Spring naar bijdragen

donderdag 4 oktober


Diesel

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal,

Borrretje:heart: je kunt het wel je zal zien.

Kameleon:heart:

Serra:present:, je lichaam gaat zichzelf ontgiften, wat er ook gebeurt, beleef het en weet dat het voor een goed doel is en dat is Alcohol De Baas.

Madelief:heart: sterkte met je vader

Bolletje, en ik weet zéker dat het je ooit lukt, zoals ik begrepen heb ben je niet voor 1 gat te vangen;)

Marjo:heart::heart::heart:

Blijf je nu wel een tijdje?

Hannah:heart: Ik ben verdrietig met je.

Zonnetjes:heart: ook al zijn het je schoonouders je hebt er toch gevoel bij en dat gevoel wat je had is er bij mij ingeslagen.

Lenie sterkte met een ziek kind

Steunbeertje:heart: sterkte

Lytse:heart: ook sterkte, kan me zo`n impact wel voorstellen

Jowan, succes

Originally posted by: lavendel1

men zegt dus dat het eerste jaar nuchter betekent om alles is nuchter mee te maken

vanmorgen opgestaan met spierpijn en koortsig, een virusje ofzo

normaal zou ik hier wijn of bier tegen kwakken en zo de hele dag in bed doorbrengen

soezelend, van de wereld weg

mijn manier, excuus om uit te zieken

nu: dafalgan, thee, water, terug in bed gedoken

veel langer en dieper geslapen dan met alcohol

was wel heel raar om er nuchter aan te beginnen

moest er zelfs om huilen omdat het zo onwennig was

alles moet een nuchter mens opnieuw leren, zelfs ziek zijn!

(wat ben ik toch een huilbalk geworden)

maar het is me nuchter gelukt

lichaampje heeft de juiste rust gekregen

en mijn geest kijkt tevreden ;-)

quote>

Lavendel:heart:

Ik sinds vanmiddag een jankdag, ging even terugdenken dat ik mijn moeder naar haar rustplaats heb gereden (kist op een soort karretje), aan het hoofdeind stond ik.

Terwijl we de aula uitreden, ging het over drempels en ik zei nog doe even kalm met haar (tegen mijn broers en zus) want wij hadden besloten om haar naar haar graf te rijden.

Het verwerken is dus nog bezig, geeft niet.

Dit is impact voor mij en moet er gewoon een weg in vinden.

Gaat wel weer over, zijn gewoon emotie`s die je niet in de hand kunt hebben.

Begrafenis is mooi en goed geweest, en ik heb er vrede mee.

Maar soms;)

Drukke dag gehad vandaag die dus heel snel gegaan is. Ook wel lekker.

En vanmiddag droog gebleven qua weer, dus buitenboel gedaan, op mijn werk dan hè

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 170
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ja Ap. dat zijn heel pijnlijke momenten, en dan huil je van binnen, om het verlies van iemand die je misschien wel het dichtst in je leven na bij stond. het is goed joh laat het gewoon maar gebeuren hoe pijnlijk ook, je krijgt toch iedere keer weer een bevestiging dat je zielsveel van haar houdt en het gemis aan haar ontzettend groot is.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, Han, neem t nou maar gewoon zoals t is. Hoort makkelijk, weet ik.

Maar d'r nou nog proberen op te voeden gaat nooit lukken.

Mijn lieve moedertje was nooit makkelijk. En ziek.

Toen m'n vader stierf wilde ze ook perse op zichzelf blijven, terwijl hij alles deed.

Dat heeft nog ff standgehouden, met veel thuiszorg, en ik woonde ook nog in dezelfde stad.

Toen ze op 'n gegeven moment voor de derde keer in 1 jaar naar het ziekenhuis moest ging ze om.

En die laatste jaren in het verzorgingstehuis waren goed, voor haar en voor ons.

"Oh, joh, ze zorgen hier zo goed voor me!"

De knop moet om, maar forceren is moeilijk. Hoort hard, maar niet te hard voor haar lopen, nu.

Asje dr bent wel verwennen, natuurlijk. Bedelven onder de fysieke aandacht.

Is er geen verzorgingstehuis bij jou in 't dorp?

De tuutebaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Steunbeer,

Alle ruiten rinkelden, deuren en luiken klapten open en alle honden begonnen te blaffen. Daarna leek het of de zon opkwam: een helle oranje gloed! 's Avonds leek het de boulevard van Zandvoort: ramptoerisme!

Waar wij nu wonen is een groot kassencomplex. Als het bewolkt is komt er ook zo'n oranje gloed. De eerste keer schrokken we ons rot! Nog steeds niet prettig om te zien.

Als een vliegtuig een raar geluid maakt schrik ik nog steeds op, word er zelfs 's nachts wakker van. Dat gaat buiten je om, zo'n onbewust systeem, net als ademhalen.

Ik ben vandaag gewoon down. Morgen is het vast weer beter.

@ Lavendel: beterschap meis.

Voor allen: ik haak nu af, droog. Ga nog even voor de tv hangen. Welterusten allemaal en tot morgen.

Lytse. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lytse

ik kan ook nog steeds niet normaal naar een vliegtuig kijken.

Als hij een rare bocht maakt, of laag vliegt vanwege de wind...............ik krijg er nog altijd een huiverig gevoel van.

Mijn man zat toen bij de vrijwillige brandweer, die moesten paraat staan.

Gelukkig niet nodig geweest, want de beelden daarna logen er niet om.

Maar goed, ik meld me droog af.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kon nie ;-)

Zit hier met een oud meissie van me in me sweater, uit mijn oudste "Loederlijn" fretjes, ze is de laatste telg uit dit "ouwe" geslacht. Ze kon zelf geen kinderen krijgen en nu is het tijd dat met haar deze beroemde en "beruchte" dynastie ten einde komt. Kampioenen waren ze allemaal eens, 's-Nederlands mooiste, snelste, behendigste en best luisterenste. Zij en de haren hebben jarenlang Nederlandse Frettendagen leeggetrokken kwa overwinningen en triomfen. Het was zelfs zo dat ik mijn Elfjes niet meer mee liet doen, het leek soms doorgetoken kaart ofzo ;-) Het ouwe volk der "Tuatha de Danann" sterft vanavond tegen mijn buik aan. Samen berustend , wetend dat deze dag zou komen. Ze is denk ik nu ook 1 van de oudste van Nederland en Belgie zover ik weet. Hierna blijft het "nieuwe" volk over.

Oonagh ga maar, jouw volk is al bij Dana en neem mijn droefheid mee voor haar, Garuda zal je brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...