truitje Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 14 strijders tegen de alcohol hebben vandaag meegedaan!! en hoe is het jullie vergaan? ik ben bijna voor de bijl gegaan,,,,.maar heb Goddank nee kunnen zeggen Hoe is jullie srtijd geweest? vandaag 2 dagen alcohol vrij!!!! lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Jen, ruzie aan het thuisfront? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ik bedoelde hier thuis, bol. Ja op de draad eigenlijk ook wel. 't Is me wat. Slaap zacht, 'k ga afwassen. Een proper aanrecht is ook wat waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Truitje, doe dan wel niet mee aan de dagpact. Super gedaan joh, wees trots op jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Log toch nog heel even in, mijn laatste berichtje zit me niet lekker. Spike, ik blijf het niet leuk vinden dat je niet reageerde, maar geeft niet, ik hoop dat jij jezelf weer gaat vinden, jezelf weer gaat waarderen en van daaruit weer verder gaat kunnen. Jen... wat ellendig al dat geruzie vandaag. Zou het je zo anders gunnen. En wat is jouw opmerking: 'Ik zou graag alleen zijn nu' herkenbaar... En nu Von... wegwezen, opzouten, naar je bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Dank jullie wel, Jopie, Tina en Lavendel voor jullie steunende woorden. Het gaf me ook weer een inkijkje wat mijn aandeel in dit gebeuren is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Von, naar bed!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Truitje, dag 2! Had je het heel zwaar? Het belangrijkst is dat je het gered hebt. Topperdepoppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Lieve mensen, Ik ga ook naar mijn bed, ben alweer veeeels te laat, Wens iedereen een fijne nachtrust:lips: Voor de eventuele nachtbrakers een gezellige nacht;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Kame, slaap goed. Ik heb vorig jaar heel veel uit mijn Mindful-training gehaald. Ik pas verschillende vaardigheden dagelijks toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Doei Gwen Je doet t zo goed, hou vol!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ben benieuwd Gwenn, heb er alle vertrouwen in. en nu ben ik echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Krekel, je hebt bijna je maand vol gemaakt! Wellicht een bepalende eerste maand, en een nieuw begin! Voelt goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Thnx Bianca!(Witte) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Slaap zacht, Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 foei foei eindelijk bijgelezen. Gelukkig een heel ontspannen dagje gehad dus de emo's die tijdens het lezen door me heen gingen laat ik weer voor wat ze waren. Mijn eerste saunarondje duurt normaal 15 min. mijn ingebouwde wekker zorgt dat ik de zandloper nooit gebruik. Vanmorgen duurde die een uur:o! ik werd wakker met een gevoel alsof ik het nodig had om goed bij te slapen, maar schrok toen ik op de klok keek. En kon meteen een droog badlaken pakken:$ Over powernap gesproken. Hier is veel gebeurd vandaag las ik te veel voor mij nu ik lees en observeer en absorbeer das wel genoeg op mijn vrije dag. slaap lekker voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Truste Jane, truste dapperen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Jeetje, onze Jane bijna verdampt! Slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 oja gauw wegen:D thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ja, te laat eigenlijk. Ben nog te wakker om te gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Welterusten allemaal, ik kruip ook met een boekje onder de wol. Diep onder de wol, want de slaapkamer wordt al lekker fris zo 's nachts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Nou, dan kruip ik maar mee. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Heb het niet gered, de dagpact! Baal ervan, morgen maar weer opnieuw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ik kom even welterusten wensen, heb niets teruggelezen nog, kwam net uit mijn werk en vond een muisje in de keuken, cadeautje van mijn katten eigenlijk wel benieuwd of die kleine hem al gevangen had, maar zat geen naambordje bij. Weinig geslapen vannacht, vandaag gewerkt, nu huilen, echt niet normaal, wel heel appart om te ervaren om zo te mogen huilen, zonder roken en drank,ik heb wel meer lucht om diep te gieren ik wil heel allert blijven, vind het een moeilijk idee straks mijn vader te moeten zien aftakelen, terwijl het zo'n ''gezonde'' kerel is, maar die rotkanker velt hem toch, 3 maanden geleden, niets en nu niet meer te genezen ,ik kan het (nog) niet bevatten. dus ik neem me voor me hier weer elke avond droog af te melden, dus bij deze, vandaag weer gered Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ik lees iedereen wel, waaronder gestopt, meid, ooit komt het wel! Blijf er aub in geloven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden