Spring naar bijdragen

vrijdag 19-10-2012


huttula

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Is zo Hanneke, ik denk altijd maar dat de dingen die je thuis doet of kan doen, hoe klein dan ook , vaak meer nut heeft dan wat grote organisaties doen. Zeker als we dat echt met z'n allen zouden doen. Ja en ons geld stoppen we gewoon in onze eigen opvang en dan weten we zeker dat het goed terecht komt he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Is zo Hanneke, ik denk altijd maar dat de dingen die je thuis doet of kan doen, hoe klein dan ook , vaak meer nut heeft dan wat grote organisaties doen. Zeker als we dat echt met z'n allen zouden doen. Ja en ons geld stoppen we gewoon in onze eigen opvang en dan weten we zeker dat het goed terecht komt he :)

Zo is dat Diesel Ik steek het nu inderdaad in mijn eigen opvang. Vind ik wel goed bedacht

:present:quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Maar hoop wel dat er idd. "JUSTICE FOR DISEL" komt en zeker als hij idd. doodgetrapt is door dat "leuke" ouder echtpaar, grrrrquote>


Ik wil één en ander toch wel een beetje nuanceren luitjes:

Naar wat ik ik er over gelezen heb waren beide honden met elkaar in gevecht geraakt.
De eigenaren van Diesel hadden niet eens door dat hun hond aan het vechten was:
"'De eigenaren van Diesel waren een stukje doorgelopen. Normaal gesproken kwam Diesel nadat hij even gesnuffeld had achter hen aan, dus ze hadden niets in de gaten. Tot ze zich omdraaiden en zagen wat er gebeurde." . Voor mij is dat onbegrijpelijk hoor. Als je je hond los laat lopen hou je toch altijd een oogje op hem?

De eigenaren van de andere hond zouden Diesel aan zijn halsband hebben opgetild om de honden uit elkaar te halen...een andere versie geeft aan dat zij de andere hond ook een trap hebben gegeven.
De verontwaardiging is heel groot, maar ook mijn man heeft wel eens honden uit elkaar gehaald. En heeft zelf onze eigen hond als hij niet losliet wel een trap in de flank gegeven.
Hij zou dat denk ik ook hebben gedaan bij de andere hond als dat nodig was geweest.
Om heel eerlijk te zijn: op de eerste plaats hadden de eigenaren van Diesel daar gewoon moeten staan om hun eigen hond (aan) te pakken.
Niet zien wat er gebeurt en dan de beschuldigende vinger uitsteken naar de andere partij?
Als die mensen er bij waren geweest en zelf hun hond in bedwang hadden gehouden of van de andere hond af hadden kunnen trekken was alles misschien heel anders afgelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een heel goede morgen Bol en Hannah...

Gewoon lekker stoppen Madelief.

Datum goed in je hoofd houden, ik zat je een beetje te plagen.

En ja, ik voel me inderdaad alsof ik een zware roker ben op het ogenblik, maar het is natuurlijk toch heel anders hoor.

En over het algemeen ben ik best blij dat ik er van af kan blijven tot hier toe..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt gedeeltelijk Vonn, maar ze hadden erbij moeten zijn ja.

Maar andere hond wel beet in achterpoot, diesel in lip en oor, dus de collie ging voor de strot en is dus de angressieve in deze. In mijn ogen dan he. De mensen hebben wel duidelijk gezien dat Diesel getrapt werd in buik, das anders dan flank, nadat hij aan zijn halsband hing. Hun hond liep ook los hoor.

Maar goed ik was er ook niet bij. Maar heb geloof in die mensen en ook in de hondensoort en die van hun. Mijn Diesel komt daar ook vandaan.

mijn diesel is me adoptie hond van vroeger, vandaar ook deze bijnaam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...