Mai Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Vergeet ik helemaal om jullie een goedemiddag te wensen Goedemiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Goedemiddag! Moet nog teruglezen en lieve PB's beantwoorden. Uit de AA had ik visite en zo komt er weer visite. Zucht..... Zo geen zin in. Dus ik ben er wel, maar ook weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Nou sterkte dan maar Made. Zeg maar dat je de griep hebt dan gaan ze misschien wat eerder weg. Mijn bezoek is net weg en dadelijk komt mijn Buufje. vind ik wel gesellug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Thanx Bollie! Dit overleef ik wel weer hoor! Zat gewoon even te miepen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 En nu ben ik weg. Visite komt eraan. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Hannah, wat zijn dropboxen precies? En zijn die ebook gevallen niet te downloaden b.v. via pirat bay? Of is dat hetzelfde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Hannah, Ben ook even aan het zoeken geweest maar tot nu toe niks kunnen vinden. Ook niet op PB of de andere mij bekende sites (en dat zijn er veel) Dylan, dit is dropbox https://www.dropbox.com/ Ik blijf nog even zoeken en zal hier en daar even wat verzoekjes laten vallen. Mvg mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Goede avond, Hannah, heb nu nie zoveel tijd maar idd Ya heeft heel veel dat ze gratis kan sturen. Ik laat je nog weten. Ps, had nog niet gelezen. Idd Dylan, via Pirate bay ook veel te vinden. Via allerlei torrents. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 zo dat was mijn eerste lesje: start-to-run het begon niet zo goed, raakte niet in mijn loopbroek :$ en het ging uiterst moeizaam nog 26 lesjes te gaan en de dame op de ipod belooft dat ik binnen 10 weken 5 km kan rennen! ik ren nu naar de kast om eten te zoeken alvast! (.....5km??!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 RL, ik ben ook sponge bob fan! Maar tegenwoordig vind ik phines and ferb leuker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Dylan, ik las op de draad van gisteren je vraag over ogen. Sinds ik gestopt ben worden mijn ogen steeds beter, ben geen brildraagster. Heb vorig jaar een leesbril gekocht, bij p, , moest op een gegeven moment zelfs achter de laptop dat ding op. Nu heb ik de bril nog amper nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Avond, Ben er weer even. Een e-reader. tsjonge, dat lijkt mij wel wat hoor! Al zal ik mijn dierbare boekenverzameling nooit wegdoen. Het geritsel en geknirsp van het papier en de specifieke geur, vind ik ook een heerlijk iets! Maar als ik s'avonds in bed nog wil lezen, is een boek eigenlijk te zwaar voor mijn handen en polsen. Dan zou zoiets echt een uitkomst zijn voor me. Hmmm, ik droom er nog wel een poosje van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Heb het vandaag moeilijk. Moet ook bekennen de motivatie kwijt te zijn om te stoppen. Het is dat ik geen zin heb om auto te rijden, anders had ik al in de auto gezeten naar een supermarkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Wat maakt dat je de motivatie kwijt bent Madeleine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ik weet het niet zo goed. Ik weet alleen dat ik drie oktober er voor de volle 100% voor ging en dat, dat steeds zwakker wordt. En dat is eigenlijk wel typisch mij. Toen ik tien jaar geleden opgenomen werd voor mijn eetstoornis, was het twee weken er compleet voor gaan en daarna had ik het wel weer gezien. Edit, dan gaat het mis en na de zoveelste mislukking heb ik het wel weer gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Hoi Madeleine, Lees je postings gewoon terug... Say no more. Ga hem vinden , die motivatie. Je vindt hem ook, misschien wel op een onverwachte plek. Kijk wat nuchterheid voor je doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Uhmmmm, je hebt geen zin om auto te rijden en daarom ga je niet halen??? Dan is de zin in drank ook niet ZO vreselijk dringend lijkt me. Wat is het dan dat je zou willen drinken? Ik heb niet alles helemaal gevolgd, maar klopt het dat je binnenkort aan een soortement van training gaat beginnen wat betreft het ADB kunnen worden Madeleine? Is dat het waar je op wacht om je motivatie weer up to date te krijgen, of is ook daarvoor je motivatie weg inmiddels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Hoi frummers, Ik werd vanochtend inene van het forum gegooid, dus kon niet meer reageren. Maar ja! Running Liesje, ik heb me al ingeschreven voor de halve van Leiden en de 7^^. Als ik klaar ben met die chapati's hier, burp... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Gwen, dat heb ik ook gedaan. Lees alleen maar voordelen. En ik weet ook dat er alleen maar voordelen zijn aan een nuchter bestaan. Maar het lukt al een tijdje niet meer. Of althans, dan een dag wel en dan een dag niet. Of twee dagen wel, twee dagen niet. Zoiets iig. Yvonne, dat is ook zo. De zin is niet groot genoeg om de auto in te stappen. Heb geen zin in een ritje van een uur. Zit rustig op de bank. Maar als ik maar even hoefde te lopen, dan had ik het waarschijnlijk wel gehaald. Ik heb dinsdag mijn intake bij de verslavingszorg. Ik weet niet of ik daarop wacht. Het komt ook omdat ik merk dat ik weer ben gegroeid. In kg. En morgen heb ik een sollicitatiegesprek. En ik weet niet wat ik aan moet trekken. Niets zal me staan. Heb nu al het gevoel dat ik beter kan afzeggen. " Misschien is het een beetje alles bij elkaar. Ik weet het niet. Misschien heb ik het gevoel in de goot te liggen. Zoiets. Ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ha globetrotter Gwen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Bo! Ook een chapati? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Madeleine, Ik hoop dat je de motivatie weer vind. Sterkte hoor! Dag Bo, Bollie en Von! Mensen ik ga met boek in bed. Slaap lekker allen en sterkte die het nodig hebben. Aanvulling; En Gwen natuurlijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Madeleine, je hebt zo'n krachtig onderschrift. Zô belangrijk dat je het wèl doet....zoals er staat. Want jij bent het waard wèl die baan te krijgen, wèl fier op je leven te zijn. En dat kan alleen in nuchterheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Madeleine het is bekent dat, als je bezig gaat met het adb. worden,je momenten hebt dat je het helemaal niet meer ziet zitten. Jezelf afvraagt waar doe ik het voor, en eigenlijk het bijltje er bij neer wilt gooien. ook worden sommigen depressief of somber. Ook daar moet je doorheen meid. Het kost vaak heel veel meer moeite na een paar vallen om toch gemotiveerd te blijven, dus probeer overeind te blijven wijfie. Dinsdag ga je er serieus aan werken, en nu niet gaan denken dat je dan tot die tijd nog wel ff lekker los kan gaan, want je helpt jezelf alleen maar verder de vernieling in. bovendien zullen ze zien dat je er zelf ook aan gewerkt heb. Dus doorzetten. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 A3, Benares is Varanasi....Schaam schaam. Ik kom daar dus nu pas achter, en ik ben er al een halve dag. Foei Gwen. Gelukkig heb ik jullie, A3, je hebt me behoedt voor een hele grote blunder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden