Spring naar bijdragen

Maandag 15 oktober 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

Klinkt goed op deze maandag!

Lichtgevende jassen die regelmatig in de was gaan,

pilates, yoga, goed bezocht dagpact.

We gaan goed!

Sollicitatie! Succes Madeleine.

Ik ga norit kopen....tegen de Delhi-belly.

(hoezo niet vooruit lopen op zaken)

Namaste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 295
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!

Natuurlijk ben ik een uur te laat wakker. Want natuurlijk kon ik vannacht niet in slaap vallen. Pfft! Nu snel koffie zetten, oven voorverwarmen en douchen.

En Diesel, bedankt voor de tip. Ben bang dat ik nu ietwat te laat ben. En iedereen bedankt voor de succes wensingen. :)

DAGPACT

Hanneke

Albert

Lytse

Mimosa

Sas

miranda

Serra

Madeleine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik kom me van gisteren nog droogmelden en me stand te pede bij het nieuwe dagpact aansluiten! En nu eerst naar de fitness om het goede gevoel kracht bij te zetten, zet hem allemaal op vandaag en maak er een mooie dag van, slecht weer bestaat niet hoorde ik gisteren ergens.

groet

wimmelt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madeleine
Goedemorgen!

Natuurlijk ben ik een uur te laat wakker. Want natuurlijk kon ik vannacht niet in slaap vallen. Pfft! Nu snel koffie zetten, oven voorverwarmen en douchen.

En Diesel, bedankt voor de tip. Ben bang dat ik nu ietwat te laat ben. En iedereen bedankt voor de succes wensingen. :)

DAGPACT


Hanneke
Albert
Lytse
Mimosa
Sas
miranda
Serra
Madeleine
quote>

Truitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen allemaal,

gelukkig schijnt het zonnetje hier weer. Is beter dan hier binnen, mijn zonnetje schijnt niet. Ik zit nog met een heel vervelende droom in mijn hoofd. Ik was op bezoek in een psychiatrisch ziekenhuis. Bij een kind van mij, die zou naar huis gaan. Wij blij maar er kwam een gevecht, zo maar, voor mij uit het niets. Ik kon niets doen, wilde om hulp roepen maar dat kon ik niet. Na lange tijd kon ik bij een alarmknop. ZO werd ik wakker.

Ik vraag me nu alsmaar af wat de betekenis is. In ieder geval vraag ik niet gemakkelijk om hulp, dat is zeker. Maar verder. Of is dat het?

Dit weekend heb ik twee glazen alcoholvrije rode wijn gedronken. Die zijn niet goed gevallen, niet dat ik trek erdoor kreeg, maar ik heb een duf hoofd. Er zit sulfiet in las ik, van vroeger herinner ik me dat je daar hoofdpijn van kreeg. Iemand ervaring mee? In ieder geval drink ik het niet meer.

Gwen, blij weer even in Nederland te zijn he. Vandaag zeker aan het pakken voor morgen?

Tot latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen allemaal,

excuus voor de manier waarop ik hier zaterdag binnenstormde. Het was niet mn bedoeling om op tenen te gaan staan, maar was in paniek. Ging helaas toch voor de bijl na bijna 2 maanden en voelde dit al een paar dagen aankomen. Maar kreeg het tij niet meer gekeerd en ook niet op de goeie manier aangegeven.

Het heeft er in ieder geval wel toe geleid dat ik t voor het eerst van mn leven kon beperken tot een avond. Daarvoor ging ik minimaal vijf dagen door en moest ik weet niet wat uithalen om het weer te stoppen. Waaronder het afgeven van pas en geld..

Tis natuurlijk wel erg jammer, t was smeriger dan ooit die drank en heb niks kunnen doen met de redenen waarom,

maar goed. Sinds gisteren dus weer koffie, thee en water. Uithuilen en opnieuw beginnen

groetjes

Krekel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moggeuh Witte, tuurlijk voor jou toch altijd T, zelfs DT als je dat wilt :)

Tjah Nichtje , heb denk ik soms maar "natuurlijke" stalen neuzen op me tenen heb gekweekt joh.

Misschien was het gewoon een slim plan van Krekel om in 1 dag van de alc af te zijn ipv 5 ;) Tjah weet ut nie.....maaar.................zou kennen he, slim hoor die alcies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: krekel
excuus voor de manier waarop ik hier zaterdag binnenstormde. Het was niet mn bedoeling om op tenen te gaan staan, maar was in paniek. Ging helaas toch voor de bijl na bijna 2 maanden en voelde dit al een paar dagen aankomen. Maar kreeg het tij niet meer gekeerd en ook niet op de goeie manier aangegeven.quote>



Heb je al nagedacht hoe je volgende keer op een goeie manier hulp kan gaan vragen Krekel?
Dat lijkt me nl wel een goeie in t geval het weer mis mocht gaan.
Zonde om iets te gaan drinken, terwijl je eigenlijk totaal geen zin hebt in drank.



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...