Diesel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Goei en moggeuh gefrunikte der lage landen. Hoop lekker geslapen en niet al te opgefokt wakker geworden. Koffie staat te pruttelen, staat nog een apparaat voor van die hele kleine koppies sterke prut en net me handen verbrand aan de ketel voor de "slow" koffie. en de "eikeltjes" koffie en tubroek luwak koffie staan paraat voor de speciale bestellingen. pfff afdeling koffie was dat , an de andere kant ziet u de afdeling T met de losse thee met zeefje en T eieren, minder vers deze eieren ;-) Ook zakjes met verschillende smaken, sommige misschien chemies , maar ook sommige natuurlijk echt met smaakjes. Ook verse munt T In dat hoekje naast de ijskast staan de frisdrank glazen oja altijd 1 cola glas (zo'n grote) altijd schoon klaar laten staan net als een fles cola voor als er een kippeTmuts Fleur langskomt. Nou nieuwe dag is begonnen we kunnen alleen maar proberen positief te blijven wat er ook gebeurd want geen van alle kunnen we tegen alcohol dus we moeten er wel doorheen, anders kost ut je kop. klaar, koekje erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Goedemorgen Draak, Mooie beeldende opening:) Mag ik een tubroek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Moggeuh Kameo, ach tuurlijk joh muziekje erbij, lekker geslapen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 We gingen hier pas om 12.30 naar bed. Dochter had zoveel pijn. De zalf die zou moeten werken, werkte niet. Het leek alleen maar erger te worden. Paracetamol deed zijn werk ook niet. wat een ellende voor ons meisje. Ten einde raad heb ik haar een kwart van een trazo gegeven. Ben zelf wakker gebleven, je weet maar nooit. Uiteindelijk viel ze in slaap. Straks maar lans de eigen HA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Draak, is je fretje rustig heen gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ach joh klinkt ellendig, yah zalfje verdoofd wel iets maar zou zzeker pijnstiller bij nodig hebben. Nou hoop dat ze ff uitrust en dan idd zo maar HA verblijden. sterkte hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Goedemorgen, De koffie is al op. Nog even melden dat ik gisteren droog ben gebleven. Met moeite soms. Maar dat doet er niet toe, het is gelukt Iedereen een fijne en nuchtere dag voor zover gewenst. Minderen kan ook. DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Goed van je Hanneke:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Laat haar ook lekker slapen, hou haar vandaag ook maar thuis van school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ach Hanneke staat thermoskalebas vol joh en anders zelluf ff nieuw zetten he, nou moet iedereen weten hoe en wat geef maar 1x rondleiding Ach ja A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Nou me pjoeter doet gek en lastig, maar goed. Eigenlijk is het sompel A3, we kunnen niet tegen alc. en als we drinken is dat net zoiets als je kop boven de loopgraven, waar we inzitten, uitsteken. Je weet dat je (dodelijk) geraakt kan worden. Hoe snel ut dan afgelopen is ....tjah. Dus we zullen wel het eind van die loopgraaf moeten berijken, en das niet voor iedereen even makkelijk en sommige maken er een doolhof van. Of kijken toch ff omhoog om de weg te vinden en andere lopen op de sterren en vinden snel hun weg. Ach eigenlijk hebben we geen keus, hoe moeilijk het ook is, er moet gestopt worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Goedemorgen wakkeren, en ook alvast voor de nog slapenden, Kameleon, sterkte met je meisje, hoop dat het niets ernstigs is. Het is buiten kleddernat dus we kunnen het binnen rustig "droog" houden. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Goede morgen DAGPACT Hanneke Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ach A3 ik bedoelde met eruit, van dat hele loopgraven terrein af. Ja jouw vergelijking gaat zeker ook op, zeker als ze gas gaan gebruiken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Tatum, proficiat met je eerste week! DAGPACT: Hanneke Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 goede morgen frummels. lekker diesel die koffie kameo wat is er met dochterlief aan de hand? waar blijft iedereen trouwens? het is nog maar gewoon vrijdag hoor. dus huphup beentjes uit bed. ja ik weet het het regent het is guur, maar da's geen reden om in bed te blijven liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Igor, Ze had gisteren veel pijn na de ontlasting, ben naar de HAP geweest. Blijkt dat ze een wondje heeft in haar anus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Goedemorgen, geen weer om in bed te blijven liggen Igor, oh, ik zou de hele dag heerlijk in bed kunnen liggen helaas moet ik werken, en vanmiddag naar het werk, wat ik eigenlijk niet wil :(' bah, bleh..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 goeiemorgen mensen ook al is die dan nat zolang wij dat niet zijn maken we het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, Wat een verscheidenheid aan drankjes vandaag! Slow potje koffie lijkt me heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Diesel was op dreef:D Kamé, misschien is het wondje gaan ontsteken? Rotplek is het natuurlijk, maar dat zou kunnen verklaren dat Parac. niet helpt. En dan moet je ook in de gaten houden of het erger wordt, dus die pijn in de gaten houden. bij mezelf kan ik dat wel, maar bij de kinderen niet hoor. Ik heb voor nood ook ibuprofen in huis, dat helpt ook wat bij ontstekingspijn, maar is verder troep, dus ja dan moet je uit 2 kwaden kiezen. sterkte ermee, voor haar dubbelop, kwetsbare plek om te laten onderzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Goedemorgen lieve Frummels! Kame, wat een pech met je meissie! Vertroetel ze maar vandaag hoor. Drakie, doe mij maar een heel straf bakkie. Roezeboezig weertje hier aan de dijk. De hele draad van gisteren nog lezen, dus ik ben nog wel even zoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Originally posted by: MarcGoedemorgen allemaal,Tatum, proficiat met je eerste week!quote> Marc, jij ook nog 1 dag volhouden, dan kan ik je terug feliciteren DAGPACT:Hanneke Albert Lytse MarcTatumNu, regenpak aan en naar werk. Laatste dag voor het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Nou opletten hoor, ken glad benne met regen en vallende bladeren. Tuurlijk straf bakkie voor jou hoor Made, hoe gaat ut trouwens met de kefir, lukt dat een beetje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 de reeehhheeeegen in het regenpakkie an met blijde tegenzin:moon: volleyen, dat dan weer wel koffie mèt toe dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden