Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 misschien nu in thermoskan, tjah anders ff nieuwe zetten he. tjah ik ken ook nie er de hele tijd bij blijven *is dus een kip overleden hier, is de laatste van de groep die als laatste kwam, nu alleen onze eerst kippies "Punk & Fleur" nog maar over. Nou en die uitgestorven groep zouden zulke sterke en raszuivere zijn . Nou weet iedereen dt in Barneveld veel inteelt aanwezig is, dus als dat raszuiver is..... grrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Igor:devil: Sinds wanneer hebben ze kippen in barneveld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 In Barneveld woonde de broer van mijn vader heb er nooit een kip gezien!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Nee, die kippen wonen allemaal netjes binnen in huizen en aangezien het vrouwtjes zijn mogen zo daar niet naar buiten van hun mannetjes. Zo gaat dat op bible belt. Goedemorgen, gebakken eitje zou er wel in gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, De week weer doormidden:) Nu eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Originally posted by: JaapNee, die kippen wonen allemaal netjes binnen in huizen en aangezienhet vrouwtjes zijn mogen zo daar niet naar buiten van hun mannetjes.Zo gaat dat op bible belt.Goedemorgen, gebakken eitje zou er wel in gaan.quote> Japie,Hier spreekt er een van de bible belt....Je hebt duidelijk geen idee.Waarschijnlijk haal je een enkel extreem voorbeeld aan.Maar ik neem je niets kwalijk hoor.Zo word vaak alles over die ene kam geschoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Goedemorgen luitjes. wat een zootje hier met al die apparaten, maar zonder goed in het zicht staande koffie. Inmiddels is hier de koffie doorgelopen, dus wie trek heeft ... tast toe. En wat die kippen betreft: de meeste van die dames zullen never nooit een sprakje zonlicht zien... Diepe diepe triestigheid vind ik dat. En mensen die dat soort kippen eten of eieren er van eten: ook diepe diepe triestigheid. Staat los van de bible belt, hoewel ook daar gewoon de wet van goed gedrag tegeover dieren met voeten getreden wordt. Dat stukje bijbel gaat men ook daar heel makkelijk aan voorbij. Ik heb gezegd, Amen. Zo, en nu een bak koffie lieve luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Goedemorgen Von, Nog snel 1 bakkie en dan op naar het ziekenhuis. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Nou, sterkte voor je partner Made, zijn nooit de leukste klusjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 goeiemorgen mensen eerst maar een koffie dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Originally posted by: MadeliefJapie,Hier spreekt er een van de bible belt....Je hebt duidelijk geen idee.Waarschijnlijk haal je een enkel extreem voorbeeld aan.Maar ik neem je niets kwalijk hoor.Zo word vaak alles over die ene kam geschoren.quote> over die kippekam?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Ja laten we maar bakkie doen. Maar al die kippen daar lijken wel op elkaar, en sommige mensen ook wel toevallig:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Originally posted by: Dieselover die kippekam?? quote> Hihi! Ik wilde inderdaad zoiets schrijven. Hanekam.Von,Ik ga zn hand vasdthouden....En nu echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Nou dan maar in afwachting van Marc, een bandje wat altijd vrolijkheid brengt ook al is ut herfst buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Nou mijn dieptrieste gebakken eitje met spek smaakte me heerlijk weer en de zelfopgegoten koffie ook, nog maar een bakkie voor hij niet meer vers is. Madelief, sterkte voor je hubbie, kaakchirurg, brrrrr het is al weer 2 jaar geleden geloof ik, maar daar zou ik dus nachtmerries van kunnen hebben nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Ja Made beter z'n handje vast houen dan z'n kaakie he, die mot je eten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 moggeuh, ja zelf opgeschonkene nog beter he :-) trouwens de Begonia's wel soort kippetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Goeie morgen allemaal, is het bij jullie ook zo'n triest weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 MOrgu Jane, lekker bakkie nemen hoor. HIhi Diesel, je bent me ook wel een portret hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Hm, loop weer minuten achter merk ik al... zat nog naar Diesel zun kippetjes te luisteren en kijken, Morgen Bolletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 moggeuh lieve Bolll, tjah dat wordt dan ff een inhaal sprintje Vonnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Morrege allemaal....even inloggen en direct weer uitloggen..aan de slag!! Vannacht enorm liggen dromen en werd wakker als een zombie...pfffff...zou het aan het trieste weer liggen? Vooral droog blijven vandaag allemaal, hè?? Toedeloeoeoe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Ach Diesel, ik laat die plofkipjes en de trieste eitjes maar voor wat ze zijn, net zoals veel van die dames die toch inderdaad op een bepaalde manier wel errug op elkaar lijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Morgu Bor, Joop en Hoop. Ff rustig aan dan maar Joop, wist je dat er cursussen zijn om te leren 'nee' te zeggen? Hoop ook rustig aan maar even als je zo vervelend hebt geslapen, wel even jezelf de tijd geven om wakker te worden hoor. Bor... ook voor jou gewoon goede morgen EN een bak dubbel sterke koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 verslavend lekker Jopie ik doe het al ruim 11 jaar wekelijks 1 of 2 keer vanmiddag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden