Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Rickert, Happy Birthday :moon::moon::moon: hoe gaat ie momenteel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ik denk dat het een mooi moment is om de bijdragen aan de familie te sturen Bor. Denk ook dat ze er wel blij mee zullen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Die knuffel neem ik graag in ontvangst Vonneke en ik ben toevallig net toe aan nieuwe bloemen dus dat komt mooi uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Kijk, das mooi dan he? Zo, en nu ga ik hier aan de slag. Groetjes vanuit het noorden en maak wat van de dag lui..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Goedemorgen allemaal, Shahire, van harte gefeliciteerd; dit is wel een vrolijk dansmuziekje waardig! DAGPACT: Albert Lytse Miranda Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Sha, meis 10 maanden plus het daaraan voorafgaande! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: gestaag zo die gaat! en goeiemorgen en een fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Goeie morgen lieve mensen:) Zo ik ben vanochtend weer begonnen met m'n led-lamp. Heb de laatste tijd nog al veel last van moeheid, de herfst komt er weer aan dus ook die moeheid en sombere gevoelens. Nu ik de led-lamp weer gebruik komen die gevoelens en moeheid minder naar boven en kan ik gewoon blijven functioneren zonder dat ik me rot ga voelen. Wat een uitvinding hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ja kretek krijg je dan moggeuh wel :-) Was voor de uitslagbloed idd vanochtend en alles perfect, alleen naar oogarts binnenkort. Maar me alvleesklier nou juist niet getest, pfff daar ging het voornamelijk om. Nou ja voor een volgende maal dan maar, zal ook wel goed zijn dan goeie moggeuh dan allemaal uitslapers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Status Quo dat is lang terug gaaf Marc!! Bor, ik ga straks naar Klokker om extra vazen te gaan halen heb ik die vast in huis voor als ik 1 jaar droog sta want die ga ik zeker halen Jane het voorafgaande vergeet ik niet hoor dat heb je me vaak genoeg ingewreven hè achteraf natuurlijk heel fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Dinah, gewoon achter mijn gat aan blijven lopen maar dat gaat je wel lukken kijk dat zijn nog eens leuke persoonlijke succesjes Dinah goed van jou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Goedemorgen Bol, Fijn dat de lamp helpt, vervelend dat je zo gevoelig bent. Heb je daar ook last van in de winter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Laat je even weten hoe het afgelopen is bij de dierenarts Dinah? Ben erg benieuwd, want 3.5 jaar is erg vroeg voor een hond om het aan haar heupen te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Sha van harte meis. Goeie morgen Kamé, goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Diesel Ik verheug me erop, die kretek dan he;) Fijn dat je bloed goed is bevonden:rose: Heb je niet aangegeven dat je je zorgen maakt om die vervelden klier. Zo nee, dan een beetje dom van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: Dinah maar ze is ook hoekhakkig en loopt sowieso een beetje klungelig: struikelt vaak enzo. Men zegt dat ze daarin net mij is:Dquote> Hoezo jij drinkt toch al een tijd niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: bolletjeGoeie morgen lieve mensen:)Zo ik ben vanochtend weer begonnen met m'n led-lamp. Heb de laatste tijd nog al veel last van moeheid, de herfst komt er weer aan dus ook die moeheid en sombere gevoelens. Nu ik de led-lamp weer gebruik komen die gevoelens en moeheid minder naar boven en kan ik gewoon blijven functioneren zonder dat ik me rot ga voelen.Wat een uitvinding hé?quote> Mooi he zo'n lichtje in je leven te hebben he Boll lief nichtje Sha gefelie hoor, normaal gesproken had ik je vroeger dan he, mee uitgenomen naar een lounge (of was ut nou louge) cafe om wat te drinken, maar jah goed hoor, je bent ook zo'n lichtend voorbeeld he, knufff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: ShahireDinah, gewoon achter mijn gat aan blijven lopen maar dat gaat je wel lukken kijk dat zijn nog eens leuke persoonlijke succesjes Dinahgoed van jou!! quote> Nou Dinah, lekker uitzicht heb jij dan zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: borretjeVan mij krijg je dan droogbloemen of een cactus of zo:Dquote> Zal wel een cactus worden, al is het maar om me te plagen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Tjah door die alvleesklier kwam ik in ZH en de eden tot stoppen met alc. dus zeker gevraagd, alleen nie gedaan. Maar vraag me ook af of dat dat in een bloedwaarde wel te zien is. Maarja dan maar volgende maal vragen, moet binnenkort toch weer en dan eigenste HA weer. Ach Kameo welke kretek vin je dan lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Neef, een patatje met is ook goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Bij mij konden ze het wel zien in de bloedwaarde destijds een lichte ontstekeng van de alvleesklier zagen ze tja, krijg je van al dat gezuip natuurlijk reden te meer om direct te stoppen voor mij toen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: Shahire Originally posted by: borretjeVan mij krijg je dan droogbloemen of een cactus of zo:Dquote> Zal wel een cactus worden, al is het maar om me te plagen hè quote> nou een mooie peyote is nie lelijk hoor, zou mijn favoriet dan zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: ShahireNeef, een patatje met is ook goed hoor quote> krijg je hoor als we elkaar tegen ut lijf lopen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Die staat neef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 :moon::moon::moon::moon::moon::moon: :moon::moon::moon::moon::moon::moon: Sha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden