Lenie die heb ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 je vraagt het toch aan Travel?...krijg je misschien wel Crocks..haha het begint hier al heeeeeel erg lekker te ruiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 nou hier geen zijkstraalties zeg, leidingen worden doorgespoeld ofzo, met compressor erachter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: KateNou als je morgen dan maar niet naar Groningen gaat Kameleon quote> Kate, Juist om dat te vermijden rijdt ze een stuk met mij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 hier ook geen drup Diesel..(gelukkig) oh mensen, het is net alsof ik in een Toko ben... al die kruiden..cocos..groente..mmmm riekt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden