Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het is maar net vanaf welke kant je dat bekijkt, Kameleon.... Soms kan het iemand aan het denken zetten en die persoon tot een nieuw inzicht brengen.... Of werd het een gevalletje: oeps... even mijn mond uitspoelen met water en zeep?

;)

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Is ook zo LadyN, in RL is het makkelijker dan is het face tot face, op het forum kan je niet zien hoe iemand reageert dat maakt het lastiger. Waardoor er mi onnodige vuurtjes ontstaan.

Met water en zeep spoelen doe ik niet, wel excuses aanbieden:)

Geplaatst

Eeen hele goeie moggeuh Gefreubelden, heerlijk een bakkie.

Ja was ff bezig met terug lezen, had van Tactive een pb-tje en nou ja , snapte nie echt hoe of wat, maakt niet uit. Wat een discussies geweest zeg.

En kijk het wordt toch buiten ook weer licht :)

Ja laatste dagen druk en visite over de vloer, maar had ook iets van ach ff wat minder aanwezig is miss ook wel goed voor anderen,

Geplaatst

Ha die Diesel, ook al fanmail gekregen, kunnen we elkaar een handje geven :D

Eerst dan maar even een bakje koffie voor de schrik he? Tis verdorie inderdaad al licht inmiddels;)

Geplaatst

Ik ga mijn kledingkast maar eens even uitmesten, tijd om alle zomerkleertjes weer op te bergen en de warme truien op te snorren....

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Misschien ook maar eekhoorntjes brood cake gaan bakken voor "onze' oosterburen ze allemaal uit het bos hebben geroofd. Speciaals voor Igor dan he, moet wel eerst vraag naar zijn ;)

Geplaatst

Fijne dag Lady, lekker aan de slag dus.

Ik ga onderhand ook aan het werk, weet dat Diesel veilig binnen is nu :D

Lui, mooie dag er van gaan maken.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrr.

Geplaatst

Ja Succes RLiesje, net als met fietsen dat gesprek in joh, door blijven gaan, jij weet waar je heen wilt en natuurlijk heb je je belangrijkste steun bij je (Ja die moet je mee naar bed nemen en niet al die problemen , zeker nie van andere , heb je nix an) ;)

Geplaatst

moggeuh Jane :present:

ook bakkie van ut een of ander?

Tjah bijlezen maar niet meer doen ik, ja paar blz terug en als het echt belangrijk is zie ik dat wel weer in pb ofzo, want dingen herhalen zich telkens tenslotte

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...