lidia Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Smikkie, nog even over onze discussie van vannacht: ben blij met de reacties en tegen jou wil ik nog even zeggen: hoe ouder je wordt hoe minder je hebt te verliezen. Dus daar heb je gelijk in. Eerst had ik zelfs moeite om hier open en eerlijk te zijn, maar dit bevalt me beter, komen er ook minder misverstanden. Want idd, pas op met ironie e.d. Je zag dat Jen dacht dat ik werknemer was enz., dus daarom heb ik dat beter uitgelegd en dan is de helft v.d. waarheid niet genoeg. Wat kan ons nu eigenlijk gebeuren? De uiterst kleine kans dat een meelezer iemand die hij kent meent te herkennen? En wat dan nog? Of het moet je werkgever zijn, zoals in jouw geval zeker niet wenselijk is. Maar de forummers bewijzen dat zij wel degelijk hard aan hun probleem werken. Dat kan alleen maar positief worden uitgelegd. Iedere situatie is anders, dat begrijp ik. En over je eeuwige strijd, hier valt vaak te lezen dat dat echt niet altijd zo hoeft te zijn. Bij jou heb ik het gevoel dat jij ook in die categorie gaat vallen. Sterkte met je strijd, ik heb dat nog nooit gezegd, want je moet voorzichtig zijn voor een ander iets in te vullen, maar nu dan wel: het gaat je lukken. Vergeet niet dat we ook niet na het 1e drankje alc. waren. Het kost tijd en jij hebt die nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Smikkie Graag gedaan. Ja, ik ben door mijn spontaniteit in combinatie met drank ook heel vaak in de problemen gekomen. Daar heb ik van geleerd nooit te bellen met wie dan ook als ik gedronken heb. En ook buiten de deur maat te houden. Dus dat beperkt de schade tegenwoordig. Het begin is er, ook voor jou en dat begint met erkenning en inzicht in je gedrag en gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Bor, tranen in mijn ogen bij je laatste berichtje! Slim dat je kind er niet van wist. Nu was het een heel mooi bericht om te melden. Ga ontzettend genieten morgen en hopelijk langer dan 2 uurtjes! Een dikke knuffel voor jou en je guppie! En ook voor al die andere kindjes daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Lieve Bor verder geen woorden is niet nodig uiteindelijk....komt alles goed meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Zo, wij doen eens lekker ongezond hier en trakteren onszelf op de snackbar! In navolging op het onderwerp van Lydia nog een mooie uitspraak van Albert Einstein: "vooroordelen zijn moeilijker te kraken dan atomen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Gefeliciteerd Bor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Wilde een mooi groot hart maken voor Borrie maar dat kost zoveel tijd en ik heb m'n eten op staan dus wordt het een slinger Bor. Maar geweldig nieuws voor jou maar ook voor dat kleine gozertje van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedeavond allen, Borrie, Heel erg fijn om te lezen, Gefeliciteerd, en geniet ervan. Maar daar hoef ik niet aan te twijfelen he. Zag dat Gestopt jarig is vandaag. Mocht je dit lezen Gestopt, van harte gefeliciteerd dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Borretje, wat een geweldig nieuws voor jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Behoorlijk moe. Heeft veel te maken met omstandigheden op de zaak. Zou er wel uitgebreid over willen schrijven, maar doe maar niet. Toch, wat angst voor herkenning. Maar..ik drink niet nu, en ook niet in huis. Zou verkeerde reden zijn, kans op doorslaan zou beetje aanwezig kunnen zijn. Ons kent ons, dus Nee, vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 DAGPACT: Albert Lytse Truitje Steunbeertje Hanneke Joy Travel Miranda Lidia Nancy Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Kopje sterke kamille thee, met verse gember. Goed voor de spijsvertering, en goed voor de rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 DAGPACT: Albert Lytse Truitje Steunbeertje Hanneke Joy Travel Miranda Lidia Nancy Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hai Spikie, Je hoeft toch niet altijd te reageren. Soms valt er ook niets te reageren, geeft nix:), Zelf ook drijfnat geworden van de hoge drukspuit zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Bor Gefeliciteerd! Lytse Gefeliciteerd met je 4 maanden! Ik ben zwaar opgefokt, gelukkig mag ik zo naar de AA, dit is echt een dag om nuchter te mogen leren Leven, ik heb het nog niet helemaal door, want ik wil allemaal slechte dingen in mijn lijf stoppen maar ik doe het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Spike, Ha,ha, na de grote verveling van gisteren bedoel je zeker? Nou s'middags op de zaak, toch weer hard gewerkt, door kasten te soppen en zo. Vandaag ook gewerkt tot 15.00 uur. Vanavond een gesprek met een van de medewerksters. Wordt lastig, enfin, overleven we ook wel weer hoor. En ja, dat is zwaar werk met zo'n hogedrukspuit. Toen ik nog bij LATex woonde, deed ik dat ook elk jaar. Net wat jij zegt, net verven. En bij grindtegels moet je nog uitkijken, dat je niet al het grind er uit spuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Ga er weer vandoor, Maar niet zonder smikkie eerst gedag te hebben gezegd. Goede vakantie gehad, heb ik begrepen he. Nou mensen, fijne avond allemaal nog Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Smikkie welkom terug. Nuchter en wel. Dat vind ik altijd knap hoor om met de vakantie het toch droog te houden. Chapeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Kun je het nu thuis nog ff lekker rustigaan doen met je manneke of moet je al weer gauw aan het werk Smik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Ja hier gaat alles goed Smik. Dank je. Heb er weer een visje bij in de vijver. Een koi van rond 55 cm. Mooi joh. Ja en verder gaat het hier z'n gangetje. Voel me bijna altijd toppie. Nu weer de led-lamp aan het gebruiken tegen de winterdepressie en ik kom fluitend deze maanden door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hi Lytse gefeliciteerd!!!! 4 maanden een hele prestatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 @ Smikkie: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en vooral dat je het droog hebt weten te houden. Dit jaar was het voor mij ook de eerste keer. Smaakt naar meer hè. Nogmaals bedankt allen voor de felicitaties met mijn 4 maanden droog; op naar de 5 maanden. Het voorlezen eindigde vandaag een beetje in mineur. De kinderen zijn straal verwend en het jongetje van bijna 4 kan er niet tegen als hij een opmerking krijgt; hoe lief ook. Hij wordt dan heel boos en zoekt troost bij zijn moeder. Ook nu weer, terwijl ik het er net met haar over had gehad. Hij dreigde te gaan gooien met een hele scherpe kubus en dat mocht niet van me! Weggegaan zonder dat hij het goed wilde maken. Het is niet anders. Even weer wat anders doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 'k Log even in om bor een dikke proficiat te wensen. Fantastisch nieuws zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 En dan vergeet ik Lytse ook. Met gemengde gevoelens ... Nee hoor, van harte gefeliciteerd met je vier maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Lytse, 4 maanden supervrouw;) Soni, 4 weken is ook niet mis:) Voor julie een avond slinger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden