bolletje Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Jowan dan duurt wachten lang hé kerel. Ik hoop dat de beloning groot is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 @Jowan, nog twee weken dus, als ze het goed ingeschat hebben. Moeilijk voor je. Zo te lezen heb je weinig afleiding, dan duurt het nog lang he. Tien maanden wachten, je zou er van aan de drank gaan, als je het al niet was. Dat is echt erg, ik zou nooit zo lang gemotiveerd blijven!! En spruitjes nee, die vind ik niet zo lekker. Hoogstens roergebakken. Hier spaghetti met prei, gorgonzola en een eitje. Wordt het ook nog gekookt voor mij. Maar eet smakelijk allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 @madelief: geraspte kaas; probeer eens Grana Padano of Parmigiano..... Driehoekige stukken, bij Aldi en Lidl betaalbaar te verwerven....... Krijg bijna zin om te gaan koken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedeavond iedereen, Ik meld me droog af. Een fijne avond en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Hallo Hanneke en dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: jowan@madelief: geraspte kaas; probeer eens Grana Padano of Parmigiano.....Driehoekige stukken, bij Aldi en Lidl betaalbaar te verwerven.......Krijg bijna zin om te gaan koken.....quote> Dat is nu precies de kaas die hier op het aanrecht ligt!Parmezaanse dus....En waarom ga je niet koken dan?Een maaltijd koken is juist afleiding.En het eten ervan ook.Met een volle maag gaat de trek ook snel weg.Fijn dat je er even uit bent geweest vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ik kom jullie even een fijne avond wensen, heb niets gedaan vanmiddag, nu ja, filmpje gekeken (richting West), en geslapen, nu gedouched, bakkie koffie, en nu heb ik energie (zo werken) ik moet/wil de bende hier eigenlijk eens aanpakken, dus dat betekent ''DOEN" vandaag zijn de rapporten naar de gemeente, dus met een beetje mazzel komt er eerdaags wat meer inzicht over hoe en wat met mijn huisje, dat zou fijn zijn, want dan kan ik een plan van aanpak maken, nu N niet meehelpt, gaat het me een hele hoop geld meer kostten, daar zal ik me bij neer moeten leggen, ben al een beetje aan het rondneuzen, maar ik weet te weinig om echt iets te berekenen, zal er toch een lening voor moeten nemen, maar ik heb er wel zin in, daarom hoop ik echt dat er snel uitsluitsel is nu, maar ja, ambtelijke molens.... maar kan wel al een beetje dromen over een echte badkamer ik wil morgen, echt aan de schoonmaak, ik ben echt een lui mens, en ik las laatst hier de discussie, ik lig met een laptop in bed :$ Ik ga werken, fijne avond al!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ah goeie! Nix te melden Ik vermaak me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 ik ga me ook vermaken goeie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Hoi Jane Doe dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ik heb het programma jammer genoeg niet gezien, over slapen, en vooral niet slapen, Maar ik begreep dat we alle apparaten het bed uit moeten gooien of uit zetten, 2 uur voordat we gaan pitten. Stoppen met alcohol werkt ook geweldig heb ik afgelopen jaar mogen ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Dat zei die dokter ook Gwen. Heel veel mensen drinken dagelijks en dat is slecht voor je slaappatroon. Als ik het goed onthouden heb zou voor de meeste mensen het slaapprobleem grotendeels opgelost zijn als ze afvallen en stoppen met alcohol. Ploegendiensten, nachtdiensten, zijn trouwens ook niet best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goeden avond All tjee zeg scoothe is mij ook gebeurd maar dan met glas malt bier 2 jaar geleden had een flesje malt besteld en ja fles leeg maar de fles werd weggehaald en dus in de drukte glas verwisseld ongelukje nam een slok bleek echt bier te zijn wist niet hoe gauw ik naar de toilet moest komen en dat op een boot echt wel dus uitgespuwd op het toilet als ik er nog aan denk maar ja je weet in frankrijk gooien ze echt met drank en mosselen moet er echt om lachen nu wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ik kan hem helaas niet terugkijken, de docu" nooit meer slapen". Te weinig WIFIpower, denk ik. Maar alle frummers hier hebben alles al afgesloten ? Want over 2 uur naar bed. Heel verstandig! Wel stilletjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 mensen meld me even...heb me er doorheen geslagen ( mijn humeur etc) het is zelfs beter geworden. A.s maandag diploma-uitreiking van mijn zoon ...zei zij trots! nu even terug lezen.. oh en ik heb een foto van mijn logeetje op het dierendraadje gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Hoi Harry , tja ploegendiensten. Helaas hebben we niet altijd een keuze... Ik heb groot respect voor de nachtwerkers, ook hier op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ik lees hier geen tv kijken voor je gaat slapen maar ik kijk op m,n bed tot het laatste naar de tv en kijk val halverwege in slaap en haal de laatste nieuws niet meer dus dat kan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Meiske, wel paniek, lijkt me.op een boot...... Ik had laatst een enorme trekaanval toen ik m'n voorruit schoonmaakte, en die spray om me heen waaide. Ik vond het angstwekkend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Lenie, feli's met je zoon! Wat heb je gegeten ipv rode kool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 nog niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 oh en dank je wel..haha heeft ie toch maar even gedaan ondanks alle sores die we hier soms hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Hello! Volgens mij moet ik nodig eens met mijn luie donder van de bank komen en koffie zetten. Maar omdat het al bijna tijd is voor een uurtje vermaak (wie trouwt mijn zoon), vraag ik me af of ik niet liever Ranja heb. Dilemma... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 ik zou geen koffie doen. als ik nu koffie neem slaap ik helemaal niet! maarja misschien heb jij daar geen last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Madeleine, kopje koffie zetten, jij! en Leen, smeer maar een bammetje. Dan ga ikzelf wel even onder de doesj staan, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 ga zo lekker wat pannekoekjes bakken. ga jij maar heerlijk doesjen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden