albertina Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Jopie. debiel????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Ben nu al de hele ochtend behoorlijk passief, kom niet opgang. Ben nu pas gedoucht en aangekleed, is niets, voor mij, Er is genoeg om op te pakken en in actie te komen, Lukt gewoon even niet. Door die passieve houding raak ik mijn structuur kwijt, Is ook niet handig, en zo maal ik maar een beetje rond vanochtend. Waar wacht ik eigenlijk op? Wat in onderstaand gedicht staat geschreven, daar wacht ik niet op. Maar op wat dan wel, is de grote vraag voor mij vandaag. Wacht niet ... Wacht niet op zorgeloze dagen om gelukkig te zijn, want altijd zal een probleem je bekommernis geven Wacht niet op waardering van iedereen om gelukkig te zijn, want altijd zal er iemand kritiek op je hebben. Wacht niet op een dag zonder fouten om gelukkig te zijn, want altijd maak je ergens een grote of een kleine blunder. Wacht niet tot iedereen vriendelijk voor je is om gelukkig te zijn, want altijd zal er iemand jaloers op je zijn. Wacht niet tot ze je 'genoeg' betalen om gelukkig te zijn, want altijd zal je minder verdienen dan je meent waard te zijn. Wacht niet tot je bij iedereen gelijk haalt om gelukkig te zijn, want altijd zal er iemand denken intelligenter te zijn. Wees jezelf en waardeer wat je bezit want vanaf dat moment zul je ervaren hoe het is om gelukkig te zijn Auteur is mij niet bekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Mooi Kame! Ik heb ook nog steeds van die dagen dat ik maar wat rondlummel. Veel van zulke dagen zelfs. Maar ik accepteer ze maar. Meer dan dat ik nu doe kan ik nog niet. Als ik dat wel doe, zoals bijv. de meeting, dan klap ik daarna terug. Niet dat ik spijt heb van die dag, ABSOLUUT niet!!!! Maar het deed me wel beseffen dat ik alles gedoseerd moet doen. Stapje voor stapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Ik kom even gillen, ben alle draden van tv enz enz aan het netjes wegwerken, Doen mijn tv en radio het niet meer. AAAAAArrrrrrchhhhhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Katrin Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Inderdaad een mooi gedicht Kameleon, klopt helemaal. ------------------------------------------------ Gestopt 27-9-2012 Wil nu volhouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Katrin Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Ik kom vandaag trouwens ook niet op gang, zit nog in mijn badjas. Wilde net douchen en nog even naar de markt gaan, begint het te regenen. Dan maar douchen en weer achter de tv,..... Misschien stopt de regen nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Veel plezier wijfie! Wat klink je opgewekt vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 DAGPACT Hanneke Apple AR Lytse Joy truitje Rosa Travel Katrin Wijfie LadyN Goedemiddag allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 tina een spijker door het draadje geslagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Val nog ff binnen onderwijl van een lekker broodje genietend. De eerste chocolademuffin zit er al in hoor:D Ben met den blik voorwaarts het wijnschap doorgelopen - rechtstreeks naar de chocola. Heb ook gevulde speculaas ingeslagen, genoeg voor iedereen hier - die lief is geweest natuurlijk. Ik geef veel te veel geld uit eigenlijk dus de parfum moet nog maar even wachten. Donderdag is het weer payday en kan ik weer los. Welkom Lelie en Luna! Lelie, gave binnenkomer hier op de dagdraad:) Shahire, ik hoop dat het wat beter met je gaat. Wat een pijn moet jij gehad hebben zeg. En voor jou en Albertina - wat in het vat zit verzuurt niet. Behalve zure kool. *Aanpassing, oeps de d moest een t wezuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 En die dagpact kan veeeeeel langer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Inmiddels alweer een goedemiddag op dit moment. De zon schijnt hier. Heerlijk. Ik startte met lezen en allereerst zag ik tot mijn grote vreugde Esperanza weer hier. @ Esperanza: Kom op meid. Je kunt het. Vorige keer met een feest was je ook al zo lang van tevoren zenuwachtig over hoe het zou gaan. Jij en ik strijden per dág en dat is al moeilijk genoeg, daar weet je alles van! Geef jezelf een schop onder het onderste deel van je rug. Lukt dat niet dan doe ik het wel even voor je. @ Marc: waar ben je? Heb je griep? Ik maak me een beetje ongerust over je. @ Dieseltje: fijn dat je de honneurs over hebt genomen. Lekker muziekje had je uitgezocht, zei de oude grijze! Nu eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 De postbode belde net aan, Had een pakketje wat niet door de brievenbus paste. Heb nu een mok koffie met een fijne kretek. Draak, je fleurt mijn dag op;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 @ Kameleon: mooie spreuk voor de dag. Heel herkenbaar, dat tóch weer teveel hooi op je vork nemen als je je even wat beter voelt. Het werkt niet. Twee stappen vooruit en drie achteruit, zeg ik uit ervaring. @ Katrin: op de draad "vraag het de hulpverlener"heeft RoosRoos dezelfde vraag gesteld. Je kunt wel helemaal anoniem de behandeling volgen, maar dan moet je zelf betalen, want de zorgverzekering vergoedt dan niets. Ik vond het veel geld, dus toch maar naar de huisarts gegaan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 En weer weg...... Nogmaals allemaal een fijne, droge zaterdag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Lytse, zo voelt het ook, ben inderdaad 3 stappen terug, baal er stevig van. Lezen, gaat niet eens meer, mijn concentratie is momenteel ver te zoeken Zat van de week te denken om te gaan sporten, maar ja is dat verstandig, ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Dat zou je uit moeten proberen Kamé. Maar er zijn nog meer dingen die je kunt doen hoor. Heb je vroeger geen hobby's gehad? Iets waar je jezelf helemaal in kwijt kunt? Ik ben net weer met m'n vijvers bezig geweest. Nou dan denk ik niet aan drank of wat dan ook, krijg geen trek omdat ik er helemaal niet mee bezig ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 @Katrin, wat je vraag mbt eten betreft. Dat heb ik ook. 's Ochtends krijg ik geen hap door mijn keel. Pas tegen de middag, avond. Heel vervelend, maar lukt gewoon niet. Moet mezelf echt dwingen en dan nog, smaakt het niet. Mijn ontbijt bestaat uit koffie en sigaret, van beiden veel. Terwijl ik normaal nooit rook als ik wakker word. Slechte gewoonte dus. Accepteer het maar ff voor nu. Wel heb ik af en toe van die vreselijke snoepbuien, terwijl ik daar normaal ook niet om geef. En niks wat je eet kan je dan echt bevredigen. Maar ook dat is maar even zo. Niet te streng zijn voor jezelf is mijn moto. @Kame, mooi gedicht! En als je niet vooruit te branden bent, geef jezelf die tijd dan maar kado. Morgen weer een dag toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Hallo Luna en Lelie, Welkom hier op het forum. Ik zal straks kijken bij "wie is wie" of jullie iets over jezelf geschreven hebben. Ik wens jullie alvast veel succes en doorzettingsvermogen. @ Katrin: jezelf op het dagpact zetten: zoeken naar de laatste versie van het dagpact, dan op quote drukken, in het bericht de Q met tekentjes ervoor en erna wegklikken, je naam eronder schrijven en op beantwoorden drukken! Nog niet verder bijgelezen, maar de plicht roept. Tot later allen. Ik heb vanavond ook een feest, maar ik heb al gevraagd of ze alc.vrij bier in huis willen halen. Zo niet, dan kan ik het thuis halen, 1 minuut lopen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Katrin Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Dank je voor je tip Joy, zal het inderdaad even moeten accepteren en het positief bekijken, val ik ook nog eens wat af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 En dat is weer mooi meegenomen Katrin! blijft vrouwendingetje he! Ik al 5 kilo, hoera, mijn onderkin is weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Bol, ik heb hobby's genoeg het is te druk in mijn hoofd. Zelfs als ik in de tuin bezig ben dan stopt het niet. Nu ik dit zo neerschrijf weet ik eigenlijk wel wat ik moet doen. Mijn stuk speksteen uit de kast halen en gaan schuren, dat heeft mij de vorige keer ook geholpen om stilte te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Katrin Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Bedankt Lytse voor beantwoorden van mijn vraag, moet nog beetje wennen aan al de handelingen hier en wat ermee kunt doen. Inmiddels zag mij er al bijstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 O wat leuk Kamé, wat voor 'n kleur? En gebruik je ook gereedschap? Maak je een vrije vorm of heb je iets anders in je hoofd zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Originally posted by: kameleonNu ik dit zo neerschrijf weet ik eigenlijk wel wat ik moet doen.Mijn stuk speksteen uit de kast halen en gaan schuren, dat heeft mij de vorige keer ook geholpen om stilte te krijgen.Doen Kameleon. Al het andere komt later wel (of niet).Liefsss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden