Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: Diesel:sun:Voor Bo en Lavendel :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon:Kanjers een dikke Ja en nog 1 thnax Kameo quote> Hahaha! Leuk dat copy pasten!!Maar net zo welgemeend hoor!Nog een extra dikke erbij van me!Thanx! Kame en Draak!quote> Bo , Lavendel er zit een boel muziek in jullie heerlijk hoor, jullie dan he oja en ook nog een en nog 1 zodat jullie niet hoeven te delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Bo en Lavendel voor jullie een hoop :sun::sun::sun::sun: Maar ik vergeet ook zeker niet onze Draak want die is vandaag ook een jaar a.d.b.. Draak kerel voor jou een hele hoop :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: en dat niet alleen voor het adb. zijn maar zeker ook voor het werk dat je doet voor de dieren, want dat is geweldig man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Originally posted by: Diesel Originally posted by: Madelief Originally posted by: Diesel:sun:Voor Bo en Lavendel :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon:Kanjers een dikke Ja en nog 1 thnax Kameo quote> Hahaha! Leuk dat copy pasten!!Maar net zo welgemeend hoor!Nog een extra dikke erbij van me!Thanx! Kame en Draak!quote> Bo , Lavendel er zit een boel muziek in jullie heerlijk hoor, jullie dan he oja en ook nog een en nog 1 zodat jullie niet hoeven te delen quote> Joepie, bij mij doet ie het ook!Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 :huh: ....hoe kan ik nu Drakie vergeten?? Diep door het stof ga ik! Nu zal ik dan echt zelf een slinger maken. Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Moggel allemaal, Alleerst de jubilarissen van harte, "recht zo die gaat" Enne de belastingdienst :-# Wat is bv het nut van de digid als je vervolgens tot 2 keer aan toe het schriftelijk moet bevestigen als je iets gewijzigd wil hebben !!!! Gevolg al 2 maanden mijn toeslagen niet gehad, en dat hakt er behoorlijk in kan ik zeggen Verder hier alles onder controle (behalve dat het die tijd van de maand is ) Gister de knallende koppijn en nu de buik en rugpijn. Wat is vrouw zijn toch leuk :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemiddag allen, Vanochtend weer voor het eerst voor de thuiszorg gewerkt. Ik wil\kan de hele dinsdag en de hele woensdag. hadden ze alleen voor vanochtend werk. Na een telefoontje, zowaar ook nog 3 uurtjes voor morgenochtend. Bah, dacht; ga weer lekker aan het werk. Hebben ze weer bijna niks. Niet leuk. Geen werk-Geen geld.! Hoop dat ik snel, weer een paar vaste adressen krijg. Ga gewoon elke keer aan de telefoon hangen, tot ze gek van me worden. Zucht..Verveel,verveel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Draak voor jou heel veel: :sun::sun::moon::sun::sun::moon::sun::sun::moon::sun::sun::moon::sun::sun::moon::sun::sun::moon::sun::sun::moon::sun::sun::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 2 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemiddag, Wat zijn we met veel vandaag voor het DAGPACT. Geeft mij de moed niet te gaan drinken hoewel ik op dit momnet wel zin heb. Het was koud in huis Ik stook zo min mogelijk vanwege de kosten. Maar toen ging ik wel denken dat een borrel zou verwarmen. Dus heb ik nu toch maar even de verwarming een beetje aangezet. Voor het eerst. Nu ga ik koffie zetten. Hoop dat het hier goed gaat. Zal nog even een beetje bijlezen voor ik mijn crimi op Belgie ga zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 2 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Wie is wie aanklikken (Links bij categorieen) Dan rechts boven aanklikken nieuw onderwerp. De rest is wel duidelijk. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hanneke, Ik zit hier ook met een dik vest aan hoor. Maar soms is het wel even lekker; de verwarming aan. Als de ergste kou er maar uit is he. Bor, Ik heb ook al even gekeken voor Madeleine. Maar weet niet zeker of ik het goede antwoord voor haar heb, dus zeg dan maar even niets voor de zekerheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hoe dan ook, Ga even een boodschapje doen. Ben ik er weer effe uit. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Pieps, goedemiddag even. Tussen pc werk en boodschapjes door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Bo, Lavendel en Draakie, super gedaan! Dik applaus voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Voor al de gevierden vandaag....... Hé, ik kan dat ook...... Liefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemiddag Will Mijn boodschapjes zijn al gedaan hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Gefeliciteerd Diesel, stilletjesaan 1 jaar droog, wow.! en ook bedankt Madelief wat zijn we goed bezig he met dat recyclen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hey Rapi, je hebt die van mij dan toevallig niet bij zeker ?? Dan moet ik niet meer buiten hé Op de valreep, hoihoi LadyJane Zoeffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hoi allemaal, Ik ben een poosje niet op het forum geweest, zowiezo nauwelijks de pc aan gehad. Het gaat niet echt lekker met mij. Nadat ik flink te pakken werd genomen door de griep, na mijn vakantie, ben ik depressief geworden en dat ben ik nog steeds. Ben ook verschrikkelijk moe steeds. Ik werk wel maar dat is dan ook alles. Mochten jullie je dus zorgen maken waar ik blijf, niet doen want ik werk hard aan mezelf en kom wel weer. Donderdag en vrijdag ben ik vrij en probeer ik hier even te komen maar ik beloof niks hoor. Tot later, liefs Emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Emma:present: kijk wat je goed doet is dat hier lekker van je afschrijven of zonder hier je depressie te lijf gaan; alles wat helpt helpt. Wat een dooddoener he; heel veel sterkte meis en wij lopen niet weg hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Gefeliciteerd voor de feestvierders! Toppie Joppie. Em, take it easy. heb ook flinke depressie gehad na ongeveer een jaar niet drinken. Niet gemakkelijk, wel doorstaan en droog. De winst was voor mij groot. Depressie zwaar en soms het gevoel dat het nooit zou overgaan. Gelukkig deed dat het wel met hulp. Rus an! Fijne dag allen. Hier weer heeeeerlijk weer. Zo fijn. Zit weliswaar binnen maar dan geniet ik ook van mooi weer. Deur lekker open. Wel loopt het snot me uit m'n neus. Heb al meerdere zakdoeken versleten vandaag. Jammer maar helaas. Gaat vast weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goed uitzieken Bam en stevige katoenen zakdoeken gebruiken. Het regent hier dat het giet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hoi Emma, Wat jammer om te horen, dat het niet zo lekker gaat. Neem je wel voldoende vitamines? Ben zelf ook een tijdje moe, en zelfs een beetje depri geweest, na mijn mislukte stage. Ben toen weer begonnen met vitamines ( Raw Multi 50 plus) Ook weer calcium,magnesium tegen botontkalking en werkt ook kalmerend op de zenuwen. Ik voelde binnen een week alweer duidelijk verschil. Ook lekker, dat ik weer werk heb naar mijn zin,al is het dan nog wat weinig. Geeft je werk je wel voldoende voldoening? Probeer gewoon een beetje met je mee te denken hoor, en hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Emma niets forceren. Ik wens je sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Bammie, misschien ook wat extra vitamientjes? Hoi Rudy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Emma, doe rustig aan, je hebt ook veel hooi op de vork genomen voor je vakantie. Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden