Sabine81 Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Originally posted by: SmikkieHeb het draadje omhoog gehaald bij thema's rondom alcohol.quote> Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Originally posted by: Sabine81ik glij naar de douche en rol mijn bed in.. quote> Origineel huis heb jij blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Zo Buufje weer weg en nu eerst Borrie een paar flinke smakkers geven Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart: Zo zeg wat een hoop werk is dit, ik ben er moe van. Borrie wat ontzettend fijn om te lezen meis. Dat is toch het resultaat van keihard werken, kan niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 De site van AdB loopt steeds vast en alles werkt, als het al werkt, op een slakkengang! Ik zie wel hoever ik kom. @ Mark: eindelijk een datum voor je. Je hebt nu ruim de tijd om alles goed te regelen en inderdaad, Sinterklaas komt een paar dagen eerder. Hij kan toch niet overal tegelijk komen. Hou vol tot die tijd met de ambulante hulp. Je hebt daar straks alleen maar profijt van! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Goedenavond Onder voorbehoud uit huis geplaatst Dus in eerste instantie niet..? Dat is mooi Bor Goed te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Ha di Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Ha di Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Ha die Smik! Gaat hier goed op zich De straat loopt hier leeg Nieuw en bizar beleid De saamhorigheid verdwijnt op deze manier Het zal blijken wie de volgende zal zijn Ach van die, alledaagse gekke mensen dingen... We hebben nog even lekker met zijn allen gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Ik zie het nu ook Dat was gek.. Ik deed nix raars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 2x Yep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 het is voor mij nog super vroeg maar ik meld me toch al droog af en proberen heel vroeg in mijn mandje te duiken of zoiets :-) fijn dagdraadje vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Trusten lavelndel, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 @ Wijfie: jij en je zoon... Je kunt er volgens mij een boek over schrijven. Goed dat je je uit door hier te klagen. Voorheen zou je een borrel hebben genomen en ik weet wel wat beter voor je is. @ Kirky: na zo'n drukke dag is het goed rusten. Even tijd voor jezelf. @ Madeleine: leuke verrassing van de Belastingdienst en een schoon huis! Heb je je trui met een gat aan? De winkels zijn in ieder geval dicht nu. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Waar staat dat van Jopie's huis dan Smik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 @ Borrie: Heerlijk nieuws. Doe rustig aan hoor, anders krijg je nog stress van geluk. Je gaat goed en gaat zo door. Niet dan? @ Emma: je stuwmeer van tranen is een stukje leger. Heel goed. We horen het wel als je er aan toe bent. Sterkte. @ Frodo: gaat het goed met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Ja, gezien inmiddels. Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Smik en Tina: ja, je hebt soms van die dagen.... Morgen begint er weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Hou nog even vol vandaag. @ Marc: gaat het een beetje met je? Je bent zo stilletjes. Voor AR, Lavendel en alle anderen die al naar bed gaan: welterusten en slaap lekker. Ik ga nog even t.v. kijken. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Lytse, trui met gat is aan en broek met gat ook haha. Mijn eigenlijke joggingbroek zat in de was en dit is de enige die naast de ander lekker zit. Het wordt steeds armoediger. Ik ben zo blij dat ik het jaar goed kan eindigen. Al ben ik continu aan het doemdenken. Want straks gaat het niet goed. Gaat er iets mis. Maar ademhalen en gedachten verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Ja hoor Smikkeltje hier alles goed ben een beetje moe. Weet je trouwens dat je een kerstboom kan adopteren? Ik heb dit jaar een nieuwe namaak gekocht. Niet te onderscheiden van een echte, maar dees gaat lekker lang mee en valt niet uit. Ik ga zo naar bed toe, morgen weer dienst dus kunnen ze me al om 9 uur komen halen. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Ja hoor Smikkie ik houd me wel goed hoor. Iedere ochtend 'met m'n snufferd achter de LED_lamp en ik kan er weer tegen. Jij een nacht:sun: extra omdat ik je zo lief vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 welterusten allemaal ik meld me droog af!! truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Slaap goed, allemaal. Ik meld me ook af. Gelukt! Droom zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: Sabine81ik glij naar de douche en rol mijn bed in.. quote> Origineel huis heb jij blijkbaar. quote> Hedel bijzonder, bijna net zo bijzonder als ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 -d Half op de kop in bed typen werkt dus niet vlekkeloos.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Jopie, ik scheur voorbij Haarlem in de trein... Ik voel ze, die aardstralen. Ik zeg;een harnas. Zal blij zijn als ik thuis ben....pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden