Spring naar bijdragen

zondag 30 sept


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lytse

mijn buurman heeft ook druiven en een paar dagen geleden heb ik ze gezien en geproefd.

Ze zijn wel klein, maar dat zijn ze eigenlijk elk jaar en wat zuur, maar ik denk dat je ze toch beter eraf kunt halen, anders doen de vogels het voor je en het wordt vanaf nu toch kouder en regen, dat zal ze niet verbeteren.

Nog even over de pillen die je niet kreeg: je ziet, je hebt het ook zonder klaargespeeld.

Het spijt me, maar ik lees hier veel te vaak (naar mij idee) om als men v.d. drank wil dan maar (eerst) pillen te gebruiken. Mij lijkt het een verleggen v.d. verslaving naar hulpmiddelen en nog gevaarlijk ook als het op "pam" eindigt.

Zei Kirky dat ook niet?

En refusal is gewoon slecht voor je lever.

Vroeg of laat staat een ieder er alleen voor, daar komt het op neer.

En je ziet, het is jou en velen ook gelukt.

Velen zullen het niet met mij eens zijn, dat begrijp ik, maar zelf ben ik bang voor dit soort medicijnen. Zoals Champix? bij het stoppen met roken, heel ingewikkeld en vaak bijwerkingen en wat gebeurt er als de kuur ten einde is?

Om over de kosten nog maar niet te spreken in deze tijd.

Mijn anti-rookvrouwtje heeft me dat ook eens aangeboden, maar ik wil dat niet.

Voelt als het ene gat met het andere stoppen.

Was niet zo zeer voor jou bedoeld, Lytse, maar in het algemeen omdat dat steeds weer voorbij komt hier, wilde ik toch ook eens mij er in mengen.

Niet om een discussie te ontketenen, aub niet!!

Iedereen moet zijn weg hierin vinden, maar het is niet de mijne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrin en Travel

De Buitenverldertgroep heeft zich afgesplitst v.d. AA vanwege de hogere macht en het 12 stappenplan.

Het is dus wat losser en begonnen in Buitenveldert, vandaar de naam.

Op internet zag ik dat ze nu ook buiten Amsterdam, waar ze onderdak in de Jellenekkliniek hebben) vestigingen hebben.

Travel, wat was ik gerustgesteld toen ik je gisteren weer bij het dagpact stond.

Goeie actie, geen actie, wat boot betreft.

Morgen met een helder hoofd naar het werk, zal zeker makkelijker zijn dan met een duf hoofd of erger. En..... je 2 weken vol, nog 1 nachtje slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Joy

Daarvij BPS, or whatever, we drinken niet voor niks. Dat betekent dus dat je een probleem hebt met jezelf, of daar nu een etiketje op is geplakt of niet.

quote>


Kijk, daar zit 'm nu de kern! Want zo is 't.

En Kirk, ik lees heel duidelijk tussen de regels door bij Spikes bericht: ohohoh, wat heb ik het moeilijk, moeilijker dan iedereen. En dat lees ik vaker bij haar.
En 'n ander moet het maar oplossen. Want ik ken er niks aan doen. Het komt door iets of iemand.
Wat dat betreft werkt Joy's onderschrift voor mij veel beter.

De verbolgene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo goeie avond mensen.

Jopske, slaap je nu vannacht alleen? Zonder dochter? En dan binnekort weer verhuizen? Alleen in een nieuw huis? Hoop dat het niet al te zwaar wordt.:sun:

Goh mensen wat heb ik vandaag lekker buiten gewerkt zeg, en denken jullie nu dat ik klaar ben? Aan m'n zolen. Moet nog heel de schuur opruimen, ben ik niet toe gekomen. Nou ja dan maar niet hoor. Morgen werken dus kan het ook niet.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia,

Van de Buitenverdertgroep had nog niet gehoord, heb gelijk gegoogeld. Maar kon nog niet ontdekken of ook een vestiging bij mij in de buurt zit, maar kom ik vast nog achter. Amsterdam is erg ver voor mij. De AA is wel een paar keer bij in de buurt te vinden, dus dat kan altijd.

Bedankt voor de informatie.

Ben er trouwens nog niet helemaal uit, bij welke club van jullie ik moet meedoen??!

:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrin, het lijkt me lastig iemand te adviseren voor

welke groep hij of zij zou moeten/kunnen kiezen.

Toen ik naar AA ging kreeg ik advies van een ervaren AA-er om verschillende groepen te bezoeken en goed te voelen en te bekijken welke groep mijn voorkeur had. Ik ben blij dat ik destijds zijn advies heb opgevolgd, ik heb veel aan AA gehad.

Dat kan natuurlijk alleen als er groepen zijn om uit te kiezen.

Ik ben nog nooit bij een bijeenkomst van de Buitenveldert groep geweest dus daar kan ik niets over zeggen.

Succes met je puzzeltocht.

Intact heeft ook groepen. Waar en hoe dat eruit ziet weet ik ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bammie, het gaat niet om voorkeuren,

Het gaat wel TEGEN niet zelfhelpend zelfmedelijden, tegen het imho zelfinstandhoudende

etiketerende hulpverlenerscircuit, en VOOR jezelf.

Get a grip, save yourself!

Begrijp me goed, Spike zit kat, maar moet er zelf uitkomen.

Wordt maar lekker boos op jezelf, niks mis mee, als 't niet te lang duurt.

De westerse wereld is zo verwend, en-pardon the french-voornamelijk degenen die er zelf niets aan bijdragen.

Dat wordt deze ouwe wrotter wel 's wat veel.

Maar verder gaat 't hier goed, hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...