VM1 Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Hey Co Chi, ik ga op het Heintjes draadje van haddock vast ook nog wel wat schrijven! Maar slaap lekker voor nu!! We zien ons weder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Weer even bijgelezen, maar ik heb niet veel inspiratie om te reageren. @ AR: beterschap joh. Ik meld me ook droog weer af en ga nog even bankhangen. Welterusten allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 I paint them in my sleep Ira Gula Luxuria Heavy as their holes are deep Roma Roma superbia avaritia luxuria ira gura invidia acedia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 En toen ging ik slapen. Morgen de bollekes uit mijne hond proberen te krijgen! Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 ook ik meld me weer droog af voor de vijfde keer de dagpact gehaald ik ben er blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Ook droog mijn bed in. Slaap wel mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 nee...Lytse... mijn vriendin weet niet van mijn alcohol probleem eigenlijk niemand, alleen mijn man alleen heb ik me nu aangemeld voor internet behandeling bij alcohol de baas. ik vind het wel moeilijk om te stoppen, ben nu 5 dagen droog maar vreet alles wat los en vast zit voel me net een rolmops... maar als ik drink voel ik me nog ellendiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 bleh... wat een rotdag maar goed, hij is weer voorbij, ik ga slapen en meld me droog af, slaap lekker Allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Ook ik meld me droog af! Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 en ik ga ook droog naar bed welterusten allemaal lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Truitje, Misschien dat je dit nog leest. Begrijpelijk dat je vriendin dan een glas wijn nam. Mijn vrienden weten ook niet dat ik een alc. probleem heb. Alleen mijn man en de huisarts. Jammer dat je het zo moeilijk had, maar je hebt het gered! Een grote pluim op je hoed! Ik heb zelf ook de internetbehandeling gedaan en ik hoop dat jij er net zoveel aan zult hebben als ik. Nu echt weg! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Welterusten allemaal! De vrijdagavond blijft een lastige avond....toch elke keer zo`n trek...brr. Maar inmiddels mijn buik vol met koekjes, kaas en spa rood ... nu lekker slapen. Ben toch weer trots op mezelf Doeg, Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Er zijn hier grote veranderingen op komst. Krijg er kriebels van in mijn buik. Welterusten, ik ga mijn best doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Hoi Jane, ben je er nog of brandt alleen je lampje nog? Heb je die 5x film ook gezien, die net is afgelopen. Wat een geweld en doordenken, hoewel ik hem al eerder had gezien. Ga nu maar even bijlezen, anders zal het niet rustig slapen worden. Log eigenlijk in om me droog af te melden, hoewel er waarschijnlijk niemand meer is. Vannacht korter geslapen, lijkt me een goed teken en was de 1e uren ook minder moe, later weer wel. Pijn in rug ook veel minder. Ik wil niet de goden verzoeken, maar het lijkt nu echt de goede kant op te gaan. Ben benieuwd naar morgen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden