MarcelK1970 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ik zeg, haring! En nu de sudderpan op het vuur voor schouderkarbonaatjes. Das echt lang geleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Nee, het is nog helemaal niets Rapi. Net kamillethee gemaakt maar ze vindt het niet lekker. Normaal drinkt ze de hele dag thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Als ik een vreetbui heb hoef ik maar een haring te zien of te ruiken en alle honger is weg :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Balen Teveel Nou ja, dan maar de tijd geven. Zit niets anders op he:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ook 'k zet de pan op de kookplaat! M'n befaamde Kroatische groente gerecht bereiden. Klaar in een 40 minuten. Tot zodaad'lijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Gestoomde broccolie,overgoten met bio-kastanjechampions.(gesmoord) aardappelkroketjes en vissticks uit de oven. Beetje amandelschaafsel over de broccolie plus verse gember en knoflook. komkommer ernaast. Ja,ja, ik verzin zo wat ter plekke. zal toch best lekker zijn denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Das andere koek dan zo 'n rauwe vis, eet ze Rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Dank je Harrie, Wel veel te veel, zie ik nu al Heb net op geschept, de kroketjes en vissticks kunnen er bijna niet meer bij. Nou ja, als het maar lekker is Ga er effe voor zitten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedemiddag allen, Vandaag een betere dag, maar wat bén ik natgeregend!! Uitgevallen treinen, technische problemen bij de metro... Op het laatst kregen we de slappe lach! Wijffie van harte gefeliciteerd, maak er een fijne dag van. Deze slinger heb ik geleend van Kameleon. Ik hoop dat het goed met je gaat! De mop van het skelet en het sleutelbeen zal ik doorsturen naar mijn nichtje. Zij vindt dergelijke dingen prachtig. Dat de nachtploeg trouwens overgaat in de dagploeg ..... Bijzonder. @ Gunn: volhouden hoor, anders moet je binnenkort wéér door deze fase heen. Dat wil je echt niet. Nu eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Originally posted by: GunnOok 'k zet de pan op de kookplaat! M'n befaamde Kroatische groente gerecht bereiden. Klaar in een 40 minuten. Tot zodaad'lijk!quote> Zo dan kunnen we aan tafel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 @ Truitje en Inge: goed dat jullie de dagdraad gevonden hebben. We bekijken het per dag: vandaag nemen we de eerste niet! Truitje: als dat nog te lang is: bekijk het dan per uur, met de keukenwekker erbij. @ AR: veel sterkte in deze dagen. Ik denk aan je. @ Coco: fijn dat je weer terug bent. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Nog lang niet bijgelezen, maar nu eerst eten. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Mensen ik ben weg, naar de AA. Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedemiddag, kan nog net, op de valreep dan. Ik had het lumineuze idee om vanmiddag met de fiets te gaan. Ontzettend geluk dat het op de heenweg droog was, ik had een sollicitatiegesprek. Van het gesprek op zich liepen de zweetdruppeltjes al langs mijn rug dus de stortbui waar ik op de terugweg in terecht kwam was niet overbodig. Natgeregend tot op het laatste draadje. Ik zit nog een beetje na te stuiteren zoals ik dat dan maar noem. Eerst maar eens even de keuken in en kijken wat ik in elkaar flans om te gaan eten. En sorry voor de stoppers, een peukje op het balkon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Hoe ging dat gesprek dan Albertina? Beetje goed gevoel over, ondanks dat de zweetdruppeltjes langs je rug liepen? Spannende dingen zijn dat altijd he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 En, ging het verder goed, je sollicitatie? En ja de herfst is begonnen. Tijd voor warme chocolademelk. Ik ben ook nat geregend op de terugweg. Straks bewonersvergadering en daarna lekker afpilsen. Tenminste zo ging dat vroeger. Maar sinds ik niet meer drink is dat verleden tijd. Toch gek hoe dingen veranderen. Het lijkt er soms werkelijk op dat er om mij heen minder gedronken wordt. Nu zoek het natuurlijk ook niet meer op, die braspartijen. En iedereen wordt een dagje ouder. Dat ook. Normale mensen gaan dan minder drinken. Ik vond dat altijd maar de saaie mensen. Daar zat ik er met mijn oordeel naast. Nu denk ik daar anders over. Zo eens kijken wat ik ga koken straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Hier een makkie met eten vandaag. Kliekje van gister, moest er alleen wel een paar aardappeltjes bijschillen. Ach als dat het enige is Verder ben ik nog steeds niet bij gelezen, schiet niet op met me vandaag pffff. ZO nu eerst maar is de keuken in. Eet smakelijk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Het gesprek ging goed, eerlijkheidshalve zeg ik erbij dat ik van te voren mijn twijfels had en eigenlijk voor mezelf het besluit had genomen niet te gaan. Daar kon ik mezelf ook weer niet echt in vinden dus ben toch op gesprek gegaan. Als ik heel eerlijk ben naar mezelf toe vind ik deze baan momenteel een te zware belasting, ik ben er huiverig voor dat ik het mentaal niet altijd aan zal kunnen. Dat heb ik ook eerlijk benoemd tijdens het gesprek. Toch ben ik uitgenodigd voor mezelf alles nog eens goed op een rij te zetten en na mijn vakantie voor een tweede gesprek te komen. Die afspraak heb ik dus gemaakt, er zijn nog 2 andere kanditaten die ook voor een 2e gesprek zijn uitgenodigd. Ik weet even niet wat ik nu wel of niet wil, stel ik zou de kandidaat worden, dan nog heb ik zoals ik er nu in sta mijn twijfels. Nou dat was het even in het kort, ik heb niet zoveel gesolliciteerd in mijn leven, ik ben nogal honkvast. Wel ben ik erg onder de indruk van de manier waarop het gesprek liep en hoe men er als eventuele werkgever in stond. Heel bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 ik dacht meteen bij het lezen van jouw berichtje Tinus, bij twijfel niet inhalen, maar van de andere kant is het misschien wel een hele leuke baan. Ik hoop dat je dadellijk een keuze maakt die voor jou het pretigst aanvoelt want dat gevoel van twijfel kost een hoop energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Dat is lastig Tina,Weet je hier ook even niet in te raden. Twijfel, is natuurlijk een heel ander gevoel dan;Yes..dit is het. Johan, Nou, die biefstuk heb je dan wel verdiend he. Harstikke fijn, dat het goed lijkt te klikken met je baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Wat kan een tukje toch goed doen... Ik ben groot fan van korte powernaps geworden. Tina, wat goed dat je toch op gesprek gegaan bent... Anders had je een on-af gevoel gehad van deze sollicitatie. Nu ligt alles open, voor beide partijen. Spannend, wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Gwen, Wat knap, dat jij dat kan, zo'n powernap. Zou voor mij ook heel goed zijn zo af en toe. Maar kan het niet. Weet dat het belachelijk is, en tussen mijn oren zit, maar voel me altijd schuldig, als ik overdag even probeer te liggen. Dus doe het dan maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 174 dagen droog. Er is iets fysieke vooruitgang. Probeer in ieder geval een keer in de twee dagen 5,7 km te wandelen. Soms elke dag. Ik blijf erg somber en depressief. Als ik 's morgens op moet staan zie ik al tegen de dag op. Bij elke handeling die ik uitvoer denk ik na. Ik heb het gevoel geen gevoel te hebben en voel mij als een blok graniet. Dan denk ik dat ik niet na moet denken. Dat ik moet leren voelen. Maar ik voel niks. Van binnen voelt alles als dood aan. Dan beur ik mijzelf weer op en tracht mij er door heen te slepen. Probeer te zeggen dat ik bijna een half jaar droog ben. Nou ja, 1 keertje een glaasje wijn gehad. Zelfs dat deed mij niets. Van binnen ben ik dood. En het zou dan toch beter moeten worden als je stopt met drinken? Misschien heb ik wel te veel hersencellen gedood waardoor ik nu geen emoties meer kan ervaren en dat het leven mij eigenlijk helemaal niks kan schelen. Ik sjok er maar door heen. Ik eet goed. Ademhalen gaat eigenlijk vanzelf, hoef je ook niets voor te doen. Soms wou ik dat het stopte, gewoon voor altijd. Concentreren voor langere tijd gaat nog niet. Als ik ga slapen ben ik blij een nacht tegemoet te gaan waarin ik geestelijk in ieder geval vertrokken ben... Het zou beter moeten worden. Het zou beter moeten worden. Daar hou ik mij aan vast. Van dag tot dag. Het zou beter moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Bam, ik heb vandaag een paar keer aan je motto van vandaag gedacht. En ook toegepast! "laat verstoringen het niet overnemen..." Dat heb ik er voor mezelf geloof ik van gemaakt, en het werkte voor mij.Thnx. Gewoonlijk probeer ik s'ochtends een snelle inventaris te doen, die ik dan meeneem die dag in mijn opschrijfboekje. Ik heb al weken het huis vol (lieve) gasten,en ik koester de schaarse momenten alleen. Kost me meer energie dan ik dacht, steeds volk over de vloer. Maar ik hoef mezelf nu niet meer van de wereld te drinken, dat helpt al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ik kan het ook niet hoor Rapi. Niet omdat ik me schuldig voel maar meer dat ik het zonde van m'n tijd vind. Jopie hoor ik ook vaak zeggen dat ze even gaat liggen, schijnt toch heerlijk te zijn. Och misschien komt het bij mij wel als ik heel oud ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden