AlbertRemmo Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Goedenavond allemaal, Borrretje:heart: je kunt het wel je zal zien. Kameleon:heart: Serra:present:, je lichaam gaat zichzelf ontgiften, wat er ook gebeurt, beleef het en weet dat het voor een goed doel is en dat is Alcohol De Baas. Madelief:heart: sterkte met je vader Bolletje, en ik weet zéker dat het je ooit lukt, zoals ik begrepen heb ben je niet voor 1 gat te vangen;) Marjo:heart::heart: Blijf je nu wel een tijdje? Hannah:heart: Ik ben verdrietig met je. Zonnetjes:heart: ook al zijn het je schoonouders je hebt er toch gevoel bij en dat gevoel wat je had is er bij mij ingeslagen. Lenie sterkte met een ziek kind Steunbeertje:heart: sterkte Lytse:heart: ook sterkte, kan me zo`n impact wel voorstellen Jowan, succes Originally posted by: lavendel1men zegt dus dat het eerste jaar nuchter betekent om alles is nuchter mee te maken vanmorgen opgestaan met spierpijn en koortsig, een virusje ofzo normaal zou ik hier wijn of bier tegen kwakken en zo de hele dag in bed doorbrengen soezelend, van de wereld weg mijn manier, excuus om uit te zieken nu: dafalgan, thee, water, terug in bed gedoken veel langer en dieper geslapen dan met alcohol was wel heel raar om er nuchter aan te beginnen moest er zelfs om huilen omdat het zo onwennig was alles moet een nuchter mens opnieuw leren, zelfs ziek zijn! (wat ben ik toch een huilbalk geworden) maar het is me nuchter gelukt lichaampje heeft de juiste rust gekregen en mijn geest kijkt tevreden ;-) quote> Lavendel:heart: Ik sinds vanmiddag een jankdag, ging even terugdenken dat ik mijn moeder naar haar rustplaats heb gereden (kist op een soort karretje), aan het hoofdeind stond ik. Terwijl we de aula uitreden, ging het over drempels en ik zei nog doe even kalm met haar (tegen mijn broers en zus) want wij hadden besloten om haar naar haar graf te rijden. Het verwerken is dus nog bezig, geeft niet. Dit is impact voor mij en moet er gewoon een weg in vinden. Gaat wel weer over, zijn gewoon emotie`s die je niet in de hand kunt hebben. Begrafenis is mooi en goed geweest, en ik heb er vrede mee. Maar soms;) Drukke dag gehad vandaag die dus heel snel gegaan is. Ook wel lekker. En vanmiddag droog gebleven qua weer, dus buitenboel gedaan, op mijn werk dan hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Voor diegene die het nu moeilijk hebben. http://www.youtube.com/watch?f...tailpage&v=Eg1u7L6ZJfc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Grinnik.... heerlijk hoor Bolletje! Hoorde er alleen zo'n gek geluidje bij, maar dat zijn mijn klinkelende eierstokken, word er spontaan broeds van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Ja Ap. dat zijn heel pijnlijke momenten, en dan huil je van binnen, om het verlies van iemand die je misschien wel het dichtst in je leven na bij stond. het is goed joh laat het gewoon maar gebeuren hoe pijnlijk ook, je krijgt toch iedere keer weer een bevestiging dat je zielsveel van haar houdt en het gemis aan haar ontzettend groot is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Bolletje, het is niet pijnlijk hoor;) Het is gewoon een herinnering en dan de emotie`s die er bij horen. Zoals ik al zei, het is goed zo. Het was een mooie begrafenis, zoals ze zelf gewild zou hebben. Maar dank je wel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 He, Han, neem t nou maar gewoon zoals t is. Hoort makkelijk, weet ik. Maar d'r nou nog proberen op te voeden gaat nooit lukken. Mijn lieve moedertje was nooit makkelijk. En ziek. Toen m'n vader stierf wilde ze ook perse op zichzelf blijven, terwijl hij alles deed. Dat heeft nog ff standgehouden, met veel thuiszorg, en ik woonde ook nog in dezelfde stad. Toen ze op 'n gegeven moment voor de derde keer in 1 jaar naar het ziekenhuis moest ging ze om. En die laatste jaren in het verzorgingstehuis waren goed, voor haar en voor ons. "Oh, joh, ze zorgen hier zo goed voor me!" De knop moet om, maar forceren is moeilijk. Hoort hard, maar niet te hard voor haar lopen, nu. Asje dr bent wel verwennen, natuurlijk. Bedelven onder de fysieke aandacht. Is er geen verzorgingstehuis bij jou in 't dorp? De tuutebaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Ben net terug van de HAP, ze heeft aan de binnenkant een wondje, Nog een rondje apotheek gedaan, Ben het nu zat, ga zo maar naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Spotify al eens geprobeerd, alleen voor muziek dan, niet voor informatie en achtergrond en zo... Vind het zelf bijzonder gaaf, en nee, ik heb geen aandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Zie mezelf in het overzicht drie maal onder elkaar staan. Dat wordt letterlijk Teveel. Ga wat anders doen, bye en de mazzel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Ik meld me ook alvast droog af, ga nog ff lekker verder hangen voor de buis. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Dag vier bijna voorbij :-) Ik meld me droog af. Dank wederom voor alle support. Hoop vannacht minder last van de ontwenning te hebben. Voor jullie allemaal nog een fijne avond en slaap zacht voor later. Truste Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Originally posted by: kirkybeter hangen voor de buis dan..........................................quote> buizen voor de hangover...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Originally posted by: kirkybeter hangen voor de buis dan..........................................quote> ..........hangen in de buis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Hallo Steunbeer, Alle ruiten rinkelden, deuren en luiken klapten open en alle honden begonnen te blaffen. Daarna leek het of de zon opkwam: een helle oranje gloed! 's Avonds leek het de boulevard van Zandvoort: ramptoerisme! Waar wij nu wonen is een groot kassencomplex. Als het bewolkt is komt er ook zo'n oranje gloed. De eerste keer schrokken we ons rot! Nog steeds niet prettig om te zien. Als een vliegtuig een raar geluid maakt schrik ik nog steeds op, word er zelfs 's nachts wakker van. Dat gaat buiten je om, zo'n onbewust systeem, net als ademhalen. Ik ben vandaag gewoon down. Morgen is het vast weer beter. @ Lavendel: beterschap meis. Voor allen: ik haak nu af, droog. Ga nog even voor de tv hangen. Welterusten allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Kameleon, Een wondje daar is toch niet zo gewoon, behoeft dat geen onderzoek? Sterkte in elk geval, slaap lekker en beterschap voor het meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Alles is beter dan hangen voor de buis, nou ja, mijn idee dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Ik ga naar bed truste allemaal:lips: Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 ik ga ook afsluiten. Een beetje vroeg. Trusten mensen tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Lytse, je hoort niet veel van de impact die zo,n ramp op omwonenden heeft. Hoop dat je kunt slapen. Lavendel , beterschap. Ga afsluiten, Tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 @Lytse ik kan ook nog steeds niet normaal naar een vliegtuig kijken. Als hij een rare bocht maakt, of laag vliegt vanwege de wind...............ik krijg er nog altijd een huiverig gevoel van. Mijn man zat toen bij de vrijwillige brandweer, die moesten paraat staan. Gelukkig niet nodig geweest, want de beelden daarna logen er niet om. Maar goed, ik meld me droog af. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 kon nie ;-) Zit hier met een oud meissie van me in me sweater, uit mijn oudste "Loederlijn" fretjes, ze is de laatste telg uit dit "ouwe" geslacht. Ze kon zelf geen kinderen krijgen en nu is het tijd dat met haar deze beroemde en "beruchte" dynastie ten einde komt. Kampioenen waren ze allemaal eens, 's-Nederlands mooiste, snelste, behendigste en best luisterenste. Zij en de haren hebben jarenlang Nederlandse Frettendagen leeggetrokken kwa overwinningen en triomfen. Het was zelfs zo dat ik mijn Elfjes niet meer mee liet doen, het leek soms doorgetoken kaart ofzo ;-) Het ouwe volk der "Tuatha de Danann" sterft vanavond tegen mijn buik aan. Samen berustend , wetend dat deze dag zou komen. Ze is denk ik nu ook 1 van de oudste van Nederland en Belgie zover ik weet. Hierna blijft het "nieuwe" volk over. Oonagh ga maar, jouw volk is al bij Dana en neem mijn droefheid mee voor haar, Garuda zal je brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Diesel, Het beestje heeft het getroffen met jou of jullie. Zoals je beschrijft hoe je daar nu zit doet me denken aan het laatste stukje van, volgens mij, een van de mooiste liedjes van Robert Long. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 n ' Avond, net al een paar uur geslapen. Keelpijn, oorpîjn; pfff. Hannah je weet niet half hoe goed ik je begrijp!! (of toch wel, natuurlijk. ) Kame.. Jullie weten toch wat "buizen" in 't bargoens wil zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Ja, denk het wel maar leg eens uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Draak:heart: wees lief alsjeblief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden