Spring naar bijdragen

Maandag 29 oktober 2012


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond allemaal,

@ Lavendel: wat een rot droom! Is hij vandaag nog in je gedachten blijven hangen, of ben je hem nu kwijt?

@ Jowan: het begin van een nieuwe week met nieuwe mogelijkheden. Haal er uit wat erin zit hoor!

@ Mark: wat verdrietig, het einde van je relatie. Ik heb het op het nippertje gered, maar besef nu eens te meer hoeveel geluk ik heb gehad. Veel sterkte en hou het vooral droog!

Nu eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina, helaas werkt het niet zo.

Momenteel heb ik een ziektewetuitkering gebaseerd op mijn laatst verdiende loon. Ga ik nu aan het werk, dan verlies ik de uitkering. En heb ik een inkomen van slechts 20u. Ik zit niet in de schulden en dat wil ik ook niet komen. Mocht ik een partner hebben, die de vast lasten zou dragen, dan had ik geen nee gezegd. Maar ik ben een alleenverdiener. Ik moet mezelf redden. Mijn inkomen moet mijn vaste lasten kunnen dragen en dat kan ik niet met 20u, wel met mijn uitkering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, zo een droom blijft als een netelig jasje rond je hangen de hele dag.

Zonet ging mn vriend nog voor enkele uurtjes de deur uit voor zijn sport.

Hij keek met een blik naar mij waarvan mn hart brak. Als ik al een drankgedachte zou hebben

was die snel weer weg. Hij keek heel bang en ongerust naar mij: zo van:$ nee, ik laat ze enkel uren alleen,ze gaat toch niet.... Sedert ik "betrapt" ben door hem heeft hij me ooit gezegd: je hebt geen idee hoeveel angsten ik heb uitgestaan. Ik was die woorden helemaal vergeten die toen als een pijl in mij schoten. Tot zonet, mede door die droom: las ik die angst weer in zijn blik.

Ik heb het steeds kunnen verbergen, dat stiekem drinken. Buitenhuis dronk ik zelden, vooral als ik alleen thuis was.

Maar dus : Vertrouwen komt te voet en rent weg als een paard, of zoiets??

Ik heb dikwijls gedacht: ik wil geen rekening houden met een ander zijn zorgen rond mij, of verlangens. Ik heb alle tijd en aandacht voor mezelf nodig om te herstellen. Maar misschien werkt het toch zo niet en moet ik toch leren openstaan voor steun, hulp of gewoon toe laten dat een ander misschien wel oprecht iets om me geeft.....

Wat ben ik soms toch een grote tut! Waar is de handleiding van mn leven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Gunn: fijn je weer te zien. Hoe gaat het nu met je?

@ Sofie: welkom terug. We gaan er weer voor.

@ Madeleine: jammer dat het niet gelukt is. Je zit nog wel in de pool voor die andere baan toch? Trui met gat: JAAAAA!

@ Pjotr: hoe voel je je nu, na zaterdag? Ik moet inderdaad ook erg wennen aan het vroege donker en voel wel wat voor die winterslaap, die in het begin van de dagdraad werd voorgesteld!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die handleiding komt heus weer Lavendel.:sun: We gaan voort op deze weg. Met obstakels maar daar leren we ook van.

Kan me voorstellendat je hart omdraait als je je vriend zo ziet, maar je bent zijn vertrouwen nu toch wel waard!!!

Het lijkt wel of hoe langer we droog staan er meer van dit soort vragen bovenkomen. Ook voor mij is het van belang om hulp, steun te vragen. Hoe moeilijk ook maar ik kan het niet alleen.

Zoek zo een stuk op over omgaan met problemen, vind ik erg mooi en waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...