Travel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemorgen, wat een drukte alweer hier:) En wat een vrolijkheid. Zondag, tsja - werd een hoop onzin geloof ik. Terugkijken heeft geen zin - behalve naar mooie herinneringen, vooruitkijken wel. DAGPACT: Hanneke Albert Lytse LadyN Hopeful Miranda Rosa Bor Serra Truitje Will Apple Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Nu aan 't werk hier. Allemaal een fijne dag gewenst en sterkte gewenst aan de zieken/herstellenden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 en morgen is het woensdag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Mogguh Hannah en Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Gisteren was het maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 En overmorgen is het donderdag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 staat op de kalender ook dat het donderdag dierendag is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Bij mij is het bijna iedere dag dierendag; achterham, gehakt, kipfilet, etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Dan is het goed Nu de hamvraag, hang ik de was buiten of binnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 De vuile was kun je het beste buiten hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Grinnik... ik zou t zelf liever eerst even lekker wassen hoor, die vuile was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Marc, je hebt het dagpact gecorrigeerd maar jezelf er niet bijgezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ik hang de schone was buiten.. tot latterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Dank je Rosa; ik hoop dat ik géén gekke-koeienziekte heb! DAGPACT: Hanneke Albert Lytse LadyN Hopeful Miranda Rosa Bor Serra Truitje Will Apple Travel Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 nou Sha ook goed jou hier weer te zien, klinkt goed, voel je je ook zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Bo en Lavendel 3 maanden droog! wat een stevige basis 2 mooie slingers voor het evenwicht, :light::light::light::light: :light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemorgen, wat een levendigheid hier alweer! Wens iedereen een hele goede en droge dag! @Truitje, je vroeg naar de tips bij trek. Er zijn heel veel dingen die je aan kan wenden. De 1 zet een kookwekker, de ander zoekt afleiding of je zit het uit...... In ieder geval zorgen dat je geen drank in huis hebt lijkt me stap 1. Ik zit het "gewoon" uit. Zo leer ik naar mijn lijf luisteren en ga ik de signalen herkennen en leer ik ermee omgaan. Best eng, maar wel de moeite waard. En gelukkig trekt het ook weer weg, dus uitzichtloos is het niet. Volgens mij is er ook een apart draadje waar mensen hun ervaringen delen. Moet je even zoeken. Succes ermee! DAGPACT: Hanneke Albert Lytse LadyN Hopeful Miranda Rosa Bor Serra Truitje Will Apple Travel Marc Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 En weer even wat anders (bijna dan): Boer opgegeten door varkens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Getsie... wat een eng idee, Marc! The revenge of the piggies..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Voor Bo en Lavendel :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Kanjers een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 :sun:Voor Bo en Lavendel :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Kanjers een dikke Ja en nog 1 thnax Kameo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Originally posted by: Diesel:sun:Voor Bo en Lavendel :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon:Kanjers een dikke Ja en nog 1 thnax Kameo quote> Hahaha! Leuk dat copy pasten!!Maar net zo welgemeend hoor!Nog een extra dikke erbij van me!Thanx! Kame en Draak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Made en Draak, vooruit ook voor jullie een dikke:sun: zomaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden