Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Serra, een goed begin! Proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Deze tijger gaat ook naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Weer een droog dagje erbij voor mij.... Ik ga lekker slapen. Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 @ Lavendel: jouw posting en de mijne kruisten elkaar. Ik heb aan je gedacht met het survivallen! Fijn dat het zo goed gegaan is. Top dat je voor de volgende drie maanden gaat. Ik doe met je mee! @ Kirky: Nu eerst weer even verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hallo lieve frummers, Tegen dat ik de draad van vandaag doorgelezen ben is bijna iedereen al naar bed. Maar Bo en Lavendel krijgen deze knuf van mij: :present: Jen: een duim (die vind ik niet tussen de emoticons) En voor al die het vandaag moeilijk hebben: :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 @ Draak, die tweede zin werd gepost door Jaap, geloof ik. Twee berichten samengevat! @ Jen: ik zal morgen duimen voor je. @ Tina: mijn moeder zei iets dergelijks. Ik sluit me bij je aan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 hoe laat moet de fik erin Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 @ Serra: goed gedaan meis. Dat leren kennen komt vanzelf. De dagdraad was trouwens vandaag best hectisch. Morgen de 3e dag!! @ AR: hoe gaat het met je verkoudheid? Ik vroeg je eerder of je, nu het restaurant gesloten is, nog werk hebt? Alleen antwoorden als je wilt natuurlijk. Ik ga naar Pauw en Witteman kijken en meld me nu droog af. Tot morgen allemaal. Welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Om 14 uur jane. Ik heb dus nog een hele ochtend om me voor te bereiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 he jopie, moet je excuses niet aanvaarden dan? Dat brengt rust voor degene die ze aanbiedt, weet ik uit ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Originally posted by: albertinaMijn moeder zei altijd,"Het leven is een pijp kaneel enieder krijgt zijn deel".quote> He op mijn werk zingt iemand dat ook de hele tijd als ie naarde printer loopt, De volledige versie gaat zo:Het leven is een pijp kaneel,een ieder zuigt er aan en krijgt zijn deel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Dan laat ik mn theelichtje branden als ik ga spinnen om14 uur:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Spinnen? Misschien moet ik dan eerder voor jou een kaarsje branden De sporthaatster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Jen, ik zal een groot vuur je stoken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 ook ik meld me weer droog af hieperdepiep de derde dag welterusten allen gr truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 ik spin al 11 jaar Jen gemiddeld 2 x per week neem ik jouw portie wel erbij:D toi toi toi morgen en truste mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Den Diesel een jaar. Top, ouwe kluizenaar. Daar in het oosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 hoe was het in je huissie jaap (verhaaltje voor het slapen gaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 En nog mijn felicitaties aan den Diesel, la Lavendel en donna Bo. Laat, maar welgemeend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 En Bo en Lavendel de 3 maand bereikt. Ook dat vind ik super. Zet door meiden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Enne Jaap en Hanna, steekt het kot niet in brand he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 In mijn herinnering was het veel groter, Jane, maar de vorige keer scheen de zon, en hadden we eerder al een paar kleinere huizen bekeken, dus toen leek deze heel groot en toen is het huis in mijn gedachten waar- schijnlijk heel groot geworden. Maar neemt niet we dat het eigenlijk een tikje te groot is, want zoveel meubels heb ik niet. Maar we hebben wel ja gezegd dus nu gaan ze een voorlopige koopovereenkomst opmaken en dat moeten we dan tekenen en dan hebben we 6 weken de tijd om de financiën rond te krijgen. Eventueel kunnen we dat nog twee weken op- rekken, dus dit jaar nog zou alles rond moeten zijn. En dan is de planning om eind januari te verhuizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Wow Jaap, spannend. Ik was superblij toen ik mijn huis kocht, elf jaar geleden inmiddels. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ik stook altijd heel veilig. Geen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Laat bezoek, dus de site gaat effe dicht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden