Spring naar bijdragen

donderdag 11-10-12, rustig an Jaap ;)

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemiddag allemaal!

A3,

Marq met een Q is iemand anders dan Marc met een C. Haal je misschien door elkaar??

Wat een verwarringen he, net als Fleur en Fleurtje, ook twee andere personen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Jammer dat er ook maar zo weinig avators zijn (ander probleem overigens) ,

het zou meer duidelijkheid geven als er niet meerdere personen gebruik maakten van dezelfde avator.

Naja, er zijn wel ergere problemen, toch?

Nu eerst maar de keuken in, laterssszzz.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Hier al druk in de weer geweest met boodschappen e.d. Aansluitend naar bed en met een zere keel. Nee, ik wens níet verkouden te worden!

@ Lavendel: het is in deze tijd inderdaad een luxe-probleem, solliciteren omdat je zin hebt in een andere baan! Kon je gisteren nog wél praten?

VM meldde gisteren dat ze tolk is en zonder stem moest werken! Valt ook niet mee, m.i.!

@ Aicha: gewoon de volgende ochtend zeggen dat het goed is gegaan en je meteen melden voor het dagpact van die dag!

@ Diesel: pompoenen lekker. In de Surinaamse keuken wordt het ook regelmatig gebruikt, bijv. met pittige kip!

Niet alle pompoenen hoef je te schillen hoor, hangt van het soort af en of het al dan niet biologisch geteeld is. Voor de lijners onder ons is het een voordeel dat er niet zoveel calorieën in zitten.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lavendel1

maar ik was weer op zn Lavendel's aan het redeneren
ik zie steeds zoveel andere interpretaties van vragen
terwijl voor een ander alles heel duidelijk is
en zo kom ik steeds op meerdere sporen
vind ik van mezelf een goede eigenschap ,-)
maar zo raak je niet tot een antwoord natuurlijk
ach, ik vertrouw er op dat er iets anders klaarligt, ergens....

Hoi Lavendel: manlief is jurist en heeft daar ook last van. Ook met testen ziet hij altijd kleine nuances die hij niet kwijt kan, of vragen die op verschillende manieren uit zijn te leggen.
Het kan zeker een goede eigenschap zijn!

Er komt vast iets op je pad dat goed is voor je. Succes.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: mimosa
Ben je zo afgevallen Madelief, dat je al je kleren moest innemen? Succes bij de AA vanavond.quote>

Ja sinds ik gestopt ben met drinken ruim 10 kilo!
En ik blijf daar ook op hangen.
Ik ben er blij mee!

Lytse,
Beterschap hoor!

Lenie,
Even tot 100 tellen.
Dat helpt soms.....;)

Nu eten en weg.
Tot later, of tot morgen!
:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Gestopt: je klinkt een stuk beter dan een tijdje terug!

Zo'n brief schrijven is ook niet simpel. Goed dat je het zo zorgvuldig doet en inderdaad de "gemakkelijkste" eerst. Wat heeft Zuid-Afrika jou goed gedaan joh, anders was je nooit zo'n stap in de goede richting gekomen in de afgelopen tijd!

Sterkte met je brief.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Originally posted by: lavendel1

Hoi Lavendel: manlief is jurist en heeft daar ook last van. Ook met testen ziet hij altijd kleine nuances die hij niet kwijt kan, of vragen die op verschillende manieren uit zijn te leggen.
Het kan zeker een goede eigenschap zijn!

Er komt vast iets op je pad dat goed is voor je. Succes.

Lytse.

quote>

lieve Lytse, werk ik nu toch net op een juridische dienst zeker? zou het een eigenschap zijn in dat wereldje? grappig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Apple
Meld me op de valreep aan voor het DAGPACT.

Vandaag geen internet, tv en telefoon hier. Vandaar de late aanmelding

DAGPACT

Mimosa
Albert
Lytse
mirand
Hanneke
Will
Madeleine
Coco
Jootje
Serra
Apple

Meld mij meteen ook weer droog af. Lees later terug.

Fijne avond iedereen.quote>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Apple
Meld me op de valreep aan voor het DAGPACT.

Vandaag geen internet, tv en telefoon hier. Vandaar de late aanmelding

DAGPACT

Mimosa
Albert
Lytse
mirand
Hanneke
Will
Madeleine
Coco
Jootje
Serra
Apple
Truitje

Had me er vanmorgen ook al opgezet maar ben weer verdwenen zie ik dus nog een keer proberen

Meld mij meteen ook weer droog af. Lees later terug.

Fijne avond iedereen.quote>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Madeleine: goed van jou, dat je er achteraan gegaan bent. Morgen veel succes!

@ Serra: ik had het voorheen ook erg moeilijk als ik een avond alleen was. Ik had tevoren al dingen opgeschreven die ik zou kunnen doen en als ik het moeilijk had zat ik op het forum. Dat en het dagpact hielpen me door die avonden heen. Moet je kijken hoe trots je bent als het gelukt is.

