Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Originally posted by: BamBamDeze helpt soms ook Madeleinequote> Die ken ik. Die helpt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Leuk is ze he. Ik moet er elke x weer om lachen en het relativeert. Zo, ben jij ook alweer een kwartier verder. Avond bijna voorbij en hopelijk de trek ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Heerlijk schaamteloos beklag doen. Hoe ze dingen ook beschrijft. Over hoe zwaar haar leven wel niet is. Dan wil ik eigenlijk zeggen:"Mens hou je smoel. Zo zwaar is het nu ook weer niet". En spontaan is mijn zelfmedelijden ook weer over. Hannah, er zit wel wat in. Maar vind wel dat ze met weinig gelukkig is. Ik ben er weer even overheen. Dipperig gedoe ook continu. Zat me net te bedenken dat ik een maand geleden onder dwang gestopt was met drinken en dat ik de onderbuurman toen vertelde dat ik een maand niet mocht drinken. Precies vandaag is die maand over. En gaat niet net de bel. Heb niet opengedaan... Maar wedden dat hij het was... Met bier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Originally posted by: kirkyGirlPower!!quote> Heb sterk mijn twijfels of dit wel een vrouw is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 @ Madeleine: hou vol hoor. Het is je gisteren ook gelukt. "Ik ben sterk!" tegen jezelf in de spiegel zeggen! @ Primula: er is over je vraag heen gelezen en ik zou het ook wel willen weten : HOE zet je al je eigen berichten achter elkaar? Jopie heeft dat ook weleens gedaan. @ Hannah: mooi muziekje! @ Nance: hoe gaat het? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Eerst weer even wat anders doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Goedenavond allemaal @Primula, Je kunt al je berichten die je op de dagdraad ed gepost hebt opzoeken. Links van het scherm zie je: priveberichten en daaronder dat hele rijtje van: spelregels, wie is wie etc. Hélemaal onderaan zie je: "uitgebreid zoeken" Als je dat aanklikt kom je in een ander scherm. Als je dan bij "auteur" Primula invult en bij "laat resultaten zien als"' berichten selecteert, Daarna op "zoeken" klikken, dan krijg je al je berichten te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Je kunt toch gewoon op het poppetje van gebruikersprofiel klikken (van wie dan ook) en dan staat bovenin: bekijk berichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Bolletje, hand nog steeds genezende, maar hier heel veel werk. Heb al heel de avond aan de foon gehangen met enkele klanten. Soms lijkt het allemaal wel een beetje teveel, maar ach. Ik zoek het een beetje zelf hé Eerst even douche nu en kopje leegmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ha Dylan, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan:) (weer wat geleerd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Goedenavond lieve mensen, Het is hier in India drie-eneenhalf uur later. Dus al kwart voor twaalf. Ik had vanmiddag bijna een platte moeder toen ze een rickshaw over het hoofd zag, die van rechts kwam. Maar verder alles goed, Nog steeds geen Delhi-belly. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Nooit geweten, Dylan... Wel handig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Bam, goeie tip, om alle nare drankervaringen, (vooral die met desastreuze afloop) op te schrijven! Ik heb een prachtig boekje vol, en het werkt zéér effectief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 m'n vriendin is net weg ( waarvan de moeder van de week is overleden) we hebben leuke en minder leuke herinneringen opgehaald. het was fijn, ik zag dat ze het nodig had. wat fijn dat je er dan helder kan zijn voor iemand he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Nu ik hier toch even ben wil ik wat goed nieuws delen: Vandaag is er voor mij een proefplaatsing aangevraagd voor 2 maanden. Ben ik heel blij mee. Kan ik weer lekker aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 oh, ik wil ook even wat melden over mijn uitspatting van vanmiddag. ik ben niet zielig hoor... echt niet. lees nu sterkte etc.... het is wel goed, echt...ik heb altijd wel een portie of wat in huis. tenslotte is eten het belangrijkste he? evengoed bedankt.. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Lenie, dat is zeker fijn, heel waardevol. (slaat op je bericht van 20.21) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Lenie, dat herken ik... Dat voelt heel goed! Fijn dat je er voor haar kon zijn. dit bericht ook op 20.21, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Proefplaatsing waar, Rosa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 ja voel me goed nu...heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hoi Gwen, Bij een bedrijf dat aansluit op mijn opleiding. Ik ben per 1 augustus geheel onverwachts boventallig verklaard wegens bezuinigingen. Ik zag het heel somber in en dacht dat ik nooit meer een andere baan zou vinden. Dus ben hier ontzettend blij mee. Wel 10 uur meer dan dat ik gewend ben bij mijn vorige baas maar dat is mooi meegenomen. (typefout) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Originally posted by: BamBamIk mag naar alles kijken Hannah.Aankomen is wat anders...hihiquote> je mag altijd naar het menu kijken he?...als je maar thuis komt eten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Wow, Rosa, da's dus echt heel goed nieuws! En een prachtige stopdatum. Volgens mij heeft nog iemand die, maar weet niet meer wie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Volgens mij heeft Nancy dezelfde. Zeker een mooie stopdatum, moet ik zien te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Bedankt voor de tips om je eigen berichten nog eens te lezen. Had het al geprobeerd, maar de tip van Dylan is "je van het"! Voor straks en morgen vol goede moed weer op. Dat wens ik jullie (en mezelf) toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden