Spring naar bijdragen

Zondag 14-10-2012

MarcelK1970

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Avond gefreubelde, nou moet nog boel lezen van vandaag, maar nu eerst serie kijken :)

Wilde alleen wel laten weten dat Krekel excuses heeft gemaakt. Ze zal zelf wel verhaal doen hier denk ik. misschien tot laterz en anders een goeie nachtrust.

Borrrie hoop dat jullie een goeie en fijne dag hebben gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Zat ff op google afbeelding werk te bewonderen van Dhr R van Rijn .
Valt mij op, bij vooral zijn etsen, hoe weinig details hij gebruikte.

Heel bijzonder en ook nog leerzaam ook, zal wel de kunst van het weglaten zijn.
quote>

Het is ook zo dat hoe meer afdrukken van een ets gemaakt worden hoe meer details er verdwijnen Kirky ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

In het zuiden was het beter weer dan hier. Ik heb Rummikub gespeeld met mijn nichtje van 8. Zo leuk, wat kan zo'n kind al veel!

Net iets gelezen over sokken breien: hier ook een jeugdtrauma. Wij kregen het in de 4e klas van de R.K. meisjesschool. Stijve katoen die raar stroef ging doen in je zweterige handen. Voor straf mee naar huis, omdat ik niet opschoot. Strenge moeder die me keer op keer aan het breien zette. Wat denk je, maandag op school? Dat heeft je moeder zeker voor je gedaan! Woest was ik.

@ Bollie: fijn dat het zo druk was aan je kraam. Allemaal voor het goede doel!

@ Sowhat: je wist het eigenlijk wel, maar nu weet je het zeker. Om in Tine's breitermen te spreken: even een steek laten vallen, maar nu weer ijverig verder breien.:present:

@ Kirky: mooi dat logo. Kan je trouwens strijkles geven aan mijn wederhelft? Hij strijkt de vouwen ook erin i.p.v. eruit.:D

Eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Truitje: ik ga zo even op die site kijken, nu eerst zo ver mogelijk verder lezen voor Raymann begint. Ik schilder op zijde, en maak mandala's, vandaar de interesse.

@ AR: goed dat opruimen. Ik moet ook zo nodig.

@ Madeleine: we duimen morgen allemaal voor je en je bent nuchter! Je bent morgen vast op je best! Succes.

@ Borrie: meis wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Beloning na al je inspanningen. Zo heb je extra motivatie (ik weet dat je het AdB worden voor jezelf moet doen).:heart:

Zo nu eerst even t.v. kijken. Tot straks.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig dat je dat zegt, Lytse. Want daar moest ik vanavond nog aan denken en heb ik gebruikt om mezelf moed in te praten. Je bent nuchter, Madeleine, dus er kan niets misgaan. Maar toch, ben op van de zenuwen.

Ik meld me vanavond weer droog af. Kan beter dromen over alcohol, dan het drinken, haha. :D

Welterusten iedereen! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine morgen heb je die zenuwen weer gehad

nu is nu

en alles nuchter meemaken maakt je echt sterker en sterker

het is heel normaal je zenuwachtig te voelen voor een sollicitatie

je kunt zelfs het gesprek beginnen met dat te zeggen

kun je niet meer door de mand vallen en weten ze meteen dat je je

kwetsbaar en sterk op stelt. toi toi toi meis!

Ha Gwendolientje

weer een hollands mientje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...