Antoinnette Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ja zeker Jen. Wel 2 hoor! Ben al 2 keer nat geregend hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 @ Diesel: zo zie je dat je eigen afreageren ook nog goed is voor anderen! @ Hanneke en Madeleine: of het nu het dagpact is of de stopdatum: elk houvast is toegestaan, we nemen de eerste niet. Wil je vandaag slingers of morgen Hanneke? Als het vandaag is dan krijg je ze vanavond, want ik ga nu voorlezen. @ Gwen: favoriete bezigheid van de 4-jarige is: voorgelezen worden! @ Jen en alle anderen die het moeilijk hebben: hou vol, de dag is al half om! Tot vanavond allen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 middag! gootsteen verstopt ..( zelf opgelost dus dat is weer weg) kat 'm weer gesmeerd ( heb ik weer gevangen dus ook over) hond uitlaten ( tot op m'n onderbroek nat) en tot overmaat van ramp kotst die hond d'r hele mand vol... brrr... gelukkig kan ik het dekbedovertrek eraf halen en weg gooien, want ik ga toch echt dat ding niet wassen met al die stukjes verders gaat ie wel lekker hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Oei Lenie, ook een rotdag dus. Join the club... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 naahh, vreselijk... echt een herfst dip! maak mij in April maar weer wakker hoor... ( jammer dat ik zo slecht slaap ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 gisteren heb ik ( gelukkig) weer wat pammetjes van m'n HA gehad. hier ga ik heel zuinig mee om...maar ik ben wel blij dat ik vannacht zomaar 7 uur in 1 stuk geslapen heb zeg. ik loop op m'n wenkbrauwen..pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 oeps...ik neem er 1x per week 2 van 20 mg. even wat inhalen zeg maar. ik kan ze gewoon bij de assistente bestellen.. geen vragen niets.. eigenlijk ook niet goed nu ik het zo bedenk...gelukkig ben ik zelf zo verstandig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Val even binnen en waarschijnlijk overal tussendoor. Frodo, heb nog F5 gedaan voor ik mijn bericht verstuurde (dacht ik hoor). Maar heb ik toch iets gemist. Mijn excuses want jij bent toch zeker wel de laatste die ik ergens af zou gooien haha:sun: Kijk nu pas anders had ik het zelf in ere hersteld natuurlijk. Ok mensen, misschien tot later vanavond en ga goed allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik meld me even af. Droog. Mede dankzij jullie. Al is de winkel tot half acht open ik ga niet halen. Een plezierige avond en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 ik ga hutspot eten. Met een dikke karbonade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Dat is pas lekker Bol, Hier; Worteltjes,aardappelen, en een stukje gebakken makreel. Kan mijn huis lekker stinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Verse makreel Rapi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Makreel, uit de diepvries Bol, Is veel goedkoper, en maakt qua smaak niet veel uit volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Nee dat denk ik ook niet Rapi, en als het maar lekker is hé? ik ben gek op makreel alleen de gerookte. En dan ook nog van die lekker vette. MMMmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Hoi Kirky en wat lag er op jouw bord? Bij mij gebakken aardappels, varkenshaasje en spruitjes. veels te lekker allemaal:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Gerookte makreel, is ook lekker Bol Ik ontdekte verse makreel een poosje geleden. Het is echt een zeer smakelijke vis, en nog gezond ook door de goede vetten die erin zitten. Alleen, wat ik net al zei, je hele huis stinkt naar vis. Hoi Kirky, Hoi Jane En de rest natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ha,ha Die Kirky, Moet een keer kunnen toch!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Tja, Zie me niet zo snel zitten bij 1 van mijn buurmannen. Sterker nog, ben nog nooit binnen geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Patat met een loempia is ook lekker hoor Goeie avond trouwens Kaptain en Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Hallo Rapilos, Een paar geurkaarsjes aan tijdens het koken en gewoon laten branden tot decupjes leeg zijn. Helpt heel goed bij kook en bakluchtjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik ken makreel niet vd diepvries; nooit zien liggen ook. Bij een speciale super Rapi? ik koop ze altijd vd markt, laat ze schoonmaken en dan inkepingen erin snijden wat sambal erin en een half uurtje in de oven in folie. geen stank wel smulpartij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 en wanneer mocht ik bij jou komen eten jane?:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Heb je wel eens slakken gegeten Frodo? Slakken in knoflooksaus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Haha, neen bolletje maar ik wil dat gerust bij jou ook eens komen eten :present: Wij bourgondiërs wij eten alles. Morgen staan er mosselen op het programma en zondag paling. Eten jullie dat ook "paling in het groen"? Is hier ook heel populair. En lekker ...:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Hier is het altijd een dag na carnaval, haring happen. Dan wordt er in elk café haring aangeboden zoveel als je wilt. Nooit begrepen waarom dat nu eigenlijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden