Spring naar bijdragen

2 oktober 2012

Hanneke

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, wat een drukte alweer hier:)

En wat een vrolijkheid.

Zondag, tsja - werd een hoop onzin geloof ik.

Terugkijken heeft geen zin - behalve naar mooie herinneringen, vooruitkijken wel.

DAGPACT:

Hanneke

Albert

Lytse

LadyN

Hopeful

Miranda

Rosa

Bor

Serra

Truitje

Will

Apple

Travel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 298
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen, wat een levendigheid hier alweer! Wens iedereen een hele goede en droge dag!

@Truitje, je vroeg naar de tips bij trek. Er zijn heel veel dingen die je aan kan wenden. De 1 zet een kookwekker, de ander zoekt afleiding of je zit het uit...... In ieder geval zorgen dat je geen drank in huis hebt lijkt me stap 1.

Ik zit het "gewoon" uit. Zo leer ik naar mijn lijf luisteren en ga ik de signalen herkennen en leer ik ermee omgaan. Best eng, maar wel de moeite waard. En gelukkig trekt het ook weer weg, dus uitzichtloos is het niet. Volgens mij is er ook een apart draadje waar mensen hun ervaringen delen. Moet je even zoeken. Succes ermee!

DAGPACT:

Hanneke

Albert

Lytse

LadyN

Hopeful

Miranda

Rosa

Bor

Serra

Truitje

Will

Apple

Travel

Marc

Joy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:sun:Voor Bo en Lavendel

:moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon:

Kanjers een dikke :sun:

Ja en nog 1 :):sun:

thnax Kameo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
:sun:Voor Bo en Lavendel

:moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon:

Kanjers een dikke :sun:

Ja en nog 1 :):sun:

thnax Kameo ;)

quote>

Hahaha! Leuk dat copy pasten!!
Maar net zo welgemeend hoor!
Nog een extra dikke :sun: erbij van me!

Thanx! Kame en Draak!:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...