Mijn man kwam altijd heel bevreesd binnen om te zien of ik soms gedronken had. Nee hoor.:D

@ Travel: ik heb, als minderaar, ook steeds geschreven op het forum. Op de dagen dat ik "mocht" drinken meldde ik me niet aan voor het dagpact en 's avonds vertelde ik of ik me aan mijn afspraak met mezelf had gehouden!

Als jij jezelf belooft dat je vandaag 2 glazen mag drinken, kan je 's avonds zeggen of je dat gehaald hebt, of dat het er toch meer zijn geworden.

Je kan op dit forum alleen niet zeggen dat je zo lekker op het terras hebt gezeten met een.... Dat is niet helpend voor de anderen.

Fijne vakantie alvast en ik hoop dat het lukt. Vertel je het later?

Nu eerst aan het eten.

Lytse.

typefout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij bent dat wondertje die dat doet Truitje;)

Ik heb vandaag weer een brief gehad van de h.a. post, of ik een griepprik wil komen halen, maar ik heb nog nooit de griep gehad. Vaak hoor je dat, als je eenmaal die prik gekregen heb, je ieder jaar weer de griep krijgt. Dus ik weet het niet, denk dat ik het maar niet doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Vandaag wel lekker gewerkt, buitenboel natuurlijk want het was vandaag de laatste mooie dag geloof ik.

Ik meld me `s morgens altijd aan voor het dagpact maar heb me nog nooit afgemeld, om de simpele reden dat geen bericht goed bericht is.

Als ik drink zeg ik het wel, en meld me dan dus als af:$

Truitje en Mimosa had ik nog niet welkom geheten geloof ik, Bij dezen dan.

En ik merk dat jullie goed gaan, hou vol hoor je weet niet wat je overkomt qua vrijheid

Ik heb wel gelezen maar weet niks meer vandaar voor iedereen die het nodig heeft een :heart:

Even nog op het negeren terugkomen, het kan niet zo zijn dat een forum negeert, dat zijn 1861 personen.

Niet iedereen is meer aanwezig op het forum, maar er blijven er genoeg over.

Als 1 of 2 personen van het forum je negeren kan ik me dat voorstellen, niet qua reden, die moet je even aan hun vragen, en meestal valt het wel mee hoor;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Suikertje
Hoi, goedemiddag. Mis fleur ook wel. Al geniet ik ook van de vele nieuwelingen de laatste tijd. Weet hoe moeilijk het kan zijn om de stap te zetten om hier te komen. Heb er veel aan gehad en nog steeds.
Zit nu even wat moeilijk en reageer amper, maar probeer beetje bij te blijven. Lukt helaas niet altijd.
Hoop dat jullie dit kunnen begrijpen. Echter, mocht dit niet zo zijn Dan is dat niet mijn probleem.

Mensen, geniet van de leuke dingen in het leven.
Zo nu eerst koffie.quote>

Suikertje,
eerst aan jezelf werken en zorgen dat je weer goed in je vel zit
en als de tijd er rijp voor is
zien we je vast wel weer vaker hier! :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje, :present:

Niet doen die prik als je nog nooit griep hebt gehad!

Ik heb ook nog nooit griep gehad en ik haal ze ook niet.

Hoor van mensen dat ze soms er toch een beetje ziekjes van zijn

(van die prik bedoel ik).

Wij zullen goede witte bloedcellen hebben hé.

Is die alco misschien toch ergens goed voor geweest. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, risico heeft niet alleen met leeftijd te maken hoor:)

De Gezondheidsraad adviseert de volgende groepen de griepprik te halen:

Mensen met longziekten en aandoeningen aan de luchtwegen, zoals astma, chronische bronchitis of longemfyseem;

Mensen met hartziekten, zoals mensen die een hartaanval gehad hebben, mensen die hartklachten hebben zoals hartritmestoornissen, of mensen die een hartoperatie hebben ondergaan;

Mensen met diabetes (suikerziekte); niet alleen mensen die insuline spuiten, maar ook de mensen die tabletten met bloedsuikerverlagende middelen slikken of een diabetesdieet volgen;

Nierpatiënten; vooral als de nieren door een ziekte niet goed werken (dus niet bij nierstenen);

mensen met weinig weerstand door andere ziekten of door een medische behandeling; bijvoorbeeld mensen die recent een beenmergtransplantatie hebben ondergaan, mensen die met hiv zijn geïnfecteerd, mensen waarbij de milt is verwijderd (asplenie), mensen met een auto-immuunziekte, mensen met leukemie (bloedkanker) en mensen die chemotherapie of bestraling ondergaan;

Kinderen vanaf 6 maanden tot 18 jaar die langdurig salicylaten gebruiken (bijvoorbeeld bij chronische darmaandoeningen);

Personen met een verstandelijke handicap die in een instelling wonen;

Personen met verminderde weerstand tegen infecties, bijvoorbeeld door levercirrose;

Verpleeghuisbewoners die niet vallen onder bovengenoemde categorieën;

Mensen van 60 jaar en ouder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...