Lytse Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Vergeet ik helemaal Jootje te feliciteren. Ze stond laatst nog op het dagpact. @ Jootje: van harte gefeliciteerd en ik hoop dat het komend jaar goed voor je is en jij goed voor jezelf! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Advies gevraagd: Ik wil Marc een pb sturen, maar ik weet niet waar een laatst bericht van hem staat. Hoe kan ik het dan doen? Ik log straks weer in. Visite. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Originally posted by: MadeliefOndertussen ben ik mijn tas aan het inpakken!Vannacht ga ik loosjeren op een hele grote boot!Een hardstikke leuk kado voor mn verjaardag.Vie, ik zal naar je zwaaien hoor!Morgen zal ik niet erg laat thuis zijn,want ik heb niemand om mn katten te voeren....En die ***eksters eten steeds het voer op.Het zit wel in dispencers, maar dan nog....Nu een duik in mn bad nemen.quote> Ja leuk varen joh of zeeziek over reling hangen nou vermaak je he ja ***=pienter snackbar "de ekster" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Lytse, Kijk anders even onder wie is wie?? Diesel, Hij vaart niet meer. De schroeven liggen op de kade! En zeeziek zijn? Een schipperskind is dat nooit. Althans, nog nooit van gehoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ja Lytse daar zat ik ook aan te denken, weet het ook nie, oud bericht van hem opzoeken, rond meeting dan maar. nou doe um zeker de grthnx he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Nou Apple en Made. ik moet het ook hebben van het geluk hoor, en heb vaak internet nodig om uit te dokteren hoe dingen in elkaar zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: DAGPACT MarQ Hanneke Albert Lytse Wimmelt Rosa Jootje Van Harte Gefeliciteerd, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Lytse, Als je naar privéberichten gaat en dan op de het verrekijkertje klikt (staat bovenaan rechts van het kadertje "'verzend"') Dan kun je de naam in typen bij zoekactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Hele goeiemorgen lieve frummels. Jullie zijn het niet gewoon mij op een weekdag in de voormiddag te zien. Maar ik heb vandaag een vrije dag. Lekker uitgeslapen. Nu doe ik rustig mijne was en plas en boodschappen. Straks naar de kapper, neen niet om mijn haar te verven. Leuk nu kan ik de ochtendploeg eens groeten. En eens wuiven naar mijn verkouden mateken aan het water. Amuseer je goed op de boot! Is er nog koffie over? Lees dat ik op de woorddominodraad een grappige discussie over een gevoelig plekje heb veroorzaakt. @ Vlaamsmeisje: adres via PB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Madelief, Veel plezier. Een prachtschip is het. Lijkt mij ook wel leuk. Wie weet wat de toekomt brengt. Houd je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 hallo allen, Ben er weer alle boodschappen nu in huis. @Frodo. lekker zo'n dagje !! @Madeleine, ben je er ook? Las ik het goed dat je vandaag een gesprek hebt over je baan (heb niet alles teruggelezen van gisteren) Zoja heel veel succes dan. duimen lijkt te helpen dus we gaan er mee door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Wijfie, we houden het droog! Madelief, heel veel plezier op de boot! Madeleine, succes met je sollicitatiegesprek. Ik had gisteren nog even nagelezen en zag dat je het heel moeilijk had en bent gaan drinken ondanks alle goede raad van het forum. Heel herkenbaar voor mij. Ik heb dat ook, op een gegeven ogenblik sluipt het mijn gedachten in dat ik wil drinken. De gedachte aan drank wordt steeds groter en groter en neemt steeds meer plaats in zodat ik nergens anders meer aan kan denken. Dat kan ik alleen maar oplossen door toe te geven en te gaan drinken. In het ergste geval plak ik daar dan nog een paar dagen aanvast. Dan maakt het toch niet meer uit, ik moet dan toch weer opnieuw bij dag 1 beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Frodo, Soothe, Rosa, Dank jullie wel! Madeleine, Succes vandaag hoor! Kom je het straks vertellen hier? Frodo, Geniet van deze stralende vrije dag! Even nog wat strijken... snif snif.... So sekouderd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Madelief, veel vaar plezier Geniet ervan ondanks je verkoudheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Shahire, ben je weer helemaal hersteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Goedemorgen, heb vanochtend nog even geslapen, nu fris en fruitig aan de slag. Heb Lytse haar advies opgevolgd, ga rusten als je de kans krijgt. De zon schijnt hier eindelijk:rose: Frodo, heb woord domino gelezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 @Madeleine, teruggelezen van gisteren. jammer dat het niet lukte maar het was ohzo herkenbaar dus kom je wel weer hier? niet wegblijven hoor !! ben ook erg benieuwd naar het gesprek voor je baan !! toi toi toi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Rosa, ben er nog niet helemaal maar wel flink op weg volgende week ook nog niet te werk maar daarna wil ik het wel weer proberen volgende week ook maar weer eens kijken of fietsen lukt voortaan met zijwieltjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Jootje, gefeliciteerd vandaag :moon: zie nu pas dat je jarig bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 @ Diesel: goed idee, kijken op het meetingdraadje. Ga ik proberen. @ Sas: eerlijk gezegd klink je niet erg overtuigd voor wat betreft het niet drinken. Ik kan me natuurlijk vergissen hoor. Neem anders zelf 0% bier mee of zo. In ieder geval een fijn weekend toegewenst. @ Hallo Roosje: volgende week de kinderen thuis voor herfstvakantie. Ik zal duimen voor mooi weer. Goed dat je op het dagpact staat. Nu eerst verder lezen. Lytse. aanp.: typefoutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Lytse samen online! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Lytse, Daar heb je gelijk in. ben er ook niet zeker van maar na alles teruglezen van oa gisterenavond (waarin ik heel veel herkende) wordt de gedachte om droog te blijven sterker: Ik voel me zelf ook vaak niet de moeite waard. Maar ik ben het eigenlijk wel waard om dus niet te drinken en dat dan zo ook op die manier aan mezelf te laten zien !!!! als ik drink bevestig ik eigenlijk alleen maar dat ik waardeloos ben want dan heb ik weer gefaald. Kortom hier dus nog wat rondhangen en lezen helpt me wel en zo hoop ik straks sterker die auto in te stappen !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Jootje! Gefeliciteerd hoor! Een fijne dag nog. Sha, Thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 oeps, Ook een verjaardag over het hoofd gezien: Jootje gefeliciteerd !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Sas, denk even terug aan afgelopen maandag toen je die fles had leeg gegoten weet je nog hoe blij en trots je was!! vanavond weer zo blij en trots als je thuis komt en je hebt niet gedronken! wedden dat je het dan heel blij komt vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden