Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 okt


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tegen mezelf gelogen, tegen anderen gelogen. Ik kan wat afliegen in mijn leven, om mijn zin te krijgen. Eerst waren dat laxeerpillen, nu drank. Ik ben knettergek. :P

Dylan, na één tattoo was ik er wel klaar mee. Maar na het programma dat ik vanavond zag, Miami Ink, snap ik opeens waarom mensen tattoo's nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begon steeds slechter te zien in het donker. Dacht dat het met contactlenzen en vorderende leeftijd te maken had. Vooral autorijden in het donker werd een hele (gevaarlijke) onderneming, vooral bij langere ritten.

Probeerde dit dan ook zo veel als maar kon te vermijden.

Nadat ik gestopt ben met drinken werd dit gaandeweg weer beter en ik heb nu nergens last meer van. Nu ik er over na denk, herken ik het ook van mijn vorige stopperiode een jaar of 4 geleden.

Iemand die dit herkent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan, er was vanavond iemand die een ierse ring op haar rug liet zetten. Voor een ander was het waarschijnlijk een opzichtig ding. Maar ze liet hem zetten, omdat ze haar beste vriendin was verloren. De vriendin was in Ierland en sliep met anderen op het dak. Zij is er alleen, tijdens haar slaap, vanaf gevallen. Op slag dood.

Een andere jongen liet een Koidraak zetten. Een afzichtig ding. Maar het stond voor hem als een gevecht tegen zijn ziekte. Hij had een aandoening aan zijn longen. En toen legde de man, die de tattoo zette, uit wat een Koidraak betekende en dat was zo mooi dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg.

En toen bedacht ik me opeens dat een plaatje voor een ander misschien wel van alles kan zijn, maar dat het gaat om de betekenis er achter. Je sterker voelen, door een plaatje dat geetst staat op het lichaam. Een soort persoonlijke reminder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen zal zo wel zijn of haar reden hebben om een tattoo te laten zetten. Maar ik kan me er echt niets bij voorstellen. Hoor wel veel van mensen dat er achteraf spijt komt. Het is, in beginsel, wel voor altijd natuurlijk. En niets veranderlijker dan een mens zegt men.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar kan ik me wel in vinden, Kirky.

Hij is ook scheef gezet. Hij hoorde echt op de enkel en hij is met een klein deel aan de voorkant geplaatst. Ach, hij zit er. Tot aan mijn dood. Want ik ga er niets meer aan doen. Zeventien en niet goed nadenken, blijft toch een leuk verhaal om later te vertellen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allen, kan niet slapen, lag al uurtje op bed maar krijg dat brein niet stil.

Degene die spijt van een tatoo hebben, hebben ze vaak laten zetten omdat ze het wel stoer vonden, dus eigenlijk niet voor zichzelf maar voor een ander.

Iemand die echt met een reden een tatoo laat zetten zal niet snel spijt krijgen.

Heb er vaal over gedacht een te laten zetten, maar is er nooit van gekomen.

Wie weet ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo nachtbrakers,

heb niets bijgelezen,

kom me alleen even droog afmelden voor vandaag!

pfff..... een feestje waar gerookt wordt, dat was lang geleden,

dat ben ik helemaal ontwend, wat stinkt dat zeg!!!

en helemaal geen zin gehad in bier of sigaretten,

vond het eigenlijk triest om te zien hoe sommige dronken

(en dan geloof ik nog, dat ik het erger deed :$ )

helemaal blij ga ik slapen nu,

Slaap lekker allen :lips:

en sterkte voor hen die het nodig hebben!

het is echt de moeite waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...