BamBam Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Kirk, ik krijg allerlei plaatjes en bij je 2e link alleen Kitt met z'n mooie rode lampjes. Geweldige serie vond ik dat. Dat muziekje ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Belofte maakt schuld, hier ben ik weer even. Ik heb 2 gordijnen gestreken en deze opgehangen. Nu kom ik erachter dat ze verkeerd hangen. Nou: morgen weer een dag. Verder even Wordfeud en Ruzzlle gespeeld Heb ook wat gegeten, maar het smaakt me niet. Hoop dat ik niet ziek zal worden... Ga vroeg naar bed vanavond. voor jullie allemaal straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Slaap lekker Priem. Vroeg nar bed; altijd goed. De uren voor twaalven tellen dubbel, zegt mijn mem toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Zo is dat BamBam Ik had ook een mem (en een heit) Twa fryske frommeskes? aanp. typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Zelfmedelijden is soms heerlijk. Jopie, ik wil en weten wat er was/is en of je gedronken hebt? Maar dat wist je allang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Hoi luitjes, Jopie, ik vraag me ook af of je gedronken hebt gister. Zo ja, brrr, zo nee gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Ik lees net nog even terug, de reactie over zussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Goed om te lezen dat je niet hebt gedronken Jopie, het maakt het verdriet nog heftiger, emoties groter en het drama ook. Dat jij nu aan de beurt bent is goed. Niet gemakkelijk, niet mooi, niet leuk, heftig en verdrietig. Moeder zijn is een verantwoordelijke grote taak. Nu ben jij aan de beurt. Wens voor je dat je hulp inroept als het te groot wordt voor je alleen. One day at a time meissie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Tjee.. Verder heb ik even geen woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Jopie: ik val ook een beetje stil door je posting. Tien: jou nog even groeten voor ik af ga sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Jopie, jij geloofde je dochter super!!!! Mijn moeder geloofde mij niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Geen idee wat ik moet antwoorden, Jopie. Val er stil van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Jopie vreselijk zeg, ik hoop dat je dochter het toch op een goeie manier kan verwerken. Goh wat erg zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Ik ga zo een serie kijken om ned. twee, heb vorige week deel twee gezien, snapte er nieks van. Zo meteen nog eens proberen, misschien valt het kwartje;) Het geheim van Barslet heet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 teterettetertetetrtetetteeeet. Zo, lawaai genoeg Jopie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Ik heb intervieuw gelezen met t meisje die de barslet speelt. Nog hele jonge meid, ze kwam erg sympathiek over. Ik snapte de titel eerst niet, dacht aan een engels stuk ofzo:huh: Bar slet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Luitjes, ik ga mijn mandje opzoeken, hopelijk morgen een betere dag. Ben die griep zat. Slaap lekker lieve mensen en ik wens jullie mooie dromen toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Jopie Dat er geen woorden voor zijn, zegt ook wel iets over de omvang van zoiets. Het is best moeilijk om te reageren, zonder dat het loze woorden zijn. Wat in mijn gedachten opkwam; Dat de kinderen hier goed uit zijn gekomen, dat is dankzij jou Jopie!! Dat het lang moest duren voor je aan jezelf toekwam, zegt ook iets over jou als moeder. De kinderen eerst! Sterkte voor jou nu om hier op een goede manier uit te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Tina, Slaap lekker en beterschap hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Goede avond, haha, "barslet" ik dacht ok al direct aan een of andere moeilijke shakespeariaanse film.... Jopie........ (en ik ben nogthans nie zo van de"hartjes") Dinah, ik heb ook altijd akita's gehad. Geweldige beestjes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Gefeliciteerd met de 30 dagen overwinning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Je eerste maand A3 je belangrijkste denk ik gefeliciteerd :present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Wat kunnen sommige dingen dwars blijven zitten. Ik geloof dat ik al een tijd verliefd ben. In principe niet zo erg. Ware het niet dat het kennelijk niet wederzijds is. Hij is gespot met een mooie blonde dame. En sinds ik dat heb gehoord, ben ik toch wel een beetje van slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Sjeezus, Joop, goed dat je er was en t zag. De sprakeloze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Pfff Joop, da's niet niks! Overigens rustig hier iedereen vast voor de beeldbuis goed teken denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden