Spring naar bijdragen

Zondag 28 oktober 2012


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Avond,

Ben er weer even.

Een e-reader. tsjonge, dat lijkt mij wel wat hoor!

Al zal ik mijn dierbare boekenverzameling nooit wegdoen.

Het geritsel en geknirsp van het papier en de specifieke geur,

vind ik ook een heerlijk iets!

Maar als ik s'avonds in bed nog wil lezen,

is een boek eigenlijk te zwaar voor mijn handen en polsen.

Dan zou zoiets echt een uitkomst zijn voor me.

Hmmm, ik droom er nog wel een poosje van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet zo goed. Ik weet alleen dat ik drie oktober er voor de volle 100% voor ging en dat, dat steeds zwakker wordt.

En dat is eigenlijk wel typisch mij. Toen ik tien jaar geleden opgenomen werd voor mijn eetstoornis, was het twee weken er compleet voor gaan en daarna had ik het wel weer gezien.

Edit, dan gaat het mis en na de zoveelste mislukking heb ik het wel weer gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhmmmm, je hebt geen zin om auto te rijden en daarom ga je niet halen???

Dan is de zin in drank ook niet ZO vreselijk dringend lijkt me.

Wat is het dan dat je zou willen drinken?

Ik heb niet alles helemaal gevolgd, maar klopt het dat je binnenkort aan een soortement van training gaat beginnen wat betreft het ADB kunnen worden Madeleine?

Is dat het waar je op wacht om je motivatie weer up to date te krijgen, of is ook daarvoor je motivatie weg inmiddels?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gwen, dat heb ik ook gedaan. Lees alleen maar voordelen. En ik weet ook dat er alleen maar voordelen zijn aan een nuchter bestaan. Maar het lukt al een tijdje niet meer. Of althans, dan een dag wel en dan een dag niet. Of twee dagen wel, twee dagen niet. Zoiets iig.

Yvonne, dat is ook zo. De zin is niet groot genoeg om de auto in te stappen. Heb geen zin in een ritje van een uur. Zit rustig op de bank. Maar als ik maar even hoefde te lopen, dan had ik het waarschijnlijk wel gehaald.

Ik heb dinsdag mijn intake bij de verslavingszorg. Ik weet niet of ik daarop wacht.

Het komt ook omdat ik merk dat ik weer ben gegroeid. In kg. En morgen heb ik een sollicitatiegesprek. En ik weet niet wat ik aan moet trekken. Niets zal me staan. Heb nu al het gevoel dat ik beter kan afzeggen. "

Misschien is het een beetje alles bij elkaar. Ik weet het niet. Misschien heb ik het gevoel in de goot te liggen. Zoiets. Ik weet het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine het is bekent dat, als je bezig gaat met het adb. worden,je momenten hebt dat je het helemaal niet meer ziet zitten. Jezelf afvraagt waar doe ik het voor, en eigenlijk het bijltje er bij neer wilt gooien. ook worden sommigen depressief of somber. Ook daar moet je doorheen meid. Het kost vaak heel veel meer moeite na een paar vallen om toch gemotiveerd te blijven, dus probeer overeind te blijven wijfie. Dinsdag ga je er serieus aan werken, en nu niet gaan denken dat je dan tot die tijd nog wel ff lekker los kan gaan, want je helpt jezelf alleen maar verder de vernieling in. bovendien zullen ze zien dat je er zelf ook aan gewerkt heb. Dus doorzetten. Echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...