Har Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Dan zal het schrijfverwarring zijn geweest of Harrewarring...toen ik nog dronk noemde ik mezelf Harrewar...was steeds de weg kwijt Je bent Binnenlands...en een échte autochtoon neem ik nu dus aan..zoeen op klompen, en autonoom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Nope klompen passen nie aan binnevaart voeten maar proberen steeds meer autonoom te worden idd Nu niet allen in hart en hoofd zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Borretje, Van harte gefeliciteerd hoor! De slinger moet je er maar even bijdenken. Lukt niet zo goed op mn foon. Fijne dag nog. Als de datum nu bovenaan had gestaan en dan Blanco eronder dan was dat wat handiger geweest. Nu is het zoeken naar de dagdraad...... Het is niks om op mn foon te typen. Ik sluit af mensen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 ach en die verwarring was miss. door mijn schrijven hoor, jij had het over het eiland en ik over dat ooit iemand hier over dit gebied had geschreven dat hier zelfs enge stilte kon heersen. Das zeker waar voor veel stedelingen Vinden het wel heel mooi hier en wat we op proberen te bouwen, maar zouwe hier nog nie dood gevonden willen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Binnenvaart..heb je nog wat te vervoeren? Of...heb je het alleen over je voeten..maatje 47 of zo..kun je vast op waterskieën Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Ben gek op Vlieland, heerlijk die rust en rauwe natuur. Jammers dat sommige kakkers het niveau wat naar beneden halen...maar de mensen die zichzelf zijn hebben de overhand. Zou denk ik wel gek van Vlieland worden als ik er zou wonen..gaan we niet doen. Mijn lief is wel erg gek op de zee en de rust...ze krijgt tranen in d'r ogen als we weer gaan. Ze is dan ook erg gevoelig, raakt snel overprikkeld in de stad...is het rustige type, bewapend met oordoppen die voor 90% dempen. Bittere noodzaak voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Nog een bakkie pleur halen, zo terug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Nee een heel bescheiden maatj ikke, maar opgegroeid aan boord he. Veel makkelijker dan maat 47 met je mee te moeten dragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Goeiemorgen mensen, lekker een weekend geen boodschappen of huishouden, en zelfs geen volley. Trainingsweekend in super de luxe hote.. Dus dat wordt interessant, leuk en lekker. EWn als start helemaal met de taxi naar de Veluwe want een kollega is erg slechtziend en openbaar vervoer werd erg tijdrovend. Ik ben de begeleider dus:) Laptop mee, want er is Wifi en tussen de buffetten door kom ik lekker bijlezen. Fijne dagen en voor wie het zwaar heeft: veel kracht daarmee:present: En Borretje, de feli's, taart en lieve kadootjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Goedemorgen, wat is er mis met Blanco? De datum staat erbij, voor de broodnodige variatie. Diesel, mooi toch, de kracht van het lichaam 'zichzelf te herstellen, zo zie je maar wat een verschil het maakt als je niet meer als een muis langs de plinten hoeft te lopen. Jane, jij bofferd, heb een fijn weekend. Je mag je lapje ook thuislaten hoor. Borretje, gefeliciteerd. Een fijne dag. Allemaal een fijne zaterdag en ik kom vast nog wel even langs hier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 moggeuh Tina, thnx alleen was ik het nie hoor die zachtjes langs plinte probeerde te lopen, was BamBam en nu ook nie meer hoop ik Ja hoop dat het bij Lenie ook nog kan bijtrekken dan. Jane wat een goed vooruitzicht, Genieten met Hoofdletter dus, Lekker hoor Meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Jane ik las dit stukje zo : want een kollega is erg slechtziend en openbaar moest wel denken en opnieuw zinnetje lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 goedemorgen iedereen hoe raken jullie toch zo vroeg uit jullie nestje? is toch midden in de nacht? even buienradar bekijken of gewoon buiten kijken misschien mag enkele uren naast het voetbalveld doorbrengen met zoonlief deze keer zal ik goed opletten welke goal de juiste is heb daar nogal moeite mee maar de laatste maanden gaat het toch wel een stuk beter en ben ik fan van de koffie in de kantine! daarna ga ik mijn vriendjes Oost Indische Kers en andere maar definitief verwijderen uit de tuin de nachtvorst heeft hen te pakken zullen de kippen blij zijn oei, ik heb precies een taterdag zal wat dimmen ...haha, als een muis langs de plinten....mooie uitspraak kan je dan een band aangaan met een hoornaar? ik leer hier elke dag bij dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Het begint hier te regenen, Dochter en ik hebben een uur langs de dijk gelopen. Nu helemaal blanco in het hoofd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Goedemorgen lieve mensen, Diesel Fijn om te lezen dat je lijf zo goed herstelt Nu nog de staart van de griep de deur uit Beterschap Bor Van harte gefeliciteerd!:musicnote::musicnote: Allemaal een goed weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Allereerst: Borretje van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van. En alle goeds voor het komende jaar Verder wens ik hier iedereen weer een goede dag. Tot...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Goedemorgen lieve mensen, Draak... goeie koffie! Ik had het gezicht van je HA wel willen zien... Ik heb een afspraak met mijn HA dat ze een keer meegaat naar een AAmeeting. Vind ik goed van d'r. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Lieve Bor, gefeliciteerd! Goh, ik hoop echt dat je vandaag tijd kunt vinden zodat we je even toe kunnen zingen en dat je de taart op het buffet kwijt kunt. Ik ga alvast de vorkjes en bordjes zoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 BegInnen jullie allemaal de dag met buienradar? Ik wel. Niet fijn, eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 goeiemorgen allemaal, ik zit in een hele zware drankperiode en weet niet hoe ik eruit moet komen. Toen ik hier vorige keer heibel maakte kon ik stoppen van de schrik.. Maar dat was ook geen oplossing. Ben gestopt met mn opleiding ik kon het niet aan en weet niet waar ik het zoeken moet. Heb nog drie flessen drank in huis en hoop hier morgen te kunnen melden dat het me weer beter gaat lieve groetjes Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 En Made, Sha, Lytse en Jane, dank voor jullie steun pb's maar moet hier eerst uit dan reageer ik weer liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Wat wil je Krekel? Steun, advies of wil je doorgaan met drinken? Tocqh een ongevraagd advies: goi die flessen leeg, heb je morgen een betere dag. sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Borretje gefeliciteerd! Ik meld mij nog droog van afgelopen week en ben van plan vandaag en morgen de eerste niet te nemen, daarna zien we het weer verder maar de intentie is dit beleid voort te zetten. groet wimmelt ------------------------- gestopt op 16--08-2010 Een tocht van 1000 mijl begint met één enkele stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Morgen allemaal, Borretje, gefeliciteerd:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden