Lytse Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 @ Travel: ik kan alleen maar pb's sturen en woon niet in dezelfde stad. Vandaar mijn probleem. De persoon in kwestie kan mij wel bellen, maar doet dat niet. Verder heb je helemaal gelijk. @ Madeleine: trek je trui met het gat aan; ga een lekkere douche nemen; gebruik je pas aangeschafte wax; schrijf op je eigen draadje en lees daar vooral waarom je écht niet meer wilt drinken! Blijf er niet in hangen. Jíj bent de enige die jezelf in de hand kan houden en dat kan je ook. We gaan ervoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Gaat momenteel wel lekker Marjo! En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Goed ik ben niet onrustig maar ga ook bank hangen. Kijken wat er bij mij gaat bewegen als ik stil zit. O goeie avond Johan. T'is weekend hé? voor jou ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Travel, klinkt misschien raar maar wel een hele symbolische dag om te sterven. Zonder lijdensweg. Voor de nabestaanden wel een schok Madeleine, weet niet of je er wat aan hebt. Ontspan je spieren bewust en ga met je aandacht naar je buik. Voel daar warmte. Oefen dit een paar seconden per dag en het gaat toenemen. De ontspanning en de warmte. Natuurlijk kun je ook iets langer oefenen, bijvoorbeeld een minuut. Ik vind het een zalig gevoel. En je bent even uit je hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 @ Travel: bij mijn vader hebben we kunnen waken. Hij heeft gewacht tot mijn zus uit de USA over was gekomen. We hadden allemaal een hele moeilijke relatie met hem, maar ik heb samen met een broer zijn goede kanten op zitten halen. Mijn moeder en een van mijn broers zijn aan een hartstilstand overleden (broer in Thailand). Gelukkig had ik met mijn moeder geen losse eindjes meer. Broer hebben we niet meer kunnen zien. Zo raar. Een Thaise, hele lange kist. Hij was heel lang, dus we hadden het gevoel dat hij daar wel in moest liggen. Het bleef onwerkelijk. Raar dat al die dingen weer bovenkomen, maar elke keer wordt er weer een stukje verwerkt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Wel grappig Men schijnt iedereen er hier uit te willen gooien Als er ook maar iets is, sta je op straat Maar ik blijf rustig En zitten waar ik zit... Alles over aan een andere projectontwikkelaar Hahaha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Jen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Zo! Een echte Auping! Da's reclame.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Haha Hannah. Staat wel dag en nacht voor je klaar om je op te vangen. Dacht al Appies Actiedagen of zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ik ga zo slapen Dongelse traagheid Ik klaag niet Heb ook geen Auping Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Lekker op je plekje blijven zitten Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Kate, kan je bewust je spieren ontspannen? Heb het geprobeerd, maar ik krijg er last van in mijn nek. Dus ik doe het niet goed. Ik weet dat ik ontzettend klaag en dat ik ontzettende medelij met mezelf heb. Dit blijft een hekelpunt. Van half acht tot negen uur ben ik gewoon niet zo sterk meer. En vervallen alle andere goede gedachten. Johan, snoepen zou helpen. Maar dat mag ik niet van mezelf. Ik heb net wel een bak Bananenvla op en de onrust is iets verdwenen. Het is 20.39u, zo ineens, zie ik, dus de winkel wordt hem al niet meer. Lytse, de trui, of jas in deze, is aan. Ik kan me nu niet meer omkleden. Dus ik blijf zitten waar ik zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Albertina, bedankt voor het prachtige, herkenbare gedicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Dan doe je het met gespannen spieren. Kan ook. Voelen in plaats van denken. Observeren. Ook wel mindfullnes genoemd maar dat is een beetje een modewoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Madeleine: hiep hoi. Wat zal je morgen trots zijn op jezelf. Nu eerst even bankhangen en bijkomen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Doe ik Nu weet ik nog niet hoe het met jou gaat Maar wrs wel goed Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Originally posted by: KateGaat momenteel wel lekker Marjo!En jij?quote> Wel opletten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Tijd voor bakkie thee en filmpje. Fijne avond en truste voor nu of later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Originally posted by: Hannah1Auping Auronde, kan er ook niks aan doen.Heb er veel meetings mee,maar weinig fellows.quote> Hahaha, hier ooken ook weinig fellows, hahaha.De goedhumeurproberentehoudende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 @Lytse, Ik begrijp volkomen je grote ongerustheid. Maar herlees je eigen posting van vorige maandag naar mij toen ik ongerust was om mijn maatje. je schreef toen: te grote betrokkenheid is ook niet goed. Trouwens, als je alles gedaan hebt wat in je mogelijkheden ligt heb je jezelf niets te verwijten. Jij bent niet verantwoordelijk voor het drinkgedrag van een ander. Maar ik weet het, dat lost de ongerustheid niet op. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Goedenavond Allen! Jen, ik wil je heel veel Sterkte wensen, mijn vader is nu uitbehandeld, en ik ga dit traject dus ook in Ik leef met je mee Ik ben heel dankbaar dat ik nu nuchter ben!!! Vandaag was mijn laatste werkdag, zondag op vakantie met mijn ouders en broer, heel bijzonder dat we dit nog mogen doen, pap is nu nog goed, dus ik hoop echt dat we een mooie week mogen beleven, het is wat dubbel, ik ben nu ook voor het eerst sinds ik het hoorde, weer aan het huilen, misschien ook om wat ik nu hier zo lees, Madeleine die onrust had ik ook, is vreselijk, maar het gaat over als je langere tijd droog staat, ik heb er nu geen last meer van, en dat is een zegen!! Daarom kan ik me geen enkele missstap veroorloven, want dan is die onrust er o.a weer. En dat is het me niet meer waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Hoi Frodo, Maatjes hebben een zorgplicht naar elkaar toch? En daarbij hoort zeker betrokkenheid. Overal waar te voor staat is niet goed, behalve bij tevredenheid. En ik snap dat het niet binnen ieders mogelijkheden ligt - dit is dus niet als kritiek bedoeld - maar als mijn maatje aan zou geven aan het bingen te zijn en in een paar dagen tijd heel veel gedronken te hebben en dat nog aan het doen is dan ga ik toch echt bellen. Ik mag toch wel aannemen dat maatjes elkaars telefoonnummers hebben. Helpt dat niet dan spring ik in mijn auto en ga erheen. Want het aangeven is ook een schreeuw om hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 ik ga mezelf tracteren op een bitter lemon, en een dvdtje kijken, ik was vanavond bij de bibliotheek en daar kreeg ik een kopje koffie, dat was zo'n vriendelijke geste, ik voelde me helemaal blij, en op mijn vervelende vrijdagmiddag werk, was het eigenlijk ook niet zo vervelend vandaag, men probeert me wel tegemoet te komen, alleen ben ik zo'n lastige, ik ging er al heen met een "IK WIL NIET!!!" gevoel , dat bevordert het ook niet he :$ ik kan moeilijk dingen van me afzetten merk ik, zonde want ik heb alleen mezelf ermee, welke stap was dat ook weer? nu ja donderdag sollicitatiegesprek gehad, ging goed, ze vonden me alleen wat duur, tsja... wat zal ik zeggen, die porsche komt er niet zomaar (grapje hoor!!) zo filmpje kijken, fijn dat ik even van me af kon schrijven, fijne avond allen, en ik neem de eerste niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Hoi Travel Natuurlijk vind ik dat je 100% gelijk hebt. Ik zou ook in mijn auto springen als dat zou helpen. Of bellen, of mailen, of PB'en of noem maar op. Ik wil alleen aan Lytse zeggen dat als ze al haar mogelijkheden heeft uitgeput ze zichzelf niets hoeft te verwijten. Maar dat ik haar ongerustheid goed begrijp. Haar wat ondersteunen juist zoals zij mij maandag wat ondersteuning gaf. Begrijp je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Kanjers........ trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden