LadyN Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Het is maar net vanaf welke kant je dat bekijkt, Kameleon.... Soms kan het iemand aan het denken zetten en die persoon tot een nieuw inzicht brengen.... Of werd het een gevalletje: oeps... even mijn mond uitspoelen met water en zeep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Is ook zo LadyN, in RL is het makkelijker dan is het face tot face, op het forum kan je niet zien hoe iemand reageert dat maakt het lastiger. Waardoor er mi onnodige vuurtjes ontstaan. Met water en zeep spoelen doe ik niet, wel excuses aanbieden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Eeen hele goeie moggeuh Gefreubelden, heerlijk een bakkie. Ja was ff bezig met terug lezen, had van Tactive een pb-tje en nou ja , snapte nie echt hoe of wat, maakt niet uit. Wat een discussies geweest zeg. En kijk het wordt toch buiten ook weer licht Ja laatste dagen druk en visite over de vloer, maar had ook iets van ach ff wat minder aanwezig is miss ook wel goed voor anderen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 We misten je draak, wat vind je van onze nieuw huisgenoot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ha die Diesel, ook al fanmail gekregen, kunnen we elkaar een handje geven Eerst dan maar even een bakje koffie voor de schrik he? Tis verdorie inderdaad al licht inmiddels;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 O ja je hond, moet zo maar ff foto gaan bekijken, ergens. Maar vroeg me af is Roemeens paspoort niet ook gewoon een roemeens europees paspoort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ach Vonn, viel eigenlijk wel mee, jammer ik meende het wel en het ging niet eens om me taalgebruik of de inhoud Ja jullie ook wel gemist hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik ga mijn kledingkast maar eens even uitmesten, tijd om alle zomerkleertjes weer op te bergen en de warme truien op te snorren.... Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Moggel Liesje en Kamé. Hoe is het Kamé? Een beetje kunnen pitten meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Misschien ook maar eekhoorntjes brood cake gaan bakken voor "onze' oosterburen ze allemaal uit het bos hebben geroofd. Speciaals voor Igor dan he, moet wel eerst vraag naar zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Moggeuh Tante, ook bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Heb even gekeken, en inderdaad europees-roemeens, kan het alleen de inhoud niet lezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 ja en dan het gek vinden dat hond niet luisterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Jawel hoor Bol:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 hee genoeg over dieren, wil men ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Fijne dag Lady, lekker aan de slag dus. Ik ga onderhand ook aan het werk, weet dat Diesel veilig binnen is nu Lui, mooie dag er van gaan maken. Laterrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ja lekker Drakie doe mij ook maar een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik ga maar eens aan de dag beginnen... Zometeen dat moeilijke gesprek en daarna hopelijk lekker op de racefiets. Wish me luck! Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Hou ook van jou Vonnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ja Succes RLiesje, net als met fietsen dat gesprek in joh, door blijven gaan, jij weet waar je heen wilt en natuurlijk heb je je belangrijkste steun bij je (Ja die moet je mee naar bed nemen en niet al die problemen , zeker nie van andere , heb je nix an) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Goeimorgen mensen op deze 2e woensdag vd week. Hopelijk wat actiever voor mij dan de 1e. ff bijlezen maar weer, nu is het nog te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ach zeker, zolang ik erbij ben, vind ik het niet erg dat ze OVER me praten, weet ik dat ook met1 hoe ze denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 moggeuh Jane ook bakkie van ut een of ander? Tjah bijlezen maar niet meer doen ik, ja paar blz terug en als het echt belangrijk is zie ik dat wel weer in pb ofzo, want dingen herhalen zich telkens tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 ook het stilvallen blijkt met1 maar weer, nou sterkte allemaal en een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ha Diesel, een straf bakkie en een banaan is een mooi begin vd dag voor me. Ik zag dat AR Marq over het hoofd zag dus maar weer ff voor mod spelen;) Dagpact; Marq AR Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden