kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Wat is dat toch, bedenken hoe je een frisje moet bestellen, of dat je moet zeggen dat je geen glas wijn wil. Zit hem dat nou in het woord moeten? Men vraagt toch, wil je wat drinken of wat wil je drinken. Het is hier al vaker aan de orde geweest, misschien denk ik wel te simpel. Het houdt mij in ieder geval bezig:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hi Tatum, Succes vanavond! Geniet van de film en van het samenzijn met de groep. Na de film bekijk je hoe je je voelt, en of je nog daar een kopje thee of Rivella wil drinken. Zo niet ga je lekker naar huis want je moet tenslotte morgen weer aan het werk.... Ik zou hier zelf ook erg tegenop zien. Ben nog maar net gestopt en nog niet in zo'n situatie geweest. Hoor graag of de film een aanrader is ;-) Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Jen, succes! Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Originally posted by: gwenIk houd van Lonny, onze Balinese Amsterdammer.Ik maak wel zijn boemboe mengenep.Die vries ik dan in.Want de hoeveelheden zijn voor een dorpje zogroot als Ubud.Gelukkig woont hier in het dorp een Peruviaanse dame.Ze kweekt koriander, gember en limoenen.Ze heeft zelfs een djoeroet poeroetboom!Maar daar mag ik niet aankomen.Via internet kun je ze bestellen.Moeten wel naar binnen in de winter.Ga ik doen!quote> Wat leuk dat die dame een djoeroet poeroetboom heeft!!!Koriander kweek ik zelf, gember gebruik ik elke dag, dat ligt standaard in de koelkast.Ik vries djoeroek poeroet- en salamblaadjes altijd in.We hebben hier geen toko in de buurt helaas.Eens in de zoveel tijd rij ik daar speciaal naartoe.Ik vind het leuk om, als ik een rijsttafel maak, van zoveel mogelijk eilanden een recept te maken.Mijn voorkeur gaat uit naar de zeer pittige keuken.Ik heb een geweldig kookboek van Beb Vuyk, wel eens van gehoord?Kame,dat herken ik hoor!Het lezen gaat bij mij ook nog moeizaam.Het koken kon ik zelfs met een zatte kop....Nu kan ik er veel meer liefde en gevoel inleggen.En nee, we nemen die eerste niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Veel plezier met de film straks, Tatum. Dankzij de refusal hoef je alleszins niet te twijfelen... Mijn God, ik ben nerveus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Jen, heel veel succes straks. Nerveus of niet, je doet het toch maar wel allemaal ........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Om wat voor baan gaat het Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Software ontwikkelaar, kameleon. Erg lang geleden dat ik me daarmee bezig hield... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Software ontwikkelaar, kameleon. Erg lang geleden dat ik me daarmee bezig hield... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Jen dat is een leuke uitdaging, lijkt mij dat jij je daar helemaal in kan vinden toch? Heb je het een beetje bijgehouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hallo Tatum Gaat idd niet eenvoudig zijn, na afloop van de film. Ik herken het als geen ander. Maar als je eenmaal de kracht hebt om een frisje te bestellen dan voel je jezelf enorm sterk (achteraf). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ik begrijp je strijd Tatum. De twijfel, wat bestel ik? Hoe bestel ik dat? Hoe zal men reageren? Hoe krijg ik dat woord rivella mijn strot uit. Tatum neem van mij aan dat het voor anderen worst zal zijn wat jij drinkt. Over het algemeen geen hond die daar op let. Maar nu je refusal hebt genomen zal het rustiger worden in 't hoofd. Minder spanning. In het begin ging ik niet alleen naar zulke avonden maar na m iemand mee en je hebt gelijk je bent vrij om te gaan en te staan wanneer je wilt. Ondanks de spanning vooraf toch een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Kijk Marjo ook goedemiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ha Marjo! Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Rudy, ik heb niemand om mee te nemen. Maar dat heeft niemand bij de alleengaandengroep. Ik zit vastgeroest aan huis sinds ik een jarenlange eenzame opsluiting heb gehad (alleenstaand moeder terwijl ik niet genoeg geld had voor een oppas). Het lukt me bijna niet meer om weg te gaan en andere mensen te spreken. Dat wil ik heel graag doorbreken. Ik ken wel al een paar mensen van de groep (weet niet of die vanavond komen), maar ben sinds vorig najaar niet meer geweest. Dat was verkeerd. Ik had moeten blijven gaan. Vanavond wil ik opnieuw de drempel over stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 DAGPACT: Hanneke Albert Lytse Miranda LadyN Bor Apple Marc Serra Truitje Wijfie Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ha Marjo hoe gaat het, weer een pc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 hadieho Jane! Geen pc even on line elders Alles ok Met joe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedmiddag allen, Helaas teveel regen om te kunnen wandelen. Daar gaan mijn goede voornemens! @ Fibo: bedankt voor de ochtendsong. Werkse vandaag! @ Jen: het duimen en goede gedachten voor jou waren al gestart. Succes hoor! @ Draak: bij het eerste nummer dat je postte, dacht ik meteen aan Tom Dooley en een stukje verder kwam hij voorbij! Twee zielen één gedachte. Bedankt. Ben benieuwd of Jane kan fietsen vandaag met haar maatje. Eerst verder lezen nu. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 @ Bor: een haan zou hier tot een volksopstand leiden! In de Bijlmer ontsnapte regelmatig een pauw uit de kinderboerderij, die dan onder ons raam kwam zitten roepen/schreeuwen (hoe heet dat bij een pauw?). Je was dan meteen wakker. Ik moest er wel om lachen! @ Marc: als ik al niet wakker was, dan werd ik dat wel door de Carmina Burana. Het heeft even geduurd voordat ik dit stuk kan waarderen, maar in bepaalde stemmingen brul ik hard mee. @ Made: ik heb ook nog steeds drankdromen hoor, maar meestal word ik wakker voordat ik voor de bijl ga! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hier knapt het op Lytse, dus ik ga naar buiten. Misschien later bij jou? Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Nou Lytse, voor het eerst niet gefietst, lopend boodschappen gedaan een potje domino (met steentjes) en gekleurd alle potloden hebben weer een punt en na een dik uur ging maatje op bed liggen hij had er geen zin meer in. Jaren geleden dat ik iemand zo geforceerd heb proberen bezig te houden, uit schuldgevoel ook nog. Ik ben nog steeds verkouden en hij wilde fietsen, ik niet. Hoop dat het volgende week droog is. dit is duidelijk niet mijn ding. en nou die glossy ook nog:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 zie boven Famke niks nada niente:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Originally posted by: MadeliefIk heb een geweldig kookboek van Beb Vuyk, wel eens van gehoord?@ Made: dat boek heb ik ook. Is inmiddels wel ouderwets denk ik, maar het is een heel goed basiskookboek m.i.@ Gaby: helpt het misschien om al je gedachten over je werk en andere mogelijkheden op te schrijven? Is voorbereiding voor een gesprek daarover en vermindert misschien je stress en je zin in drank.Fijn, die geplande gezinsvakantie. Je weet niet hoeveel tijd je vader nog heeft. Het kan ook langzaam gaan, dus geen paniek voor die tijd hoor! Ik hoop met je mee.@ Apple: je gaat goed. Chapeau!@ Tatum: succes vanavond. De eerste keer vinden de meiden het misschien gek, maar de tweede keer went het al! Geniet van de film.@ Zonnetjes: fijn dat je meldt hoe het met je zoon gaat. Iedereen leeft met jullie mee. Goed bericht dus en goed gevoel! @ Kameo: terugslag in BO? Geheimtaal voor mij!Nu eerst aan de slag. Maak er een mooie en droge dag van allen.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden