gwen Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Klinkt goed op deze maandag! Lichtgevende jassen die regelmatig in de was gaan, pilates, yoga, goed bezocht dagpact. We gaan goed! Sollicitatie! Succes Madeleine. Ik ga norit kopen....tegen de Delhi-belly. (hoezo niet vooruit lopen op zaken) Namaste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Nou suc6 dan maar Lave. Dromen zijn niet altijd bedrog hé? Succes Madeleine. Hopelijk valt het allemaal mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Gwen wel weer lekker geslapen , in eigen bed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 DAGPACT Hanneke Albert Lytse Mimosa Sas miranda Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goedemorgen! Natuurlijk ben ik een uur te laat wakker. Want natuurlijk kon ik vannacht niet in slaap vallen. Pfft! Nu snel koffie zetten, oven voorverwarmen en douchen. En Diesel, bedankt voor de tip. Ben bang dat ik nu ietwat te laat ben. En iedereen bedankt voor de succes wensingen. DAGPACT Hanneke Albert Lytse Mimosa Sas miranda Serra Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Ik kom me van gisteren nog droogmelden en me stand te pede bij het nieuwe dagpact aansluiten! En nu eerst naar de fitness om het goede gevoel kracht bij te zetten, zet hem allemaal op vandaag en maak er een mooie dag van, slecht weer bestaat niet hoorde ik gisteren ergens. groet wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Originally posted by: MadeleineGoedemorgen! Natuurlijk ben ik een uur te laat wakker. Want natuurlijk kon ik vannacht niet in slaap vallen. Pfft! Nu snel koffie zetten, oven voorverwarmen en douchen. En Diesel, bedankt voor de tip. Ben bang dat ik nu ietwat te laat ben. En iedereen bedankt voor de succes wensingen. DAGPACT Hanneke Albert Lytse Mimosa Sas miranda Serra Madeleinequote> Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 DAGPACT Hanneke Albert Lytse Mimosa Sas miranda Serra Madeleine Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Draak, de dagpact is weer in de war:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 DAGPACT Hanneke Albert Lytse Mimosa Sas miranda Serra Madeleine Wimmelt Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 morgen allemaal, gelukkig schijnt het zonnetje hier weer. Is beter dan hier binnen, mijn zonnetje schijnt niet. Ik zit nog met een heel vervelende droom in mijn hoofd. Ik was op bezoek in een psychiatrisch ziekenhuis. Bij een kind van mij, die zou naar huis gaan. Wij blij maar er kwam een gevecht, zo maar, voor mij uit het niets. Ik kon niets doen, wilde om hulp roepen maar dat kon ik niet. Na lange tijd kon ik bij een alarmknop. ZO werd ik wakker. Ik vraag me nu alsmaar af wat de betekenis is. In ieder geval vraag ik niet gemakkelijk om hulp, dat is zeker. Maar verder. Of is dat het? Dit weekend heb ik twee glazen alcoholvrije rode wijn gedronken. Die zijn niet goed gevallen, niet dat ik trek erdoor kreeg, maar ik heb een duf hoofd. Er zit sulfiet in las ik, van vroeger herinner ik me dat je daar hoofdpijn van kreeg. Iemand ervaring mee? In ieder geval drink ik het niet meer. Gwen, blij weer even in Nederland te zijn he. Vandaag zeker aan het pakken voor morgen? Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Kirk, nu ga je weer in maanden tellen , das mooi man, gefelie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 goeie morgen allemaal, excuus voor de manier waarop ik hier zaterdag binnenstormde. Het was niet mn bedoeling om op tenen te gaan staan, maar was in paniek. Ging helaas toch voor de bijl na bijna 2 maanden en voelde dit al een paar dagen aankomen. Maar kreeg het tij niet meer gekeerd en ook niet op de goeie manier aangegeven. Het heeft er in ieder geval wel toe geleid dat ik t voor het eerst van mn leven kon beperken tot een avond. Daarvoor ging ik minimaal vijf dagen door en moest ik weet niet wat uithalen om het weer te stoppen. Waaronder het afgeven van pas en geld.. Tis natuurlijk wel erg jammer, t was smeriger dan ooit die drank en heb niks kunnen doen met de redenen waarom, maar goed. Sinds gisteren dus weer koffie, thee en water. Uithuilen en opnieuw beginnen groetjes Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ha Krekel, bakkie dan maar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Nou al met al heb ik wel dit weekend geleerd wat een "bingedrinker" is. Nooit van gehoord, kon wel het fenomeen, maar daar had je geen woord voor dacht ik. Voel je je nu wel beter eigenlijk Krekel, of toch nog zucht naar alc. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Je kan beter op mannentenen trappen das veel sneller weer over Mooi om te lezen dat jullie samen an een bakkie zitten. Hebbie voor mij ook een bakkie T Diesel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Koekje erbij Krekel en Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 En ja.. sorrie Diesel, maar had ik al gezegd....:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Hee die tante Bol Ik hou het vandaag op: niet roken niet drinken en niet snoepen... Maarre de andere lustten vast wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 nee totaal geen zin meer in drank.. maar dat was eigenlijk al bij t eerste glas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 moggeuh Witte, tuurlijk voor jou toch altijd T, zelfs DT als je dat wilt Tjah Nichtje , heb denk ik soms maar "natuurlijke" stalen neuzen op me tenen heb gekweekt joh. Misschien was het gewoon een slim plan van Krekel om in 1 dag van de alc af te zijn ipv 5 Tjah weet ut nie.....maaar.................zou kennen he, slim hoor die alcies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 wat dat binge drinken betreft, das heel verraderlijk, t voelt zo normaal om niet te drinken t komt ook niet in je op en dan op een gegeven moment is er geen houden meer aan..tis net alsof je al dronken bent voor je begint.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Originally posted by: krekelexcuus voor de manier waarop ik hier zaterdag binnenstormde. Het was niet mn bedoeling om op tenen te gaan staan, maar was in paniek. Ging helaas toch voor de bijl na bijna 2 maanden en voelde dit al een paar dagen aankomen. Maar kreeg het tij niet meer gekeerd en ook niet op de goeie manier aangegeven.quote> Heb je al nagedacht hoe je volgende keer op een goeie manier hulp kan gaan vragen Krekel?Dat lijkt me nl wel een goeie in t geval het weer mis mocht gaan.Zonde om iets te gaan drinken, terwijl je eigenlijk totaal geen zin hebt in drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 ja wat voor koekie dan ? Maar dus wat we vroeger al de leuke dingen noemde die laat je staan, alleen vandaag dan? Ja hoor Krekel, is echt genoeg nu hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden