Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 M'n schilderijen krijg je niet. Die komen volgende week in het van Gogh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Kirk al gevonden. Als je bij Google "Schilderen met olieverf" intypt krijg je precies te zien hoe je kan mengen. Ook is er een gratis video schilderles te zien. Daar kan je ook een video schildercursus volgen. Maar la sje op het hobbydraadje vragen plaatst kunnen velen van ons je ook helpen. Want wat schilderen hier veel mensen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: kirkyRood en geel maakt oranje maar daar houdt het ook zo,n beetje op.:$quote> Ja en Rood met blauw wordt paars.Zwart met wit wordt grijs, Blauw met geel wordt Groen.Maar met olieverf moet je veel zelf uitzoeken omdat er diverse kleuren blauw zijn die iedere keer weer een andere kleur groen geven als je ze ook met andere kleuren geel vermengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Dagpact: Albert Lytse Liesje Enwieikookvergetenben Rosa Madeleine miranda Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Zo ik ga ook afsluiten want vanmiddag kruipt Buufje weer achter de com. Dus weet ik ook niet hoe laat ik vanavond weer kom, maar dat zien we vanzelf wel. Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedemiddag, meld me weer eens. Slechte week achter de rug. In alle opzichten. Daarom ook niet geweest hier. Wordt gek van mezelf. Excuses dat ik niet heb gereageerd op berichten. Wens iedereen sterkte die het moeilijk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 O ja we hadden het gisteren over Henk Helmantel hé? dit heb ik een tijd geleden nageschilderd van hem.http://imageshack.us/content_r...222/5984/dscf0248g.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goede middag, hey! Ik zie sunshine !!! In t land??? Moest onlangs nog denken aan dat kookboek! De kervelsoep enz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 En dit werk heb ik ook heel veel gedaan. Zo nu echt weg. http://imageshack.us/content_r...594/5995/dscf0253u.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik geloof dat er ook ergens hele mooie van Bollie op het hobbydraadje staan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Nee Kirky, Ik kan niet alles. Heb ook m'n piano. Anders versnippert alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Lieve Soothe, hier dus ook nog steeds (of alweer terug) t zelfde niveau. oest laatst voor t werk (is in de petrochemie) een uit gebreide controle ondergaan. Oa bloed stalen, x-ray van de longen eeg etc... Alles was (nog) normaal MAAR die mevrouw dokter zei wel: "ze zeggen dat hier werken ongezond is maar aan Uw blaastest te zien is roken nog veel ongezonder. Voorlopig nog niet problematisch maar zou het niet beter zijn te stoppen?" Dus ik weer schrik he.... Misschien toch nog maar es een ernstige poging wagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Dagpact: Albert Lytse Liesje Enwieikookvergetenben Rosa Madeleine miranda Jootje Truitje Truffel Goedemiddag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Suikertje, Doe je rustig aan !!!! Als er wat is dan stuur je maar een PB hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Vlaamsmeisje, je hoort. Beloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Zeer tijdrovend Kirky. Staan hier wel wat doeken, maar ik was geen genie Kirky. Zou graag goed zijn in iets. Veel gedaan, ik weet van alles iets. Maar een uitblinker ben ik in niets. Vind ik jammer. Maar ja een mens kan niet alles. Ik ben een beete te 'perfectionistisch', als het niet echt goed gaat heb ik het wel gehad. Zijn genoeg knoeiers, daar hoef ik ook niet bij. Met de piano ga ik wel door. Ook dat is geen applaus waard, maar geeft wel een stukje genoegen. M'n meisje speelt heel mooi, dan luister ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Herr Soothe, gloof ook dat Kirky gelijk heeft, misschien te perfectionisties, daarom valse kijk op je eigen werk. Maar hoe nuttig om van veel dingen bv de basis te kennen, dat zijn goede leermeesters voor mensen die een weg of basis ergens in zoeken. Kijk alleen al hier op het forum , dus niet zo bescheiden hoor. Er zouden meer zo breed "gefreubelden" moeten zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Misschien wel Kirky. Als ik de meesterpianisten hoor is het 3x knudde. Ben ook niet zo jong meer. Alles kost veel meer inspanning. Stukken uit m'n jeugd speel ik nog. Het nieuwe werk vraagt veel energie. De cognitieve vaardigheden worden minder en het drinken heeft geen goed gedaan. Er valt veel te onthouden. Dat is echt minder. Maar wel leuk. Zo is dat Diesel. het moet leuk blijven. Forceren geeft frustratie. Al frustraties genoeg. ga goed Diesel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Zelfs für Elise blijf ik in steken. Maar genoeg er over. Kirky gaat met de kwast zwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Is zeker mooi Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik hou erg van Richard Clayderman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Nu moet ik wat in huis doen. Het is oorlog hier. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Hoi, hier in de DEtox begin ik me in de grep te mengen, allerlei mensen van allerlei allooi. Ik denk dat het wek goed gaat komen! Heel veel dank voor jullie steunbetuigingen, ik ga me in de groep begeven,kan eindelijk sociaal doen! Dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goeie actie Jowan. Zet hem op. Het werkt als je er aan werkt. Bij niemand gaat het zonder moeite en een zekere investering. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden