Travel Geplaatst 23 september 2012 Rapport Geplaatst 23 september 2012 Lieve frummers, Vanmiddag aan mijn opdracht gewerkt en ik ben blij met het resultaat. Nog wat puntjes op de i en dan gaat ie ter bespreking voor de groep. Vanmiddag en vanavond nog films gekeken, heerlijke dag gehad. Ik meld me droog af, morgen gezond weer op en aan het werk. Voor allen voor nu of strakjes welterusten en sweet dreams.
Madelief Geplaatst 23 september 2012 Rapport Geplaatst 23 september 2012 Ik ga mijn bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal!
lady jane Geplaatst 23 september 2012 Rapport Geplaatst 23 september 2012 Ik ben ook vrij onbezorgd Jaap laat haar erg vrij, juist omdat het een serieus vroegrijp mens is. maar toen contact niet mogelijk bleek, vroeg ik me ineens af of dat: geen bericht goed bericht niet juist iets van onverschilligs of te weinig zorgzaams had. Had ik maar mn matje opgezocht dan was dat malen niet begonnen en dat wegsnoepen ook niet. Maar ja, het is zoals het is.
lady jane Geplaatst 23 september 2012 Rapport Geplaatst 23 september 2012 ik heb die film ook gezien Travel puur he en zo beleefd nog daar die kindjes iets te eigenlijk
lady jane Geplaatst 23 september 2012 Rapport Geplaatst 23 september 2012 en nu ook te bedde nog wat inhalen morgen vroeg weer op slaapwel:lips:
Lytse Geplaatst 23 september 2012 Rapport Geplaatst 23 september 2012 Travel: jammer dat je op de meeting geen foto's van je schilderwerk bij je had. Ik had het je ook niet gevraagd natuurlijk, maar ik ben wel benieuwd. Er zijn mensen die foto's op het hobbydraadje kunnen zetten. Idee? Lidia: ik ben moe en het is laat (en blond natuurlijk). Verkeerd gekeken! Johan: ook jij bedankt. Lidia ik heb Druppel gemaild met je verzoek. Voor nu meld ik me ook droog weer af, al stond ik niet op het pact. Morgen gaan we er weer voor! Welterusten en slaap lekker, Lytse.
Jaap Geplaatst 23 september 2012 Rapport Geplaatst 23 september 2012 Net katten, die pubers, komen altijd weer op hun pootjes terecht. Welterusten, en ook op facebook is het hopelijk weer veilig. Gelukkig hadden we ons straatfeestje niet aangekondigd.
Jaap Geplaatst 23 september 2012 Rapport Geplaatst 23 september 2012 Of dat de meeting van vorige week zou zijn uitgelekt, dat zou toch ook wat zijn.
gwen Geplaatst 23 september 2012 Rapport Geplaatst 23 september 2012 Haha Jaap, wat een zootje. Wel gezond voor de onderlinge burenrelaties, een gemeenschappelijke tegenstander. Slaap goed, allemaal.
Gaby Geplaatst 23 september 2012 Rapport Geplaatst 23 september 2012 ff profiel kijken nu op ned 2 met Keith Bakker ik heb nog niet bijgelezen Ik meld me droog en rookvrij af Slaap lekker
MarcelK1970 Geplaatst 23 september 2012 Rapport Geplaatst 23 september 2012 Zal me ook ff melden. Weekpack gehaald En weg. Toedels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden