Spring naar bijdragen

dinsdag 6 November

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo Buufje weer weg en nu eerst Borrie een paar flinke smakkers geven Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:Smak:heart:

Zo zeg wat een hoop werk is dit, ik ben er moe van.

Borrie wat ontzettend fijn om te lezen meis. Dat is toch het resultaat van keihard werken, kan niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De site van AdB loopt steeds vast en alles werkt, als het al werkt, op een slakkengang!

Ik zie wel hoever ik kom.

@ Mark: eindelijk een datum voor je. Je hebt nu ruim de tijd om alles goed te regelen en inderdaad, Sinterklaas komt een paar dagen eerder. Hij kan toch niet overal tegelijk komen. Hou vol tot die tijd met de ambulante hulp. Je hebt daar straks alleen maar profijt van! :present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Smik!

Gaat hier goed op zich

De straat loopt hier leeg

Nieuw en bizar beleid

De saamhorigheid verdwijnt

op deze manier

Het zal blijken

wie de volgende zal zijn

Ach van die, alledaagse

gekke mensen dingen...

We hebben nog even lekker

met zijn allen gegeten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Wijfie: jij en je zoon... Je kunt er volgens mij een boek over schrijven. Goed dat je je uit door hier te klagen. Voorheen zou je een borrel hebben genomen en ik weet wel wat beter voor je is.;)

@ Kirky: na zo'n drukke dag is het goed rusten. Even tijd voor jezelf.

@ Madeleine: leuke verrassing van de Belastingdienst en een schoon huis! Heb je je trui met een gat aan? De winkels zijn in ieder geval dicht nu.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Borrie: :heart: Heerlijk nieuws. Doe rustig aan hoor, anders krijg je nog stress van geluk. Je gaat goed en gaat zo door. Niet dan?

@ Emma: je stuwmeer van tranen is een stukje leger. Heel goed. We horen het wel als je er aan toe bent. Sterkte.

@ Frodo: gaat het goed met je?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smik en Tina: ja, je hebt soms van die dagen....

Morgen begint er weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Hou nog even vol vandaag.

@ Marc: gaat het een beetje met je? Je bent zo stilletjes.

Voor AR, Lavendel en alle anderen die al naar bed gaan: welterusten en slaap lekker.

Ik ga nog even t.v. kijken. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, trui met gat is aan en broek met gat ook haha. Mijn eigenlijke joggingbroek zat in de was en dit is de enige die naast de ander lekker zit. Het wordt steeds armoediger. :P

Ik ben zo blij dat ik het jaar goed kan eindigen. Al ben ik continu aan het doemdenken. Want straks gaat het niet goed. Gaat er iets mis. Maar ademhalen en gedachten verzetten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Smikkeltje hier alles goed ben een beetje moe. Weet je trouwens dat je een kerstboom kan adopteren?

Ik heb dit jaar een nieuwe namaak gekocht. Niet te onderscheiden van een echte, maar dees gaat lekker lang mee en valt niet uit.:)

Ik ga zo naar bed toe, morgen weer dienst dus kunnen ze me al om 9 uur komen halen. Trusten allemaal en tot morgen weer.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...