lady jane Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik heb ook een feestje zo Gabs en doe met je mee. We hebben als team een heuse glossy gemaakt voor een maatje die 60 wordt en een surprise party krijgt zo. En we mogen (:$) een lied zingen voor haar op de wijs van; op een strand stil en verlaten. Leer ik ook eens playbacken misschien. Maar ook daar wordt vast flink gedronken. Gelukkig zit ik juist in een clubje hele matige mensen, op mij na dan, en de enige andere doorzakker kon niet komen, dus ik verwacht geen problemen. Maar alert blijven kan nooit kwaad he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Lenie, what's up girlie? Kom hier vooral je uiten, ik begreep dat je weg wilde? Wij zijn er voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Gabs, ik zag het:) En wie weet valt het reuze mee en drinkt niet iedereen. Of dan in ieder geval beheerst en niet veel. Van mezelf uitgaand, meestal zag ik dat allemaal niet want was zelf aan het drinken en praten. Of bij een avondje bandbezoek erg druk met niet drinken, aan de sinas blijven en alert blijven dat er niks anders werd besteld of gegeven. Moraal van dit verhaal: als je niet drinkt zie je veel meer qua gebruik. En dan valt het vaak reuze mee. Ik wens je een hele leuke avond Gabs. Het wordt vast heel erg gezellig. Ook als je niet drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Succes Jane en Gaby! Jullie kunnen het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 getver lenie nu laat je ons bezorgd achter natuurlijk wil je niet echt weg hier maar wat je wel nodig hebt?? Als je leest, laat het weten alsjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Jane, jij ook een goede avond! Klinkt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 AVONDPACT 27 oktober Gaby Jane wie doet ermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 RL, de halve van Leiden staat! Ik ben blij dat je er weer bent. En nu blijven. Je hoeft het niet alleen te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Jane , fijne avond, *nu heb ik dat liedje in mijn hoofd haha* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Originally posted by: kameleonLenie, wat lukt niet?quote> m'n leven lukt niet Kame..komt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Gaby, je ook nog bij het dagpact hoor. Lidia, als je er nog bent hoor ik graag hoe het met je gaat vandaag. Of je maag- en darmklachten en hoofdpijn al wat beter is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Originally posted by: GabyAVONDPACT 27 oktoberGabyJaneBolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Dank jullie wel lieve frummers, you all saved my evening. Lenie, kom even terug alsjeblieft. Morgen vlieg ik naar Varanasi, naar de heilige Ganges. Ik zie ernaar uit. Hoogtepunt van de reis voor me. Toedels en namaste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Nou ben nu nog thuis in mijn eigen detox. woensdag hoor ik wanneer ik terecht kan. ik had puree en brocoli. gehaktbal kreeg ik niet weg:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Lenie, ik was net aan het bijlezen...... Kan ik helpen? Moet ik naar je toekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 LENIE, niet wegglippen meiss. Blijf op het forum en praat................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Of samen een rondje hondje doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Gwen, als je het maar uit je hoofd laat het water in te gaan of ook maar aan te raken! Je wordt hartstikke ziek denk ik. Tatum, toppertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 ben er nog Tatum ( en de rest) ik ga m'n happy face opzetten zo. op verjaardag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 mensen.... ik ga banken maak je niet druk, baal even van alles. moment opname Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 is goed meis niet meer zo ons laten schrikken dan en tatum fijn dat je er bent zo:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Originally posted by: GabyAVONDPACT 27 oktoberGabyJaneLeniewie doet ermee?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ok, bank ze en succes voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 adda girl lenie!!! fijne avond ik ben ook weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 als ik nog ga.. fijne avond evengoed... ik sluit af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden